Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Prošao sam novom deonicom od Pakovraća pa dalje ka Beogradu. Lepo to sve izgleda, relativno ravno i ugodno za vožnju. E sad, da li zato što ljudi ne znaju ili šta već, ali na obilaznici oko Čačka (od raskrsnice kod Slobode pa do kružnog toka) i dalje ima gužve. Normalno, na kružnom toku saobraćaj usporava, ali veći deo je i dalje išao ka Požegi. Ulazna rampa ima dve kućice za naplatu i jednu ENP. Nije bilo gužve, mada je jedno 6-7 SNS-mobila čekalo sa strane da krene ka Beogradu. Za izlaz nisam izbrojao rampe, ali mi se čini isto 2+1. Na samom autoputu ograničenje prvo 100 kmh, a zatim 120 kmh do Preljine. Kroz tunel 100kmh. Od Preljine 130 kmh itd. ostalo sve poznato. Nema gužve za sad. Ja ću svakako više koristiti i dalje Preljinu jer je dosta bliža mojoj kući u Čačku. Ali ovo za sad nije loše. Za dalje ćemo i dalje diskutovati i pratiti i informisati se.
 
Hvala @ Perkane, sarkastican si, ali ne uzimam k' srcu. Nisam jedina potencirala haos oko Ca vec svi koji prolaze cesce, ali dobro, razumem, nek bude da sam preterivala o situaciji

U svakom slučaju nek nam je na zdravlje i da ima puno saobraćaja! :vops::vops::vops:
 
Kad će na gugl mape? Za Omoriku na Tari će sad sigurni nudit najbrže preko Čačka. Do sad je bilo preko Valjeva (prema guglu)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Како год то чудно изгледало, све сам више мишљења да ће прилично брзо ићи изградња и до Пожеге а и ка Дугој Пољани. Према Котроману тешко да може пре 2024-е кренути, али до тада ће и цели Моравски бити готов. Познавајући наш менталитет, увиђам да ово убрзавају зарад својих интереса велике силе. За сада нам је то у корист! Наравно цех ћемо ми платити!
 
Како год то чудно изгледало, све сам више мишљења да ће прилично брзо ићи изградња и до Пожеге а и ка Дугој Пољани. Према Котроману тешко да може пре 2024-е кренути, али до тада ће и цели Моравски бити готов. Познавајући наш менталитет, увиђам да ово убрзавају зарад својих интереса велике силе. За сада нам је то у корист! Наравно цех ћемо ми платити!

По мени, кључна година ће бити 2023. Та година ће бити историјска јер ће у тој години бити завршена обилазница око БГ до БП, деоница до Пожеге, Иверак - Непричава, НБГ - Сурчин, Сремска Рача - Бијељина, и добар део Моравског коридора… то ће у великој мери утицати на повећање обима саобраћаја… имам утисак да када се то заврши можемо рећи да имамо неки остварен минимум потреба за функционисање привреде и развој уопште…


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
По мени, кључна година ће бити 2023. Та година ће бити историјска јер ће у тој години бити завршена обилазница око БГ до БП, деоница до Пожеге, Иверак - Непричава, НБГ - Сурчин, Сремска Рача - Бијељина, и добар део Моравског коридора… то ће у великој мери утицати на повећање обима саобраћаја… имам утисак да када се то заврши можемо рећи да имамо неки остварен минимум потреба за функционисање привреде и развој уопште…


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Mislim da sa spiska koji si nabrojao u 2023 godine bi trebao da maknes Obilaznicu oko Beograda, Surcin - Novi Beograd ,to bi do kraja ove 2022 godine trebalo da se pusti. Za ostale nisam siguran da ce biti zavrsene u 2022 godini ali mislim da ce i deo Moravskog koridora do kraja ove godine biti gotovo.
 
Mislim da sa spiska koji si nabrojao u 2023 godine bi trebao da maknes Obilaznicu oko Beograda, Surcin - Novi Beograd ,to bi do kraja ove 2022 godine trebalo da se pusti. Za ostale nisam siguran da ce biti zavrsene u 2022 godini ali mislim da ce i deo Moravskog koridora do kraja ove godine biti gotovo.
siguran sam da će Surčin Novi Beograd biti gotov do kraja ove godine, to je posao od ne više od 6 meseci, koliko god da se otkup placeva odlaže ili usporava, izvesno je da već oko početka decembra ići ćemo ovom gradskom magistralom 80 na sat, u po tri trake u svakom pravcu, za obilaznica takođe je izvjenso da je gotova do kraja godine, tamo nema problema s otkupom zemlje, jedino je tunel Beli Potok relativno usporen, ostali radovi su lagani, takođe za pola godine intenzivnih radova se mogu završiti, setimo se kako je izgledala trasa Preljina Pakovraće pre 6 meseci, jedva da je bila trasirana saobraćajnica, pa su za 6 meseci završili radove..
 
Како год то чудно изгледало, све сам више мишљења да ће прилично брзо ићи изградња и до Пожеге а и ка Дугој Пољани. Према Котроману тешко да може пре 2024-е кренути, али до тада ће и цели Моравски бити готов. Познавајући наш менталитет, увиђам да ово убрзавају зарад својих интереса велике силе. За сада нам је то у корист! Наравно цех ћемо ми платити!
i meni se čini da će od sada sve ići brže, do Požege je rok jul 2023, verujem da će tokom proljeća 2023.g pustiti u saobraćaj ovu deonicu, najkasnije do Uskrsa ili 1.maja 2023.g

Da vidimo kad se započnu radovi dalje ka Dugoj Polčjani, pa da se onda proceni tok, ali sam optimista.

Da li neko zna rok iz ugovora za završetak do Duge Poljane?
 
Msm logično da ima ali da pitam da li funkcioniše sada sledeće, isključenje iz Pakovraća u Prljini i uključenje u Preljino za Pakovrace ?
 
Za nas koji smo prosli obilaznicom oko Cacka stotinama puta, prolazak ovom obilaznicom je nestvaran. Puno vozila je vozilo sporo, verovatno da bi razgledali. Ogranicenje je uglavnom 130 (za razliku od deonice izmedju Brdjana i Boljkovaca, gde je max brzina 100). Sam kolovoz je ravan i nema puno uspona, sem kod mosta na Moravi u pravcu ka Trbusanima. Predeli su jako lepi, uzivanje je putovati. Danas sam se provozao bez obaveza u oba smera. U povratku od Pakovraca sam vozio po propisu, mozda malo sporije i stigao sam za 6 minuta do petlje Preljina. Za to vreme se starom obilaznicom prodje prvi semafor (ima ih 5).

Danas se putarina nije dodatno naplacivala za ovu deonicu. Ne znam dokad ce biti besplatno.























 
Cena će na relaciji Preljina Pakovraće i obrnuto će trenutno biti 0 i ista kao da ste se isključili na Preljini kada idete iz BGD...Promotivno za sada a na koliko odlučiće nadležni.
IMG-e542a0c469086beab2b6349510b0bf18-V.jpg
 
Bice malo nezgodno ubrzati kada se ukljucis u Pakovracu i krenes ka Pozegi s obzirom na uspon. Za kamione i slabija auta. Ali valjda je zbog toga predvidjena spora traka.
Nikolino i StaraMo, hvala za slike i podsetnik koliko je lepa nasa zemlja.
I, sta je na kraju bio razlog cekanja mesec dana da se otvori ova deonica?
 
Vrh