Šta je novo?

Nedavni sadržaj od rotius

  1. R

    Tramvaji

    evo i zajedno
  2. R

    Tramvaji

    uz tramvaj i ova mreza trole
  3. R

    Tramvaji

    malo masta, malo san
  4. R

    Železnice - infrastruktura

    Stavi, meni bi bilo zanimljivo
  5. R

    Tramvaji

    Sa jedne strane lepo da se bar negde pokaze civilna courage (gradjanska hrabrost). Za mene se postavlja pitanje, dali i decima (ne mislim bebe i todlere (do otprilike 3 godine), naravno) se mora/treba ustupiti mesto. Gotovo u celom svetu se ustupa mesto samo ljudima kojima stojenje prestavlja...
  6. R

    Železnice - infrastruktura

    https://www.google.com/maps/d/viewer?hl=de&mid=1gc7t9jDy0Qr7DXGfdUrgVJyg6m_JkAcZ&ll=44.23696677247891%2C20.90264085000003&z=8
  7. R

    Železnice - infrastruktura

    E sad da dodjem do argumenta za moj predlog, posto nije stalo u prosli post. Postepen rast mreze/frekvencija/brzine mi je u centru. I naravno, nesto izvodljivo i finansiski podnosljivo. Malo da to pokazem na listi prioriteta radova oko Beograda: 1. Krak ka karaburmi (500m pruga na...
  8. R

    Železnice - infrastruktura

    hvala @Karlo del Ponte na komentarima. Ostavicu opet moju repliku sa nadom, da debatiranje je pozeljno. Svidjaju mi se tvoji planovi i ideje. Ovo ako bi se realizovalo, pokrilo bi sigurno vise u gradu Beogradu, nego moj predlog. Pokusacu ne-sveobuhvatno da obrazlozim, zasto mislim da u...
  9. R

    Železnice - infrastruktura

    Sa brzom prugom BG-Lapovo i malo sredjivanja Lapovo-Kragujevac (elektifikacija i na mestima ubrzavanje), moglo bi se putovati KG-BG za 75min (inkl. 3-4 stajanja izmedju).
  10. R

    Železnice - infrastruktura

    @Karlo del Ponte evo komentar na tvoju tacku 6: 6) Daljom i daljom luksuznom divljom gradnjom pod nazivom "Beograd na vodi" sve je teže, komplikovanije i skuplje vratiti železnicu u centar grada. Ali tih 3,5km od Gazele do Pančevačkog mosta su takva zona atrakcije, da bi se Nemac pre ubio nego...
  11. R

    Železnice - infrastruktura

    @Karlo del Ponte hvala na komentarima, evo i replika: 1. Nova "inserted-runway" na Aerodromu je dobrih 100-200m juznije od stare i buduce piste. To omogucava plitak/kratak (150m) iskop ispod buduce (stare) piste, kao ovde u Bazelu (https://goo.gl/maps/yLgid2yNE35sEfGHA), bez prekida vazdusnog...
  12. R

    Železnice - infrastruktura

    Ako pricamo za region Zajecar/Negotin/Kursumlija i slicno: ulaganja u dvo-kolosecnu prugu promasili bi trosak/doprinos-balans. A da imamo veci takt nego na 1-2h na jednokolosecnoj pruzi, gde ima i cargo-transport, zahteva dosta (cekanja suprotnog voza, sta preuzrokuje velik rizik kasnjenja...)...
  13. R

    Železnice - infrastruktura

    @Boki123 ako te ne mrzi pogledaj detaljnije moju MAPU, upisanana su sva stajalista i svi taktovi. Zato mislim da manje vise isto kazemo. Malo se razlikujemo na primer za Nis. Sa danasnje perspektive, Nis nema potencijal za gradsko/prigradsku zeleznicu (Takt vozova 10-30min). Mislim da je...
  14. R

    Železnice - infrastruktura

    @Jelancha samo cinjenica da voz ima neznam od 200-500 mesta, a autobus od 20-50, pokazuje koliko ljudi bi izgubilo vreme cekajuci, da se neko u nekom selu ukrca/iskrca. Autobusi/Minibus sluze bas za to, da dostave manji broj ljud na centralnija stajalista, gde se jedan STOP isplati. Cilj nam je...
  15. R

    Železnice - infrastruktura

    Mastamo malo o zeleznici Ovako to izgleda kod mene, vidi na ovom LINKU - Treba dosta revitalizacija/renovacije postojace mreze (ubrzavanje, digitalizacija, elektrifikacija...). Skoro cela mreza mora jednom dobro da se obnovi. I naravno koridor X da se zavrsisi u fulu (Subotica/Presevo)...
Vrh