Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Znam. Ali staje putnički voz koji dolazi iz NS. Nije navedeni voz jedini koji bi trebao da saobraća u sinhronu redovno. Npr putnički voz iz Bg u 16.15, isto i onaj u 15.15. Ima ih koliko hoćeš.
Stajalište Tošin Bunar je ograničavajući faktor. Neće niko da potpiše da vozovi mogu u sinhronu da saobraćaju jer je na tom stajalištu peron kraći od dužine flirta u sinhronu.
Koja je godina proizvodnje svih tih lokomotiva što se ovde spominju. Ima li ijedna da je mlađa od 40 godina, za koliki su radni vek projektovane.
Ispada da je bolje krpiti staro i remontovati svako malo lokomotive koje su odavno odradile svoje, nego li kupiti neku novu lokomotivu.
Postoji Zakon koji tretira navedenu temu, ali je nedorečen i primena istog je pod velikim znakom pitanja.
Prva stvar koja bi trebala da se promeni ako postoji volja da se smanji primanje i davanje mita u vozovima to je Zakon o ugovorima o prevozu. Dugo je železnica bila socijalni prevoz u koju...
Ne mora policajac u svakom vozu, ali može policajac zajedno sa kontrolom. Pa par automatski kazni putniku, i to ne samo kada nema kartu, nego i kada se ne prijavi da nema kartu, pa da vidimo kako će se ponašati i ti putnici koji sa namerom ulaze u voz da se švercuju. Tako je svuda u Evropi...
Zamisli sad situaciju da svakog jutra svaki voz stoji u nekoj stanici dok ne dođe policija, i 300 ljudi čeka zbog jednog putnika koji neće da pokaže ličnu kartu. Kontrola kao ni kondukter nema pravo da legitimiše putnike, tako da od naplate tih 6000 nema ništa.
Kontrola jedino može da konstatuje da putnik nema voznu kartu, ili da mu je vozna karta neispravna, a sprega između konduktera i putnika je tako jaka da ni jedan putnik neće reći kontroli da je dao pare kondukteru, a da mu ovaj nije dao kartu.
Slična priča kao i sa saobraćajnom policajcima...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.