Šinkasen se upleo ko pile u kučine i ne zna da stane.Moraće.
Regionalne telekomande ostaju, kao i centri za daljinsko upravljanje.
IŽS bi trebalo da se finansira od naknada za korišćenje infrastrukture, međutim te naknade nisu određene ekonomski (kao na primer troškovi pristupa distributivnom ili prenosnom sistemu), već su određene niže cene od strane Vlade Srbije, a razlika se finansira kroz subvencije.
U suštini je isti sistem primenjen i u putnom saobraćaju, koji se delom finansira iz putarina i akciza, a delom je subvencionisan.
Za početak bih te zamolio da prestaneš da lupaš.
Prvo, nigde rekao nisam da ne postoji učešće iz budžeta u projektima. Čak sam i napisao da su u pitanju samo sume iz kredita, jer me je mrzelo da ti još i preračunavam koliko je uloženo iz budžeta. Ako te baš interesuje, učešće iz budžeta za "Novi" Ruski kredit je 25%, a za druga dva je 15%.
A ta suma od 350 miliona koji spominješ je iz prvog ruskog kredita i podrazumeva rekonstrukciju pruge ka Valjevu, rehabilitaciju 6 najlošijih deonica koridora X i izgradnju drugog koloseka do Pančeva. Ovih 474 miliona je iz Kineskog kredita, i namenjeno je deonici Beograd Centar do Stare Pazove... Niđe veze!
Od tog ruskog kredita je 350 miliona potrošeno na radove koje sam naveo. Spomenuo sam ga samo jer si ti insistirao na sumi od 350 miliona iz kredita, pa sam pretpostavio da si pomešao lončiće. Sada kapiram da se nismo razumeli, i da si ti mislio na ukupnu vrednost komercijalnog ugovora koji je potpisan sa kineskim konzorcijumom za deonicu Beograd Centar - Stara Pazova.Najgore je biti glup a ubedjen da si pametan...i biti poluinformisan nego i neinformisan a ne informisan. Bolje ćutati i biti smatran budalom nego progovoriti i odstraniti svaku sumnju, itd.
Prvi ruski kredit je bio 800 miliona, za rekonstrukcije i Pazova-NS, a 350 miliona je bio kineski https://forum.beobuild.rs/threads/modernizacija-železnice.968/post-1141446
IŽS bi trebalo da se finansira od naknada za korišćenje infrastrukture, međutim te naknade nisu određene ekonomski (kao na primer troškovi pristupa distributivnom ili prenosnom sistemu), već su određene niže cene od strane Vlade Srbije, a razlika se finansira kroz subvencije.
U suštini je isti sistem primenjen i u putnom saobraćaju, koji se delom finansira iz putarina i akciza, a delom je subvencionisan
Ако сам добро разумео стајалиште Аеродром ће бити удаљено прииииилично од терминала....Objavljena detaljna trasa pruge od Zemun Polja do Nacionalnog stadiona
Objavljena detaljna trasa pruge od Zemun Polja do Nacionalnog stadiona - "Parkiraj i vozi se" od budućeg naselja Singidunum
Objavljena detaljna trasa pruge od Zemun Polja do Nacionalnog stadiona - "Parkiraj i vozi se" od budućeg naselja Singidunumwww.ekapija.com
A Austrija je zabranila mađarskim železnicama da saobraćaju prema zapadnoj Evropi. Nekoliko puta su upozoravali mađarske železnice da poštuju red vožnje, jer su velika kašnjenja dovodila do problema sa austrijskim redom vožnje. Od sada, dok se situacija, ne reši, mađarske železnice mogu saobraćati samo do Beča.
Timovi koji su radili na želiznici Budimpešta - granica sa Srbijom su poslati da rade na obnovi dela ka Austriji.
BREAKING: Austria detaches Hungarian trains of Western railway network - Daily News Hungary
ÖBB, the Austrian railway company, is to detach all Hungarian direct trains from the Western European network because of the excessive delaysdailynewshungary.com
Od čega polovina živi na Javi ostrvu površine kao kontinentalna Grčka ili neznatno većem od državne zajednice SCG.Indonezija je 300-milionska država.
Stajalište Tošin Bunar je ograničavajući faktor. Neće niko da potpiše da vozovi mogu u sinhronu da saobraćaju jer je na tom stajalištu peron kraći od dužine flirta u sinhronu.Upravo sam u REx 750 za Novi Sad. Stojim naslonjen na je*******ena vrata!!!
Nije Exit, sasvim je obicna subota vece!!
Pogledajte prilog 174973
Hoce li ikada staviti vinendom dve garniture u sinhron???!!! Ovako je svaki vikend!!!
Znam. Ali staje putnički voz koji dolazi iz NS. Nije navedeni voz jedini koji bi trebao da saobraća u sinhronu redovno. Npr putnički voz iz Bg u 16.15, isto i onaj u 15.15. Ima ih koliko hoćeš.REx kom sam se ja gužvao u subotu NE STAJE na Tošinom bunaru...
Pa realno i tamo su kratki peroni....izgovori... izgovori.... jedna stanica... pa nek preskoče tu stanicu ako je problem, ukinu je u redu vožnje... Ionako niko ne bi mogao da uđe. jer vozovi su bukvalno dupke puni..
A šta je sa Užicem problem? Ili Vršcem? Svuda se stoji na vratima vikendima... 711 ne može u sinhron?
Jel bi mogla da se iskoristi teretna obilaznica za pravac iz Novog Sada?Naravno, uz rekonstrukciju.Ovde se vidi da resenje ne pruža mogućnost da voz iz Novog Sada ide direktno do aerodroma.
Jedina veza sa aerodromom se ostvaruje preko galerije iz pravca Beograda.
Genijalci ne znaju da projektuju trijanglu sa 3 galerije koja bi resila taj problem.
Može 711 u sinhron, ali je pitanje da li tih vozova ima dovoljno. Dosta ih je oštećeno za ovih 8 godina koliko su u eksploataciji