Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Karlo del Ponte

  1. Karlo del Ponte

    Železnička stanica Vukov Spomenik

    Нису потребне године теологије, али бар целину неких најважнијих ствари. У добром школском програму, који немамо, било би потребно свега 10-20 лекција из историје написаних непристрасним тоном да се објасне неке најважније ствари. Када се то мало и главно научи о хришћанству и исламу, различитим...
  2. Karlo del Ponte

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Значи улица са регулацијом преко 30 метара је преуска за плитки тунел који је од спољне ивице зида до спољне ивице зида широк 11 метара ван зоне станица, а 22 метра у зони станица. Објасните то по центрима великих градова, са метроом, да ту где је улица 20-30 метара ипак треба да граде испочетка...
  3. Karlo del Ponte

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Nije do vlasti, čak i sa nekim drugačijim boljim programima, nego upravo u ubijanju javnog fantaziranja u društvu. To je ono što koči napredak više od svega ostalog! Čak i pre ukidanja, Železnička stanica Beograd sa prilaznim prugama je zauzimala 6% (slovima šest posto) zemljišta u Savskom...
  4. Karlo del Ponte

    Република Српска

    Mnogo smo glupi narodi, tako da ćemo uspeti da napravimo 3 autoputovska mosta preko Save za deceniju zato uz potrebu za maksimum jednim. Federacija planira autoput preko Tuzle, Republika Srpska preko Brčkog, u blizini i Slavonski autoput, ako se izgradi dobijamo preizgrađenu mrežu za tako slabu...
  5. Karlo del Ponte

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Zapravo do 2014. nije ni postojalo u planovima sa političko-zakonskom osnovom ukidanje pokrivenosti Savskog amfitetra putničkom železnicom, a kada bi o fantaziranju: 1) Voleo bih da u Srbiji budu kažnjavani oni koji se iživljavaju kolima kroz grad preko 80km/h bez obzira na "pedigre", posebno...
  6. Karlo del Ponte

    Gradski prevoz u svetu

    Za gledanje to jako lepo izgleda. Kada zavisiš od tog prevoza onda si naj... Ja sam sam živeo u Uithoorn, a Aalsmeer i Uithoorn opslužuje isti depo istog prevoznika. Na početku mi je bilo neobično zašto trkuljaju u krug prazne autobuse, ali sam sve shvatio kada sam počeo da živim sa njima. Kada...
  7. Karlo del Ponte

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Šta meni nije jasno? Izgrađena je jako skupa (a opet nepotpuna) infrastruktura, stotine hiljada kubika ugrađenog armiranog betona, decenije zarobljenog kapitala u projektu koji maltene ne otplaćivaje sebe, da bi molili nekoga da napravi zgradu? Da li taj investitor gradi bar nešto od javne...
  8. Karlo del Ponte

    Stari savski most - Most Miladina Zarica

    Nisam nacrtao inženerski projekat već kocepcijsko rešenje. Most se može provući i 30 metara severno od kule bez narušavanja kulturno-istorijske celine. Funkcije cilja su: - Most usklađen sa uličnom-javnoprevoznom infrastrukturom na desnoj obali Save u toj zoni. - Povećanje brzine i pouzdanosti...
  9. Karlo del Ponte

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Ја сам стручњак у привреди, инжењер за планирање и организацију саобраћаја са школском специјалношћу железнички саобраћај. Железничка станица Тјанђин Запад је концепцијска супротност Железничке станице Прокоп. 1) Железничка станица Тјанђин Запад није замена неке железничке станице, као што до...
  10. Karlo del Ponte

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Šta nas smaraš sa ovim neprijateljima napretka kineskim priobalnim zmijama, pacovima i narkomanima! 1) Kao i svi nenapredni, kada su izgradili novu stanicu, ni jednu staru nisu ukinuli. 2) Prilikom metro planiranja, prioritetna deonica prve metro linije je povezala upravo ovu železničku stanicu...
  11. Karlo del Ponte

    Stari savski most - Most Miladina Zarica

    На Новом Београду и на десној обали Саве имамо два неподударна типа уличне мреже. Док су на Новом Београду "раскошни" услови за разне комбинације свих транспортних средстава, чак и могућност надземне метро градње по умереној цени, на десној обали имамо иоле развијену једино инфраструктуру јавног...
  12. Karlo del Ponte

    Stari savski most - Most Miladina Zarica

    Predviđeni tunel ima približno 3 puta veći kapacitet od Despota Stefana. U pitanju je razlika kapaciteta bulevarskih saobraćajnih traka od traka. Uz to, most se po tom projektu završava kružnim tokovima, nepogodnim rešenjem za pravce sa potencijalom zagušenja. Još, tunel oduzima koridor za...
  13. Karlo del Ponte

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Tipičan solo autobus ima 100 mesta, tipičan zglobni 160 mesta (po dozvoljenom osovinskom opeterećenju). To što se u solo autobus može natrpati 180 putnika, a zglobni 280 (postoje svedočenja i o više), ne znači da je to dobro ni po putnika, bi po vozilo, ni po drum. Obično se gradski transport...
  14. Karlo del Ponte

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Није ни брзо ни јефтино, али је стратешки пројекат, са логичким трасирањем. Ако знаш да ћеш у градској зони због буке, кривина и потребе за густим редом вожње приградских возова, није ли логично да се нека нова "Брза пруга" за Нови Сад трасира баш овако? Уложили смо стотине милиона евра у...
  15. Karlo del Ponte

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Ako bi o gradnji kao gradnji, prema Beogradu na vodi sam neutralan. I bez njega smo imali gomilu neukusa i urbanih tumora. Nije korektno ni pristojno da govorite nekome "ti misliš X" ako neko misli ipsilon. Sam Vučić je napravio sistem izdaja, ukidanje železnice u mnogim zonama, ustupanje...
Vrh