Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

1600 je 15 evra za povratnu. To je sasvim legitimno. I jeftino

Ovo 300/400 je samo da zaseru novi voz

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Po meni je to za IC stvarno korektna cena s obzirom na klijentelu koju žele da privuku, svakako postoje ostali rangovi koji su jeftiniji. Ovo kažem samo da je dobar marketinški trik jer mnogi se nikad nisu vozili vozom i ne pada im napamet da ga koriste po nekoj velikoj ceni. Da je cena manja možda probaju pa vide da je zapravo to okej opcija pa će posle da ga koriste kad bude "normalna" cena
 
Zašto bi ga zasrali? Ljudi koji imaju plići džep zaseravaju vozove šta ? Možda i nije skupo ko putuje nekad turistički ali za ljude koji idu na posao na relaciji 20 dana mesečno treba da izdvoje 300 evra za voz. U mom ličnom slučaju i u slučaju ljudi koje poznajem ovaj voz po toj ceni ne bi bio izbor. Videćete da će "RE" i "ubrzani" biti puni kada se pruga otvori.
Što bu za 20 dana morali da izdvoje 300 evra? Postoji mesečna karta, koja je po tarifniku 6000 za prvu klasu 10000, ajde i da je 20 posto skuplje od toga to nije 300 evra
 
Ако идеш у најбољи ресторан у граду пар пута месечно и плаћаш ручак 600 динара и после пар месеци ручак поскупи на 1600 динара, у најбољу руку нећеш више толико често посећивати тај ресторан, а највероватније ћеш наћи други ресторан у коме можда није толико добра клопа, али је солидна и ручак кошта 800 динара.

Ако је пад броја путника због повећања цене карте пропорцијалан повећању цене карте, зарада ће бити иста, јер ће број полазака бити исти, само ће воз бити полупразан и мање ће служити становницима државе који су га купили.
 
Moram priznati da mesečna nije skupa ali opet upoređujem cenu po kilometru i gde sve može da se dođe javim prevozom po toj ceni. naravno da brzi voz treba da bude skuplji ali da ne treba preterivati.
 
@stex_pb

Постоје месечне карте на железници, 600 евра месечно је Те-же-ве Париз-Тур, као од Београда до Ниша, па Београд-Нови сад сигурно неће бити 300 евра, него знатно мање.

Али опет тај експресни воз нема много смисла.
 
Значи ништа од потпуног пуштања пруге у рад до маја. А кад Весић каже до маја, то може бити ко зна кад...
 
U Petrovaradinu je pokušan napad žvrljača na stanicu,podzemni prolaz je odbranjen (očišćen je),ali je zid za zaštitu od buke na izlasku iz stanice u smeru Beograda izgubio bitku sa grafitima.
Па ко је одбранио/очистио подземни пролаз од тог поганог људског ђубрета?
 
Sta mislite o ovom resenju za brzi voz ?

SUPERBIA-brzi-voz-3.png
 
Ne znam gde ste procitali da svaki voz treba da ima svoje ime? Ako sam dobro razumeo, to je naziv te vrste vozova... Tipa kao kategorija...
Znam nekoga ko je sa ovim logoom konkurisao
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-02-23 at 14.06.31.png
    Screenshot 2022-02-23 at 14.06.31.png
    948,5 KB · Pregleda: 170
Модерни возови просто захтевају минималистичка решења као што је био лого ЖС до деобе.
 
Ne znam gde ste procitali da svaki voz treba da ima svoje ime? Ako sam dobro razumeo, to je naziv te vrste vozova... Tipa kao kategorija...
Znam nekoga ko je sa ovim logoom konkurisao
ne, ne, naravno da ne treba svaki voz da ima svoje ime... ovo iznad su samo razlicite varijante imena... superbia, tesla, milunka, putnik, hitro, soko itd.

mada, ovo superbia bi mozda bolje bilo za AirSerbia... nesto tipa SupErbian Airlines :)
 
ko bi svima ugodio :D

Evo jedan koji bi bi voleli

Logo:

zs

wooow kako je dobar :D
 
što prostije rešenje bez nekih pros*eravanja, nadimaka, javnih imena. Kad bi se toliko bavili ozbiljnim stvarima koliko trivijalnostima gde bi nam kraj bio. Sad treba i da "brendiramo" vozove u zavisnosti od brzine....
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ris
Vrh