Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Добио сам инфо да је линија 300 на дугом ходу јер Путеви Србије не дозвољавају успостављање стајалишта на државним путевима 1А и 1Б реда те би та линија била делимично бесмислена без стајалишта кроз старо Лештане и код 1000 ружа ...
Znači ono što je urađeno od stajališta na tim putevima, to ostaje? Eto na Kružnom putu, kao i na Smederevskom putu, odavno stoje stajališta, mnoga se modernizuju i renoviraju, ali potpuno nova se više ne mogu uvesti? Eno ga i Obrenovački put pun stajališta.
Da li se odgovara Srbija Putu sa tim argumentima? Da li se nudi alternativa u vidu izgradnje paralelnih izlaza na ovim putevima, na kojima bi bila stajališta?

Nije usmereno tebi stf, ali mi se čini da neko ko je nadležan za ove stvari, pa baš i nije toliko zainteresovan za poboljšanje javnog prevoza. Sve izgleda kao da se svodi na ideju, koncept, slanje predloga, dobijanje negativnog odgovora (očigledno bez previše pokrića) i odustajanje od celog projekta. Nema borbe, nema alternativa.
 
Добио сам инфо да је линија 300 на дугом ходу јер Путеви Србије не дозвољавају успостављање стајалишта на државним путевима 1А и 1Б реда те би та линија била делимично бесмислена без стајалишта кроз старо Лештане и код 1000 ружа ...​
Ovo mi je u rangu odgovora da ne može tunel ispid Senjaka, u produžetku petlje Hipodrom, jer ne da vojska, mnogo blizu je podzemnim prostorijama. A sa druge strane imamo da je Dedinjski tunel za železnicu namerno pravljen tako da bude baš blizu podzemnih prostorija vojske.

Svi znamo kako stvari ovde funkcionišu, i onda dođe neko da nam vređa inteligenciju kako ne može zbog nemogućnosti uvođenja stajališta. Garant bi se dobio neki još besmisleniji odgovor odbijanja kada bi se tražilo uvođenje linije bez uspostavljanja stajališta na spornom delu trase. Ja bih, da sam na mestu stanovnika Grocke, čisto zezanja radi poslao jedan takav predlog, da malo kecam(o) onoga kome nije u interesu da se uvede pomenuta linija. I to bih još dodatno začinio traženjem da na njoj radi određeni prevoznik iz Obrenovca.​
 
Добио сам инфо да је линија 300 на дугом ходу јер Путеви Србије не дозвољавају успостављање стајалишта на државним путевима 1А и 1Б реда те би та линија била делимично бесмислена без стајалишта кроз старо Лештане и код 1000 ружа ...
Како су онда дозволили стајалишта на релацији Болеч - Заклопача?
Авалски пут?
Обреновачки пут?
Окретницу у Дубони где се човеку дословице у дворишту окрећу ластине линије
Изговори и искључиво изговори
 
Винча - Миљаковац 1 Кружним путем са свраћањем викендом до Икее. Идеална линија за оног превозника за кога кажете да се без њега не може.
 
Znači ono što je urađeno od stajališta na tim putevima, to ostaje? Eto na Kružnom putu, kao i na Smederevskom putu, odavno stoje stajališta, mnoga se modernizuju i renoviraju, ali potpuno nova se više ne mogu uvesti? Eno ga i Obrenovački put pun stajališta.
Da li se odgovara Srbija Putu sa tim argumentima? Da li se nudi alternativa u vidu izgradnje paralelnih izlaza na ovim putevima, na kojima bi bila stajališta?

Nije usmereno tebi stf, ali mi se čini da neko ko je nadležan za ove stvari, pa baš i nije toliko zainteresovan za poboljšanje javnog prevoza. Sve izgleda kao da se svodi na ideju, koncept, slanje predloga, dobijanje negativnog odgovora (očigledno bez previše pokrića) i odustajanje od celog projekta. Nema borbe, nema alternativa.
Стајалишта која су успостављена пре више деценија наравно остају иако Путеви Србије могу правно лагано да их све поукидају јер не испуњавају безбедоносне прописе у 90% случајева.
Наравно, стајалиште се може успоставити и данас ако се пројектује према условима Путева Србије, међутим, њихови прописи су такви да је тешко за било коју смислену локацију добити услове. Рецимо, 300 метара правца, наизменично позиционирање, да у нишу могу да уђу два зглобна аутобуса и обавеза да у зони тих 300 метара нема ниједног колског улаза у дворишта.... милсим, има још услова, али та сам попамтио као непремостива.

Кружни пут и Смедеревски пут имају додатно отежавајућу околност - у дугорочном су плану за проширење на 2+2 траке и самим тим аутоматски се добија негативан одговор је је сваки захтев у колизији са тим планом проширења.

Зато је обустављен и пројекат окретнице у Гроцкој за 301 - Путеви Србије су одбили да издају сагласност за израду урбанистичког пројекта.
 
Рецимо, 300 метара правца, наизменично позиционирање, да у нишу могу да уђу два зглобна аутобуса и обавеза да у зони тих 300 метара нема ниједног колског улаза у дворишта.... милсим, има још услова, али та сам попамтио као непремостива.
Технички услови имају смисла, везано за удобност корисника, али и за безбедност. Ово за прегледност пута 300 метара, и дужину нише има смисла, али ово за дворишта нема везе с везом. Цела Србија је промрежена излазима из дворишта директно на магистралу, што нигде нема ни у Белорусији ни у Холандији. И ти излази представљају опасност, а не аутобус. Глупост је такође имати те услове тамо где постоји семафор. То везано за семафор проверите, тако да намерно направите и семофор и стајалиште, рецимо, код "1000 ружа" и код Пијаце Бубањ поток.
 
Технички услови имају смисла, везано за удобност корисника, али и за безбедност. Ово за прегледност пута 300 метара, и дужину нише има смисла, али ово за дворишта нема везе с везом. Цела Србија је промрежена излазима из дворишта директно на магистралу, што нигде нема ни у Белорусији ни у Холандији. И ти излази представљају опасност, а не аутобус.
Наравно да је услов са колским улазима дебилан, нарочито што су сви колски прилази нелегални, јер, да би било ко имао излаз из дворишта на државни пут, неопходна му је дозвола Путева Србије. Дакле, ниједан колски улаз правно не постоји, али без обзира у својим условима Путеви траже да се поштује фактичко стање.
Глупост је такође имати те услове тамо где постоји семафор. То везано за семафор проверите, тако да намерно направите и семофор и стајалиште, рецимо, код "1000 ружа" и код Пијаце Бубањ поток.
Не можеш да добијеш ни дозволу за семафор. Ми не можемо да добијемо пешачки прелаз у Болечу код ресторана Сласт где је питање дана кад ће неки пешак да буде ударен. Грађани нас годинама притискају али Путеви не дају дозволу јер траже да се изврши пројектовање целог пута "између белих табли" што је тек посебан безобразук јер је пројектовање државних путева ваљда њихова обавеза....
 
Hvala na objašnjenju sistema birokratsko-pravnih procedura. Nekakva pravno-birokratska osnova je baza uređenog društva, i u njima je normalno da od početka projektovanja do realizacije rekonstrukcije starog kružnog puta sa uvođenjem gradskog prevoza prođe nekoliko godina. Pogotovu sada, kada je dugolinijski tranzit prešao na autoput, uređenje stare obilaznice je čisto gradski projekat u čisto gradskom interesu. Sa te strane, bilo bi mi sasvim normalno da Grad Beograd finansira re-projektovanje starog kružnog puta sa autobuskim nišama, semaforima, na nekim mestima rekonstrukciju starih petlji: 1) kod Petlovog brda rampe sa jugoistočne strane ukrštanja Ibarske i Starog kružnog puta, 2) Hiljadu ruža.

Očekivano je da se baš tu razvijaju privredni sadržaji, gde je dobro unapred napraviti indirektne prilaze, i dostupnost javnim prevozom.
 
Vrh