Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ја сам путовао од Београда до Ниша возом у 7:35 и стигао сам у 13:15 тако некако је било. Путовање је било угодно. Воз се највише напуни од Младеновца.
Ја кад сам 2018 чини ми се, ишао до ништа баш толико сам и путовао овим што је полазио тада у 7:35 до 14:10 тако некако је било али без обзира на све, путовање је било пријатно и дошао сам одморан тамо. Сад гледам ред вожње и ситуација се доста поправила.
Линија у оквиру ИТС-а може да иде само до станице Умчари а даље неће моћи јер кад не може Панчево и Стара Пазова који су више везани за Београд не може ни Пожаревац. Друго Град Београд је аутономна јединица за себе тако да је за њега Пожаревац исто што и Панчево тако да не знам о каквој...
Па пруга може да буде за за 300км/ч али да брзина возова буде лимитирана на 220-250км/ч. Како би се градила нова пруга она би била потпуно одвојена од постојаће. TGV може да се креће једном делом Француске 500+ км/ч али то није комерцијална брзина ма колико Французи имали пругу за 500+. Заправо...
О томе ја причам. Боље да смо за тај новац градили ПОТПУНО НОВУ пругу за 300км/ч реално а теретни нека иде старом пругом која је била добра за теретни саобраћај. На овај начин веза БГ-НС не би била прекута али ко о томе мисли...
Ево вам пруга за Vmax 200км/ч како изгледа. Обична двоколосечна пруга. Ништа специјално осим што нема укрштања а ми овде градимо вијудкте и чуда као за Vmax 300км/ч!
https://www.youtube.com/watch?v=Le-21PZXWFI
Локомотива за IC возове. Све гази. Кад може иде на струју, кад не иде на дизел. Права ствар за Београд - Софија и Београд - Темишвар. :)
https://www.mobility.siemens.com/global ... -mode.html
Или још боље, брже и јефтиније да се направи "краљевска линија"
А1 Топчидер - Прокоп - Миријево и А2 Железник - БнВ - Миријево. :gobb:
Примера ради за потребе железнице ова линија која иде из Топчидера одлично би радила. :)
И омогућава везу са БГ Возом као и са Вождовцем, Браћем Јерковићем итд. Јако добра линија која нажалост због срамног такта од 50 минута није искоришћена у свом пуном потенцијалу. :)
Оригинална 54 ишла је од окретнице Савска у Железнику, тамо где 511 некад одмара јер чека ред вожње, до...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.