Šta je novo?

Tramvaji

Ne razumeš me šta sam hteo. Ako je neko razumeo i razume se, neka mi, molim vas, odgovori na pitanje.
 
pewdiepie-big-brain.gif

Ljubi ih majka pametne.
 
I onda se posle bune sto niko nece na tramvaj do centra grada... Ipak je bolje guzvati se u 95, barem nikad te ne ostavi kao tramvaj 😃😃
 
Voze brže od 40 u stvarnosti. Zavisi od vozača. Čini vam se da je sporije nego što jeste, jer automobili prolaze pored sa 100.

Od Trebevićke (kraj Banovog brda) do novog BAS-a je vozno vreme trinaestice 11 minuta (izmerio više puta u praksi). To je stvarno malo - brže nije potrebno.

Jedanaestica treba da vozi starom trasom.
 
Pa voziće brže od 40 dok neki ponovo ne iskoči iz šina. A onda će Gremlin iz šahta i sekta da seru kako je za to kriv Đilas, a narod će da plati račun. I tako iznova i iznova do sledećeg iskakanja.
 
Iskočio je na dilataciji, gde mora da uspori mislim na 10. Kad prođu to, zalete se lepo. Pri većoj brzini klate se Katice, ostali mnogo manje.
 
Ako bi birao 85 ili 13 sa Banovog Brda, pre 85 jer dok 13 okruzi Buvljak, dok promeni skretnicu, 85 uveliko prelazi most...
 
Dok je tog kruženja, nema priče, ipak, meni je stanica pre kruženja, pa mi od toga ništa ne zavisi. I putnicima sa ž. st. i budićeg BAS-a biće tako.
 
Линија 85 не иде баш често тако да све зависи шта прво наилази. Ко иде са железничке станице Нови Београд у смеру ка Брду, трамвај је једноставнија опција од 85 јер се не прелази улица и не чекају се семафори. У супротном смеру је мање-више исто.

Путовање из Блокова је већ друга прича. Дешавало ми се да оде 13 па уђем у први следећи трамвај, сиђем код Бувљака или железничке станице и стигнем на тај исти 13 на станици Ђорђа Станојевића.

Што се тиче брзине, једанпут сам мерио телефоном, у правцу, на главном распону моста возе до 45-50 км/ч.
 
Zasto se tramvaji tako lose odrzavaju?
Dok su autobusi uglavnom sjaji, tramvaji su zardjali.

Postoji li u gradu mrznja spram sinskih vozila.
Zapravo jedan vozac GSP=a koji vozi tramvaj mi je rekao da je "nestalo postovanje prema tramvajima".
 
Нисам приметио лошоје одржавање у односу на аутобусе. Тапацирана седишта у швајцарским тамвајима су углавном пристојно очувана. Док нпр. доста нових кинеских и турских аутобуса као и новијих Икарбуса са одваљеним лајснама, подолитом, исеченим седиштима, изваљеним стаклима и шипкама. Нисам никад наишао на изваљену шипку у трамвају. Што се тиче хигијене, Катице делују мало масније од аутобуса, али нису значајно прљавије.
 
Нисам приметио лошоје одржавање у односу на аутобусе. Тапацирана седишта у швајцарским тамвајима су углавном пристојно очувана. Док нпр. доста нових кинеских и турских аутобуса као и новијих Икарбуса са одваљеним лајснама, подолитом, исеченим седиштима, изваљеним стаклима и шипкама. Нисам никад наишао на изваљену шипку у трамвају. Што се тиче хигијене, Катице делују мало масније од аутобуса, али нису значајно прљавије.
Ne sećam se kad sam zadnji put video zarđalu Katicu.
 
Ja sam video katice gde crvena boja jedva prekriva rdju i gde radi samo jedan far.
 
Jel neko primetio da tramvaji se vuku ko prebijeni od Delta Sitija do Bloka 45... Plus sto električne vode i podstanice nece da srede, i 57 tramvaja u sred spica ne može da istrpi...
 
Verujte mi da nam neće ništa faliti bez liaza na šinama
Citam vec 3 put ovo poredjenje Liaz autobusa i tramvaja...
Samo cu ti reci Ruski Vitez M je bolji od bilo kog evropskog tramvaja a vozio sam se po evropi i simensom i td.. Mislim da je glupo poredjenje.. Drugo Ruski tramvaji i uopste tehnika su em jeftiniji u startu, em im je jeftinije odrzavanje.. Bas cu ispratiti kako ide u Kalinjingradu sa Korsar-om
 
Vrh