Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Citam ovu temu par stranica unazad. Ovo je teska lakrdija. Znaci nema para, krediti nisu povuceni, izvodjaci nemaju masina i ljudi. Pa naravno kada sve u Srbiji rade tri firme (strabak, azvirt i kinezi svih skracenica a verovatno je to jedna firma) koji imaju korupcijske veze sa politicarima, a njihove drzave ovu koloniji Srbiju drze na kratkoj uzici. Zavrsice most kod Sapca sto kaze eartmoving, ali ce sa njega moci samo da se padne. Ako i zavrse sektor 1 bice kao sa zavrsetkom auto puta kod Podgorice gde su se pred kraj izgradnje setili da nemaju prikljucak na put Podgorica - Kolasin. To sto vi mislite da ce lako uraditi tih 300m u ovako nesposobnoj drzavi nece biti lako, vec ce se tih 300 m resavati jos najmanje tri godine po zavrsetku mosta. Zivi bili pa videli.
 
Au kako je danas tracak istine uleteo u live prenosu kad su Brnabicka i Toma Mona u setnji kratko razgovarali o statusu na Fruskogorskom koridoru. Saznali smo nesto sto verovatno nismo trebali:
- kredit još nije povučen za taj projekat, dakle nema para
- kinezi koji su izvođači "nemaju resursa", više od godinu dana tegle

Dakle, od maja 2021 slušamo laži kako, evo samo što nije tunel počeo da se kopa, pa počinje u novembru, pa počinje do kraja godine (2021) i tunel i gradnja mosta na Dunavu.. Kad ono, ne samo što mi nemamo para, nego ni kinezi nemaju mašina ni ljudi. Jadno.
pa ni za Ru-Ša nije povučen kredit od Azera, već se sve gradi iz komercijalnih kredita banaka u Srbiji
 
Evo kao sto vidite ovaj nasip pozadi betonske konstrukcije mosta je u stvari deo tih 300m tj pocetak trece faze! Dakle i to je pocelo da se gradi i izgradice se sigurno koordinirano sa zavrsetkom mosta!
Daj bre ljudi prestanite da kukumacete i gde treba i gde ne treba!
Pa bar ovaj objekat ide po svim pokazateljima bar 6 meseci unapred pre roka i opet sve neka debela sumnja. Ok razumem koga su ujedale zmije i gustera se plasi, ali Inzinjer vam lepo sa lica mesta vrlo kompetentno prenese situaciju i vi opet povrh svega mracite!
20220201_234926.jpg
 
Лагано ће одрадити искључење са моста на пут Шабац-Сремска Митровица. Теоретски то могу да одраде и без прављења надвожњака. Он може да буде урађен у наредној фази кад крену озбиљно ка Лозници.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
Evo kao sto vidite ovaj nasip pozadi betonske konstrukcije mosta je u stvari deo tih 300m tj pocetak trece faze! Dakle i to je pocelo da se gradi i izgradice se sigurno koordinirano sa zavrsetkom mosta!
Daj bre ljudi prestanite da kukumacete i gde treba i gde ne treba!
Pa bar ovaj objekat ide po svim pokazateljima bar 6 meseci unapred pre roka i opet sve neka debela sumnja. Ok razumem koga su ujedale zmije i gustera se plasi, ali Inzinjer vam lepo sa lica mesta vrlo kompetentno prenese situaciju i vi opet povrh svega mracite!Pogledajte prilog 126169
Bravo druze. Dzabe ja pricam koliko vidim.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Evo kao sto vidite ovaj nasip pozadi betonske konstrukcije mosta je u stvari deo tih 300m tj pocetak trece faze! Dakle i to je pocelo da se gradi i izgradice se sigurno koordinirano sa zavrsetkom mosta!
Daj bre ljudi prestanite da kukumacete i gde treba i gde ne treba!
Pa bar ovaj objekat ide po svim pokazateljima bar 6 meseci unapred pre roka i opet sve neka debela sumnja. Ok razumem koga su ujedale zmije i gustera se plasi, ali Inzinjer vam lepo sa lica mesta vrlo kompetentno prenese situaciju i vi opet povrh svega mracite!Pogledajte prilog 126169
Kukanje je naš nacionalni sport. Pozdrav za tebe Krcane. Čitam tvoje postove i još nekih forumaša jer su potkrepljeni činjenicama i reportažama. Nikako onih politički obojenih i ostrašćenih. Ovaj forum liči na političku tribinu. Živeo ti sto godina
 
Мислим да је пре лагање, него кукање, национални спорт... Мада, можда иду руку под руку. :rolleyes:
 
Ali ovde imamo novi nivo. Ljudi koji kukaju vec sad jer ce kasniti projekat ciji je rok za 2 godine samo zato sto je jedan deo pre roka i kao zasto se ostatak ne pocinje lose je planirano. Umiranje od smeha ako mene pitate :))))
 
Znate šta je meni ovde najsmešnije. Najsmeštnije je što za 21,14km kroz njive gde imaju samo 2 petlje treba 4 godine. Ne znam da li je to loše ili dobro planiranje, ili su možda trebali da stave rok 10g? Možda tako rade u Kini. Ipak oni imaju hiljde kilmetara izgrađenih autoputeva a prave ih još od dinastije Ming ili u zadnje 2 decenije nisam baš siguran. To je stara civilizacija.
A možda su mogli za godinu dana da naprave od Rume do Hrtkovaca i da se ta deonica stavi pod naplatu. Ono kad već treba da vraćamo kredit da ga što pre otplatimo. Milislm ovo je samo moje razmišljanje. Valjda se sme izneti mišljenje. Na kraju krajeva ovo je forum. Konstruktivna kritika je uvek dobrodošla. Evo sad se kajem što nisam ranije pisao ovako nešto. Možda bi se nekom svidela moja ideja pa bi sad već imali 10km u upotrebi. ;)
 
Pa videcemo ko ce na kraju da se smeje. Eto navedite jedan projekat koji je otvoren po roku? Ne postoji, poslednje 32 godine i onda se neko smeje nekome jer kaze da se nece otvoriti po roku. Pa vise ste vi da se vama smejemo jer ima jos neko posle sto pomeranja na svim projektima da veruje u neki rok.
 
Mora da postoji pritisak javnosti da se radi transparentno i da se poštuju rokovi. Nije bitno ko je na vlasti.

Uzeti su skupi krediti, ko zna kako ćemo to vraćati, al to sad nije ni bitno. I kad se tegle na projektu i kad rade fušerski, na to mora da se javno ukaže.

Ali isto tako treba pohvaliti, ovaj most na Savi je odličan primer.
 
Nije mi jasno Krcane, tih 300m spoja mosta i puta koji kažeš 3. faza, a izgradiće se usklađeno za završetkom mosta koji je 2. faza, hoće li se to uraditi kako je predviđeno Ugovorom ili naknadnim mešanjem politike? Tj, da li po Ugovoru ceo sektor 3 treba zajedno odjednom da se pusti do Loznice, ili će politika naknadno izmeniti da se različito i odvojeno pusti samo tih 300m? Nemoj ovo pitanje zvati kukanjem jer imali smo sad situaciju da je mešanjem politike, izvođač pritisnut da odvojeno pusti autoput oko Čačka, iako je Ugovorom bilo dogovoreno da se sve zajedno pusti do Požege. I to po vlasti koja je potpisala Ugovor do decembra 2021., koji je prošao a sad se čak ni ne zna novi rok već se priča "možda do kraja godine, ili po roku jul 2023." Znači istim onima kojima je rok bio decembar 2021. sad je rok 1,5 godinu kasnije, jul 2023. Nije ok to nazivati kukanjem, a isto tako je nazivano pre 2 godine na toj temi za one koji su već tada izražavali sumnju da neće biti decembar 2021.
 
Poslednja izmena:
Da nisu otvorili daj deo na K11 od 11.5 km,onda bi bilo: ,,Nesposobni su da otvore ovo što je završeno''; ,,Kakve veze ima što je po ugovoru,bitno je da se olakša prolaz kroz Čačak''...
Ako je bilo nekog mešanja politike da se ova deonica otvori sa izgrađenom petljom,iako nije predviđeno ugovorom,to je sasvim pozitivno mešanje i pritisak politike.
 
A zašto je uopšte potrebno neko mešanje ili neki arbitar da kaže šta bi bilo svrsishodno uraditi? Zidamo kuću bez prozora pa izbacujemo mrak lopatama iz kuće a onda dođe Sveti Sava i kaže da napravimo prozore. Slično je i ovde. Pavimo deonicu koja se ne završava petljom jer smo petlju stavili u deonicu čiji je rok izgradnje 5g i teoretski ne moraju da završe petlju ranije, nego baš u toj 5. goidini. I onda imamo naknadnu pamet, gde dodje neko i kaže napravite petlju da ovo može da se koristi. Totalno bezveze.

Ok, kontam da je bilo ograničenja ovde u smislu da su pogađali samo most. Pa onda pare i izvođači samo za most. Pa onda naknadno petlju ubacili u drugu deonicu. Ali mi nikako da pravimo nekim logičkim redom. Ovde se put trasira od ŠA ka RU umesto obrnuto da su krenuli. Slično i deonica od ŠA-LO počinje od Loznice. K11, umesto od BG, gradio se prvo UB-Lajkovac, pa onda deo ka ČA, pa onda do Obrenovca i sad na karju ovaj deo u Surčinu. I one nadvožnjake na obilaznici. Poslednji su napravili onaj bliže petlji Orlovača a njega su trebali prvog praviti.
 
edit: sutra usvajaju

Bravo na informaciji.
Evo detalja:

"Zakona o budžetu za 2022. godinu taj iznos preciziran i iznosi 608.384.610 američkih dolara. Rok dospeća kredita je 20 godina, uključujući i period početka od pet godina. Period otplate glavnice je 15 godina u 30 polugodišnjih rata koje dospevaju 15. maja i 15. novembra svake godine.

Kamatna stopa je fiksna i iznosi tri odsto godišnje.

Troškove obrade kredita (po stopi od 0,5 odsto na ukupan iznos) Vlada će platiti jednokratno, u iznosu od 3,04 miliona dolara."

E to su "troškovi obrade" kredita, 3 miliona $! A mi kukamo kad nam banke uzmu 200e na ime obrade :)


Super je ovo, generalno. Nadam se da će sad tunel stvarno krenuti da se buši i da vidimo početak radova na velikom mostu preko Dunava. Pa za 3 godine da se provozamo brzim putem i autoputem od Kaćke petlje pa sve do Drine.
 
Сама искључења са моста на пут Шабац-Сремска Митровица могу да се ураде и без главног правца брзог пута ка Лозници.
 
Мост може да функционише и без пута ка Лозници, направиће искључење за постојећи пут Шабац-Лозница.

Kolko se secam, 2012. je trebalo da se radi od Sapca do Rume a prema Loznici bi bilo produzeno kasnije
 
Тако ће верујем и бити. Овде се повела полемика да ли ће по завршетку моста и аутопута од Румске петље бити урађено и искључење за Шабац.
 
Zna li neko da li će na početku ovog autoputa (gledano iz smjera ŠA-RU) biti čeona naplatna rampa?
 
Bravo na informaciji.
Evo detalja:

"Zakona o budžetu za 2022. godinu taj iznos preciziran i iznosi 608.384.610 američkih dolara. Rok dospeća kredita je 20 godina, uključujući i period početka od pet godina. Period otplate glavnice je 15 godina u 30 polugodišnjih rata koje dospevaju 15. maja i 15. novembra svake godine.

Kamatna stopa je fiksna i iznosi tri odsto godišnje.

Troškove obrade kredita (po stopi od 0,5 odsto na ukupan iznos) Vlada će platiti jednokratno, u iznosu od 3,04 miliona dolara."

E to su "troškovi obrade" kredita, 3 miliona $! A mi kukamo kad nam banke uzmu 200e na ime obrade :)


Super je ovo, generalno. Nadam se da će sad tunel stvarno krenuti da se buši i da vidimo početak radova na velikom mostu preko Dunava. Pa za 3 godine da se provozamo brzim putem i autoputem od Kaćke petlje pa sve do Drine.
zanimljivo da je grejs period 5 godina.
kopanje tunela će sigurno krenuti uskoro, jer em su sad obezbeđena sredstva, em su u aprilu izbori, a i teren je pripremljen
 
Ok, Kinezi daju kredit jer nema ko drugi daje tolko puno para, svi su u poluraspadu, ali s obzirom da je u Evropi, zašto onda ne u evrima nego u dolarima. Kinezi imaju viškove i evra i dolara, evro je stabilna valuta kolko i dolar, a Amerika je par hiljada km dalje, pa ako već mi treba vraćamo te kredite, valjda bi bilo pristojno da to u nekoj vesti objasne. Što se mene tiče, ja mogu im plaćam putarinu i eventualno vraćam dinare, a dolare i evre ne znam kako ćete im vratite (možda ćete posle neke revolucije sva zaduženja prebacite na Vučićevce da se od imovine njih i njihovih porodica, kao i njihovog robovskog rada nazad tamo u Kini njihovo zaduženje vraća), posebno što Srbija ima trgovinski deficit, a ne suficit da ima viškove tih valuta. Možda obostrano prihvatljivije rešenje po meni bi bilo da se Kinezima dozvoli iskopaju zlata u vrednosti kredita za autoputeve (i svojih troškova eksploatacije naravno), čist račun duga ljubav. Ovo da uzimaju i zlato i naplaćuju kredite mi deluje lošija opcija za nas.
 
Vrh