Šta je novo?

Cene nekretnina

Nije problem da se ide busom, pitanje je samo u koje vreme. Jutarnji i popodnevni spic su bas naporni za svaki dan. Dok sam isao na posao sam praktikovao da odem malo kasnije ali i da se vracam kasnije pa se onda provucem koliko toliko bezbolno. U toj situaciji auto ili bus su manje vise isto bili i cak i nije tolika guzva. Ali kad krene spic onda ne znas na koju ces stranu, u kombinaciji sa malo kise ili novogodisnjim ludilom ili nekim cukanjem na mostovima eto belaja.

Nije problem ni da putujem 60 minuta ako cu to vreme moci nesto smisleno da porazmislim ili procitam ili sta vec ali to je skoro pa nemoguce u guzvi u busu. U kolima je tek nepojmivo cak i ako te voze (jedino da rec ne progovoris sa suvozacem). Jos jedan od razloga zasto Beogradu treba metro i nekoliko poprecnih veza, i neka bas dobra periferija urbanisticki uradjena kako valja. Valjda ce to unuci doceklati ako vec nece deca.
Biće metro, ne pre 2029god, ali tamo oko 2030god bi mogao da bude u funkciji.
Taman kada budu hteli ljudi da se odluče za odlazak iz BG-a videće taj metro i konačno pravu metropolu.
Ako i jesu cene u balonu u BG-u, tada će to biti zakamenjen balon bez imalo šanse za pucanjem.
 
Apsolutno lagano mozes da zivis u Utrecht-u koji je izmedju i da radis u Amsterdamu, mozda cak i u Eindhovenu mozes da zivis,
Utrecht je čini se veomaa skup, što se tiče nekretnina. Da, čini se da je pre par meseci prosečna cena u Utrechtu bila oko 550k. Kapiram da je blizina stanice ključna.
A putovanje iz Eindhovena oko 1:20 od stanice do stanice, pa odatle na posao. I na kartu dvosmerno oko 50 evra, prema svemu sudeći. Verovatno ima neka mesečna karta povoljnija doduše.
U svakom slučaju ne deluje baš posebno privlačno.
 
Poslednja izmena:
Da, to smo izostavili. Isto i u Svecke kacam bio povratna karta od Norkopinga do Stokholma 80e(sad je mozda i skuplja) mesecna ne znam koliko je. Rekose mi ovde da se gospoda voze vozom, a da sirotilja tj radni narod koristi flixbus.
 
Biće metro, ne pre 2029god, ali tamo oko 2030god bi mogao da bude u funkciji.

Ja koliko sam čitao neke procene, teško da može za 4 godine da se završi linija. Neka realnija procena je 7 godina. Oni su sami rekli da do 2030. najviše što može je da bude gotov deo prve linije od Makiša do BNV, što neće mnogo pomoći saobraćaju.
 
Ja koliko sam čitao neke procene, teško da može za 4 godine da se završi linija. Neka realnija procena je 7 godina. Oni su sami rekli da do 2030. najviše što može je da bude gotov deo prve linije od Makiša do BNV, što neće mnogo pomoći saobraćaju.
Dovoljno je da bude i ta prva linija i druga da se radi. Važno je videti da se radi i da se odmaklo sa radovima. Odmah je drugačija koncepcija pogleda. Ne mora da ima pomoći u saobraćaju, pogotovo što mislim da će zbog radova biti još većih gužvi taj period.
Mislim da smo pre 6meseci ovde komentarisali kako su neki u oglasima krenuli medju prvim recenicama da pokazuju na blizinu metro stanice.
Pri tome pricamo o metrou koji se u Srbiji spominje decenijama, a neki su ga retko i koristili.
Neko će da leti automobilom, dok neko čeka metro u Beogradu, ali realno ie tako.
Kada mogu ljudi da čekaju po 3 godine za useljenje u zgradu, onda ovo neće biti problem.
 
Biće metro, ne pre 2029god, ali tamo oko 2030god bi mogao da bude u funkciji.
Taman kada budu hteli ljudi da se odluče za odlazak iz BG-a videće taj metro i konačno pravu metropolu.
Ako i jesu cene u balonu u BG-u, tada će to biti zakamenjen balon bez imalo šanse za pucanjem.
I ako cenim optimizam mislim da od tog metroa nema ništa, barem ne narednih 5 godina (optimistički, realno najmanje 10 godina)
 
Dovoljno je da bude i ta prva linija i druga da se radi. Važno je videti da se radi i da se odmaklo sa radovima. Odmah je drugačija koncepcija pogleda. Ne mora da ima pomoći u saobraćaju, pogotovo što mislim da će zbog radova biti još većih gužvi taj period.
Mislim da smo pre 6meseci ovde komentarisali kako su neki u oglasima krenuli medju prvim recenicama da pokazuju na blizinu metro stanice.
Pri tome pricamo o metrou koji se u Srbiji spominje decenijama, a neki su ga retko i koristili.
Neko će da leti automobilom, dok neko čeka metro u Beogradu, ali realno ie tako.
Kada mogu ljudi da čekaju po 3 godine za useljenje u zgradu, onda ovo neće biti problem.

Pravi benefit metroa će grad osetiti tek po završetku druge linije, znači u najboljem slučaju za 15 godina.
 
Utrecht je čini se veomaa skup, što se tiče nekretnina. Da, čini se da je pre par meseci prosečna cena u Utrechtu bila oko 550k. Kapiram da je blizina stanice ključna.
A putovanje iz Eindhovena oko 1:20 od stanice do stanice, pa odatle na posao. I na kartu dvosmerno oko 50 evra, prema svemu sudeći. Verovatno ima neka mesečna karta povoljnija doduše.
U svakom slučaju ne deluje baš posebno privlačno.
Pošto je to baš moj slučaj da se javim. Utrecht jeste skup i sa rastom cena je pretekao Amsterdam. Ne po visini cena ali po % rasta cena. Utrecht jeste centar NL i svi vozovi se ovde ukršaju. Ko radi u Eindhovenu taj od vrata do vrata putuje efektivno 1,5 do 1,75h u jednom smeru. Niko ne živi na stanici a u Eindhovenu ništa nema u centru već sve firme su smeštene na High Tech Campusu i treba ti još 20 min busom ili biciklom.
Ne postoji mesečna karta ali postoji godišnja karta koju firma može da ti kupi i praktično te košta da platiš 10 meseci a voziš se 12 meseci.U suštini naplate ti onoliko koliko i koristiš jer 2 meseca svejedno ne koristiš voz zbog godišnjeg i praznika... I da vikend ti je dž ali ko se voza vikendom ako ide 5 dana u office.
Pošto je ovo moj slučaj da živim u Utrechtu a radim u Eindhovenu i Amsterdamu onda mogu da komentarišem. Da nije bilo korone bilo bi jako gadno. Ali sada kad radim 1 dan iz office bilo da je AMS ili EIN onda mi odgovara i nikad ne idem javnim prevozom već uvek autom. Ali krenem na posao u 9 (posle gužvi i onda sam za 1h u EIN ili 20 min u AMS). Ako kreneš u 8 ili malo ispred 8 onda se voziš preko 2h u jednom smeru.
Ko mora ići svaki dan u office to nije izdrživo na duge staze (mislim više od dve godine). Ove opcije su dobre do max 3 dana nedeljno u office.
U NL nema jeftinog prevoza. Javni nije ni malo jeftin. Jedini jeftin prevoz je bicikl na koji ne plaćaš porez i ništa mada i tu nešto hoće da uvedu na električne bicikle... Videćemo za sad je još ok.
 
Ako može da sa spusti jedno 5% po meni je ovo OK, sada kada su splavovi tu preko pogašeni (zbog buke).
 
Hvala Joe na uvidu sa terena!
Meni sad ništa nije jasno. Ja sam mislio da smo te gužve i tako to, tipa put do posla to mi izmislili i samo kod nas ima. Nemoguće da neko putuje na posao. Trebaju svi da rade od kuće, a ako ne rade da sede kući i ne rade. Ako nemaju za 'leba nek jedu kolače, neka uče. U Nemačkoj mala deca bre pričaju Nemački! Ja ne znam kako do sada nekome nije palo na pamet da napravi uredjeno naselje, ne mora uopšte da je u centru ali da bude u centru jer nisam bilo ko da živim van centra, da ima puno zelenila ali da je sve izbetonirano da ne isprljam cipele kad idem u pozorište, umetničko klizanje, operu... da ima puno marketa ali da nema gužve, može i pijac ali da se ne vide ljudi koji ga posećuju, da bus bude blizu ali da nema buke i gužve, da ima apsolutno sve sadržaje koje mogu da ti padnu na pamet jer se bez toga ne može, da javni prevoz bude uredan ali da svi idu kolima jer je udobnije, da ima vrtić, škola, fakultet sve tu pored zgrade ali da deca ne galame, da ima park i igralište ali da mala deca ne galame, da ima park za pse, ako moraš na posao da ti naprave posao tu negde pored... eto ukratko, ja sam ovo smislio za 5min, a oni ne mogu ovako nešto da naprave 50god! To bre u Evropi na svakom koraku.
 
Ako može da sa spusti jedno 5% po meni je ovo OK, sada kada su splavovi tu preko pogašeni (zbog buke).
Taj je na oglasima duže od godinu dana sa tom cenom. Ko šta voli, ali čak i pored lokacije, zbog skučenih liftova što staju na svaki drugi sprat, ni 30% da spuste cenu ne znam da l' bi bila dobra cena.
 
Onda i nije toliko strašno u odnosu na njihove plate (mada nije zanemarljivo). El važi za sve vozove? Znam da ako nemaš mesečnu cena zavisi od voza i od doba dana (tipa noću je jeftinije).
Važi za sve vozove ali samo za tu liniju. Slažem se da nije strašno za njihove uslove ali opet nije ni malo.
 
Taj je na oglasima duže od godinu dana sa tom cenom. Ko šta voli, ali čak i pored lokacije, zbog skučenih liftova što staju na svaki drugi sprat, ni 30% da spuste cenu ne znam da l' bi bila dobra cena.
Ne znam kakva je zgrada, mogu da zamislim liftove, ali po meni je lokacija ta koja pravda tu ili probližnu cenu, ako poredimo sa cenama generalno u gradu.

Možda bih se malo zamislio nad stanjem i godištem same zgrade, ne znam iz koje godine je.
Već je bilo priče o životnom veku tih betonskih zgrada ako se ne održavaju kako treba.
Ali mi to ne bi uticalno na cenu koju bih platio, već bih ili potpuno preskočio ili uzeo.
 
Taj je na oglasima duže od godinu dana sa tom cenom. Ko šta voli, ali čak i pored lokacije, zbog skučenih liftova što staju na svaki drugi sprat, ni 30% da spuste cenu ne znam da l' bi bila dobra cena.
Bukvalno. Obrati paznju na podove, svaka soba ima drugu nivelaciju, parket zamenjen samo gde je moralo. Beogradski vlazni snovi luksuza :D
 
Meni sad ništa nije jasno. Ja sam mislio da smo te gužve i tako to, tipa put do posla to mi izmislili i samo kod nas ima. Nemoguće da neko putuje na posao. Trebaju svi da rade od kuće, a ako ne rade da sede kući i ne rade. Ako nemaju za 'leba nek jedu kolače, neka uče. U Nemačkoj mala deca bre pričaju Nemački! Ja ne znam kako do sada nekome nije palo na pamet da napravi uredjeno naselje, ne mora uopšte da je u centru ali da bude u centru jer nisam bilo ko da živim van centra, da ima puno zelenila ali da je sve izbetonirano da ne isprljam cipele kad idem u pozorište, umetničko klizanje, operu... da ima puno marketa ali da nema gužve, može i pijac ali da se ne vide ljudi koji ga posećuju, da bus bude blizu ali da nema buke i gužve, da ima apsolutno sve sadržaje koje mogu da ti padnu na pamet jer se bez toga ne može, da javni prevoz bude uredan ali da svi idu kolima jer je udobnije, da ima vrtić, škola, fakultet sve tu pored zgrade ali da deca ne galame, da ima park i igralište ali da mala deca ne galame, da ima park za pse, ako moraš na posao da ti naprave posao tu negde pored... eto ukratko, ja sam ovo smislio za 5min, a oni ne mogu ovako nešto da naprave 50god! To bre u Evropi na svakom koraku.
Ovo je skroz tačno :D
I da dodam da lokacija mora biti ekskluzivna, kao i mikrolokacija, a da opet cena ne prelazi određenu cifru.
Jer eto taj stan samo čeka ljude sa ovog foruma, a ne sve biznismene iz Srbije, regiona, svakog ko ne zna sta ce sa parama i sl.
 
Meni sad ništa nije jasno. Ja sam mislio da smo te gužve i tako to, tipa put do posla to mi izmislili i samo kod nas ima. Nemoguće da neko putuje na posao. Trebaju svi da rade od kuće, a ako ne rade da sede kući i ne rade. Ako nemaju za 'leba nek jedu kolače, neka uče. U Nemačkoj mala deca bre pričaju Nemački! Ja ne znam kako do sada nekome nije palo na pamet da napravi uredjeno naselje, ne mora uopšte da je u centru ali da bude u centru jer nisam bilo ko da živim van centra, da ima puno zelenila ali da je sve izbetonirano da ne isprljam cipele kad idem u pozorište, umetničko klizanje, operu... da ima puno marketa ali da nema gužve, može i pijac ali da se ne vide ljudi koji ga posećuju, da bus bude blizu ali da nema buke i gužve, da ima apsolutno sve sadržaje koje mogu da ti padnu na pamet jer se bez toga ne može, da javni prevoz bude uredan ali da svi idu kolima jer je udobnije, da ima vrtić, škola, fakultet sve tu pored zgrade ali da deca ne galame, da ima park i igralište ali da mala deca ne galame, da ima park za pse, ako moraš na posao da ti naprave posao tu negde pored... eto ukratko, ja sam ovo smislio za 5min, a oni ne mogu ovako nešto da naprave 50god! To bre u Evropi na svakom koraku.
Zvali su ga Mariks ventilator 😀
Sta naprica covece za 5 minuta okrenuo sve prethodne komentare na totalno drugu stranu
 
Poslednja izmena:
Vrh