Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Ugovor za most kod Rače je potpisan godinu dana ranije nego ugovor za most kod Šapca i na kraju će da završava u njivi jer se od mosta ka Bijeljini ne nazire početak radova. A to si prognozirao za ovaj most kod Šapca. Earthmoving, smaraš brate mnogo. Od najgotivnijeg lika koji si bio kad sam se registrovao na forum postao si najveći smarač.
 
Earthmoving":75ahy7op je napisao(la):
Ovi drugi na mostu preko Save kod Sr Rače na autoputu za Bijeljinu i Banja Luku ćute i rade, em su već premostili Savu, em su trasirali sve od Save do autoputa. Deluje da, bar za sad, ovaj paralelni autoput na 40tak km udaljenosti bolje napreduje. https://biznis.telegraf.rs/info-biz/344 ... emske-race
Nije tacno da bolje napreduju. Oni su prevukli celicnu konstrukciju na drugu stranu. To je samo jedan deo mosta. Na prilaznim konstrukcijama na obe obale zavrseni su samo stubovi. Objasni mi kako bolje napreduju?
Sto se tice mosta kod Sapca, sremska strana je zavrsena. Mi imamo jos nekih 300m za potpuni zavrsetak konstrukcije.
To su sve cinjenice druze moj.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Blagic, pa smaranje ti je kad mi krivis reci, ono sto sam rekao je da ce most u Sapcu biti zavrsen a da ce iza njega biti njiva, da je dinamika radova neuskladjena. I dalje stojim iza toga, vidi satelit. Jel Vucic rekao da ce u spetembru krenuti trasiranje ka Loznici? Nije se desilo, i dalje je njiva. Ali ok ajd sacekacemo jos par meseci, godinu da se Sava premosti, pa cemo videti da li si ti i Inzinjer u pravu, tj dal nece biti sa mosta u njivu. Ako vi budete u pravu, ja vam javno cestitam na dobrom predvidjanju, a ako se most spoji a vamo ostane nezavrseno, vi se lepo meni izvinete sto je Inzinjer reko da pricam gluposti i ti sto govoris da sam time smarao, Pošteno? :sesir: Što se tiče ovog drugog, nemoj da mi umećeš reči, ja nikada nisam komentarisao dal će posle mosta u Sr Rači biti ili nebiti njiva, to je teritorija na koju Srbija ne može uticati kako će teći dinamika izgradnje, ali zato ka Loznici itekako može.
Sta ce biti kad se most kod Sapca zavrsi videcemo, ali za sad je i dalje ka Loznici njiva (ka Rumi su nešto u međuvremenu popravili situaciju pa se nadam da taj deo može biti sinhronizovano završen).
 

Prilozi

  • 2022_01_07_09_06_16_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2022_01_07_09_06_16_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    22,7 KB · Pregleda: 505
Inzinjer, daj boze da bolje napredujete. Ali opet kao Blagicu, da ne bude zabune, ja pricam o poslu u Srbiji, znaci gledam i jedan i drugi deo u Sremu, dakle na teritoriji Srbije sto je uporedivo, plus mostove preko Save. Stubovi, trasu i ostalo sto je na kopnu R Srpske ne poredim jer Srbija ne moze uticati na te radove.
Evo da bude jasnije zasto mi se cini da autoput ka Raci bolje u celini napreduje nego ovaj, pa ok evo mozda sa sveze slike satelita i drugi dobiju isti utisak kao vi, a razlicit od mog :
 

Prilozi

  • 2022_01_07_09_17_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2022_01_07_09_17_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    214,8 KB · Pregleda: 533
Па ни са РС стране код Раче немамо трасиран нови пут. Просто, Сава је ужа код Раче него код Шапца, а трасирање ето фали још око 10 километара између Хртковаца и Румске раскрснице, са Шабачке стране фали да се уради само петља са путем Шабац-Дреновац-Сремска Митровица, и ето чим заврше то и преостала три сегмента моста моћи ће да пусте саобраћај, док се за мост преко Раче плашим да ће бити бирократских одуговлачења као што је био случај са Братољубом.
 
Није ме било дуго па ајде да допуним радове на сектору 1. Насип је стао мало од уласка у шуму код Кленка. Све друго што се види на сателитском снимку према мосту су радови археолога. Што се тиче радова од кленка према Хртковцима насип је стао на петљи Хртковци. остало је искрчена траса али није прошло подтло. одтађени су шипови на мостовима 10,11,12,13,15 а сад се раде на мосту 14. Све остало стоји. Ако имате питања за сектор 1 ту сам да одговорим. Поздрав
 
Није ме било дуго па ајде да допуним радове на сектору 1. Насип је стао мало од уласка у шуму код Кленка. Све друго што се види на сателитском снимку према мосту су радови археолога. Што се тиче радова од кленка према Хртковцима насип је стао на петљи Хртковци. остало је искрчена траса али није прошло подтло. одтађени су шипови на мостовима 10,11,12,13,15 а сад се раде на мосту 14. Све остало стоји. Ако имате питања за сектор 1 ту сам да одговорим. Поздрав
Довољно је тужно и без питања!
 
@forum kao hobi Imam par pitanja:
1. Kako će isgledati petlja Hrtkovci? Da li magistralni put ide preko autoputa ili ispod? Na OpenStreetmap se ne vidi dobro ali sam nasao neku sliku na drugom forumu gde deluje da će biti kružni tok ali mi opet nije jasno šta ide preko čega?

petlja hrtkovci.jpg


2. Postoji li šansa da se prvo izgradi pod-deonica od petlje Ruma do Hrtkovaca pre završtka mosta?
3. Zašto se ne trasira bliže autoputu ? Da li je exproprijacija završena na tom delu ?
 
@forum kao hobi Imam par pitanja:
1. Kako će isgledati petlja Hrtkovci? Da li magistralni put ide preko autoputa ili ispod? Na OpenStreetmap se ne vidi dobro ali sam nasao neku sliku na drugom forumu gde deluje da će biti kružni tok ali mi opet nije jasno šta ide preko čega?

Pogledajte prilog 125637

2. Postoji li šansa da se prvo izgradi pod-deonica od petlje Ruma do Hrtkovaca pre završtka mosta?
3. Zašto se ne trasira bliže autoputu ? Da li je exproprijacija završena na tom delu ?

1. Autoput prelazi preko magistrale. Na slici koju sam prilozio se ne vidi jer je stari izgled ali ide kruzni tok. To sto vidis da prelazi preko je stara trasa magistrale koja po zavrsetku nece postojati.

2.Za sve postoji sansa ali mislim da ce pre zavrsiti most sa ovom novom izmenom nego petlju Ruma.
3. Ne znam sta je sa eksproprijacijom u tom delu al napominjem da ne postoji projekat. Nemamo nikakve podatke da bi bilo sta poceli na toj deonici
 
Poslednja izmena:
Ako ne postoji projekat za petlju Ruma znaci li to da ovo nije konacno resenje?
 
Čekajte, kako su krenuli u gradnju autoputa bez projekta cele trase? To je malo verovatno, čak i za nas.
 
Nemoj da pricate napamet nesto. Ne moze da se radi bez projekta. Prvo se pravi idejno resenje (projekat), koji moze lako da se pretvori u glavni projekat. Normalno je da ne postoji glavni projekat za celu deonicu u startu. Zna se sta je prioritet, i za koji deo prvo treba uraditi projekat.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Nemoj da pricate napamet nesto. Ne moze da se radi bez projekta. Prvo se pravi idejno resenje (projekat), koji moze lako da se pretvori u glavni projekat. Normalno je da ne postoji glavni projekat za celu deonicu u startu. Zna se sta je prioritet, i za koji deo prvo treba uraditi projekat.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
Zahvaljujem na objasnjenu kolega.
Ako ne postoji projekat za petlju Ruma znaci li to da ovo nije konacno resenje?
Kako za petlju Ruma tako i za petlju Hrtkovci.
 
Kaže, očekuju da most bude spojen do jula, a gotov do kraja godine. Tolko ima fore da konačno krenu nešto urade na mačvanskoj strani ka Loznici da ne ostane njiva k'o sad. Prethodna Vučićeva informacija je bila u septembru da treba počne se gradi ka Loznici, nije se desilo, sad Antić kaže za mesec dana da nešto kao počinje.
 
Kaže, očekuju da most bude spojen do jula, a gotov do kraja godine. Tolko ima fore da konačno krenu nešto urade na mačvanskoj strani ka Loznici da ne ostane njiva k'o sad. Prethodna Vučićeva informacija je bila u septembru da treba počne se gradi ka Loznici, nije se desilo, sad Antić kaže za mesec dana da nešto kao počinje.
Zbog cega mora do kraja godine da se pocne na macvanskoj strani. Autoput se otvara do kraja 2023, to je jos dve godine. Za to vreme se petlja moze 6 puta zavrsiti.
Nisu mi jasni tvoji komentari. Ne znam kako ne razumes da vreme ne dozvoljava zemljane radove?

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Zbog cega mora do kraja godine da se pocne na macvanskoj strani. Autoput se otvara do kraja 2023, to je jos dve godine. Za to vreme se petlja moze 6 puta zavrsiti.
Nisu mi jasni tvoji komentari. Ne znam kako ne razumes da vreme ne dozvoljava zemljane radove?

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
Kraj 2023. je rok za Ruma-Šabac?
Koliko je to realno iz ove perspektive?
 
То је јако оптерећен правац и АП ће бити одмах у лепом оптерећењу. Јасно ми је зашто је до Лознице брза цеста, али никако не схватам због чега није АП до НСа?!
 
Inženjer, Ja ne bi ako ne moram da komuniciram sa tobom, imaš drugih ljudi koji prate tvoje postove pa komuniciraj s njima, ja pišem ono što mene interesuje vezano za ovu temu, a jedna od stvari koje me najviše trenutno zanima je dal će radovi biti neusklađeni da teži most bude gotov, a lakši radovi na trasi iza mosta ka Loznici nezavršeni, pa da bude uzalud ovo što se hvale da su radovi mosta pola godine-godinu ispred roka, mogu biti i 5 ali ja ne vidim svrhu ako nema puta iza mosta. Po meni si ti ispao glup jer si pre skoro godinu dana, ničim izazvan, bahato rekao da je to "glupost", a i dalje svi vidimo na satelitu njivu iza mosta ka Loznici da to nije glupost već realnost. Tako da nek tebe prate oni kojima koriste tvoje informacije, ja nemam šta korisno od tebe čuti, pa je moje pisanje ovde totalno nevezano za tebe.
 
Vrh