Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ne može ništa lokalna samouprava ako se zemljište vodi na Infru.
 
А како су могли око калемегдана? земљиште је и даље инфрино?
 
Dajte bre, pa je l' normalno da se čupaju šine između Zrenjanina i Vršca, jednih od najvećih gradova u Vojvodini? Ako su propale treba ih zameniti i unaprediti, a ne da potpuno uništiš železničku mrežu između dva grada. Pa totalno ludilo i zločin. I nikada se više neće obnoviti.

Drugo, ova glu*erda od beočinske gradonačelnice kaže da će na trasi pruge do Petrovaradina da naprave biciklističku stazu. Kao eto, dragi građani, dobijate ekološki prevoz, super, juhuhu.. Pa pre toliko godina ljudi imali voz, a sad će da bicikliraju. Kako nisu obnovili prugu, ili uveli tramvaj, napravili neki šinski sistem za novosadska predgrađa, nego ukidaj i uništavaj.

Id..... Sad izgleda stvarno treba da žalimo za dobom A-U.
 
@Vox91
Не да није нормално чупати шине између Зрењанина и Вршца, него би приоритет требало да буде да се изгради 20 и нешто км недостајуће директне пруге од Зрењанина до Новог Сада, и да тако Војводина добије своју главну железничку везу на потезу исток-запад: Апатин-Сомбор-НС-Зрењанин-Вршац-Бела Црква. Овде би возови били пуни, а места уз пругу би оживела. Само тотални магарац, и горе од тога, кад је сам пред голом, диже руке и иде у свлачионицу.

А шта рећи за дизање пруге Врбас - Бечеј? Да се споји са Новим Бечејом, и можеш да имаш воз Београд-Кикинда, преко НС. Какав ефекат би то имало на две милијарде евра вредну "брзу" пругу БГ - Суботица? Па, речју, фантастичан - шта друго може да подигне рентабилност главне пруге, ако не пруге које се од ње рачвају. Које школе имају људи који доносе овакве факинг одлуке?

Претварање приградске пруге у бициклистичку стазу на ширем подручју Новог Сада, полумилионског града, не бих ни коментарисао, то могу само људи дрогирани и опијени - природном глупошћу.

Гледе К унд К монархије, па, да није Угара, сигурно од пруге Суботица-Сегедин не би било ништа. Закључак је лако извети.
 
Na tenderu za redovnu opravku EMV 413/417 pobedila je ILV PU d.o.o. Beograd-Vračar, u zajedničkoj ponudi sa Stadler Magyaroszag Vasuti Karbantarto Kft iz Mađarske.
 
Zna li se zašto vozovi od Lajkovca do Lazarevca idu 20 na sat? Je l to tek sređena pruga treba opet da se rehabilituje? Kašnjenje voza je bilo 24 minuta u odnosu na red vožnje.
 
@Vox91
Не да није нормално чупати шине између Зрењанина и Вршца, него би приоритет требало да буде да се изгради 20 и нешто км недостајуће директне пруге од Зрењанина до Новог Сада, и да тако Војводина добије своју главну железничку везу на потезу исток-запад: Апатин-Сомбор-НС-Зрењанин-Вршац-Бела Црква. Овде би возови били пуни, а места уз пругу би оживела. Само тотални магарац, и горе од тога, кад је сам пред голом, диже руке и иде у свлачионицу.

А шта рећи за дизање пруге Врбас - Бечеј? Да се споји са Новим Бечејом, и можеш да имаш воз Београд-Кикинда, преко НС. Какав ефекат би то имало на две милијарде евра вредну "брзу" пругу БГ - Суботица? Па, речју, фантастичан - шта друго може да подигне рентабилност главне пруге, ако не пруге које се од ње рачвају. Које школе имају људи који доносе овакве факинг одлуке?

Претварање приградске пруге у бициклистичку стазу на ширем подручју Новог Сада, полумилионског града, не бих ни коментарисао, то могу само људи дрогирани и опијени - природном глупошћу.

Гледе К унд К монархије, па, да није Угара, сигурно од пруге Суботица-Сегедин не би било ништа. Закључак је лако извети.
Ja se konstantno pitam šta je u njihovim glavama i o čemu ti ljudi, koji donose odluke o ukidanju pruge bez ikakve analize i procene, razmišljaju u slobodno vreme?
 
Brate je l realno više. A i ne znam što ne stavljaju betonske tegove, od lika što radi u održavanju, pre lupam deset godina sam čuo priču da su stavljali betonske kad ukradu, i da oni ukradu i betonske (valjda noću ne vide razliku dok ne skinu), i posle su bili u fazonu da ne znaju šta više, da pišu NE DIRAJ TEGOVE BETONSKI SU NISU GVOŽĐE, e sad on je to pričao više kroz zaj******, ali svejedno, nije taj problem od juče, i sve boli uvo kao neka ih, šta?
 
Нама треба некаква железничка полиција или тако нешто, али не да хапси, јер је правосуђе корумпирано и неспособно, већ да уз примену све расположиве силе физички спречава те терористе.
 

Privremena izmena saobraćaјa na niškoј pruzi

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će, do završetka infrastrukturnih radova između stanica Crveni Krst i Mateјevac, doći do izmene organizaciјe saobraćaјa vozova u unutrašnjem saobraćaјu na pruzi Niš-Crveni Krst-Zaјečar-Prahovo Pristanište.
Vozovi koјi iz Zaјečara za Niš polaze u 6.47 i 12.30 časova, kao i vozovi koјi iz Niša za Zaјečar polaze u 11.05 i 16.20 časova, saobraćaće do i od Mateјevca.
Voz koјi iz Niša za Zaјečar polazi u 5.48 časova, kao i voz iz Zaјečara za Niš u 17.20 časova, neće saobraćati.

Izgleda da ni 3 meseca nakon puštanja u saobraćaj rekonstrukcija zaječarske pruge nije potpuno završena.
 

Privremena izmena saobraćaјa na niškoј pruzi

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će, do završetka infrastrukturnih radova između stanica Crveni Krst i Mateјevac, doći do izmene organizaciјe saobraćaјa vozova u unutrašnjem saobraćaјu na pruzi Niš-Crveni Krst-Zaјečar-Prahovo Pristanište.
Vozovi koјi iz Zaјečara za Niš polaze u 6.47 i 12.30 časova, kao i vozovi koјi iz Niša za Zaјečar polaze u 11.05 i 16.20 časova, saobraćaće do i od Mateјevca.
Voz koјi iz Niša za Zaјečar polazi u 5.48 časova, kao i voz iz Zaјečara za Niš u 17.20 časova, neće saobraćati.

Izgleda da ni 3 meseca nakon puštanja u saobraćaj rekonstrukcija zaječarske pruge nije potpuno završena.
Naravno da nije završena. To znaju svi.
Ove izmene se uvode zbog radova na sanaciji nadvožnjaka koji je pomeren iz ose koloseka zbog debila za volanom kamiona.
 
Занимљив проблем на самом крају снимка

 
Postavljen peron u Novi Sad ranžirnoj stanici. Putnički vozovi za sever u toku radova NS-SU u sledeće tri godine neće ići sa glavne stanice nego iz ranžirne.

received_739798576991384.jpeg
 
Bolje da su perone postavili onda pored novog nadvožnjaka na Kisačkoj - to je ispred skretnica za kolosek ka ranžirnoj, pa bi vozovi mogli da produže. Doduše ti vozovi za sever će svakako biti samo preko Bogojeva ka Somboru, tako da ne verujem ni da će biti direktnih vozova iz BG koji bi produžavali.
Sve u svemu i sledeće tri godine stanica Novi Sad napola upotrebljiva.
 
Каžu već od 3. marta vozovi za sever će ići iz ranžirne, biće organizovan autobuski transfer JGSP NS od glavne do ranžirne u vreme polazaka vozova.
 
Vrh