Šta je novo?

Cene nekretnina

Nije problem da se ide busom, pitanje je samo u koje vreme. Jutarnji i popodnevni spic su bas naporni za svaki dan. Dok sam isao na posao sam praktikovao da odem malo kasnije ali i da se vracam kasnije pa se onda provucem koliko toliko bezbolno. U toj situaciji auto ili bus su manje vise isto bili i cak i nije tolika guzva. Ali kad krene spic onda ne znas na koju ces stranu, u kombinaciji sa malo kise ili novogodisnjim ludilom ili nekim cukanjem na mostovima eto belaja.

Nije problem ni da putujem 60 minuta ako cu to vreme moci nesto smisleno da porazmislim ili procitam ili sta vec ali to je skoro pa nemoguce u guzvi u busu. U kolima je tek nepojmivo cak i ako te voze (jedino da rec ne progovoris sa suvozacem). Jos jedan od razloga zasto Beogradu treba metro i nekoliko poprecnih veza, i neka bas dobra periferija urbanisticki uradjena kako valja. Valjda ce to unuci doceklati ako vec nece deca.
Biće metro, ne pre 2029god, ali tamo oko 2030god bi mogao da bude u funkciji.
Taman kada budu hteli ljudi da se odluče za odlazak iz BG-a videće taj metro i konačno pravu metropolu.
Ako i jesu cene u balonu u BG-u, tada će to biti zakamenjen balon bez imalo šanse za pucanjem.
 
Apsolutno lagano mozes da zivis u Utrecht-u koji je izmedju i da radis u Amsterdamu, mozda cak i u Eindhovenu mozes da zivis,
Utrecht je čini se veomaa skup, što se tiče nekretnina. Da, čini se da je pre par meseci prosečna cena u Utrechtu bila oko 550k. Kapiram da je blizina stanice ključna.
A putovanje iz Eindhovena oko 1:20 od stanice do stanice, pa odatle na posao. I na kartu dvosmerno oko 50 evra, prema svemu sudeći. Verovatno ima neka mesečna karta povoljnija doduše.
U svakom slučaju ne deluje baš posebno privlačno.
 
Poslednja izmena:
Da, to smo izostavili. Isto i u Svecke kacam bio povratna karta od Norkopinga do Stokholma 80e(sad je mozda i skuplja) mesecna ne znam koliko je. Rekose mi ovde da se gospoda voze vozom, a da sirotilja tj radni narod koristi flixbus.
 
Biće metro, ne pre 2029god, ali tamo oko 2030god bi mogao da bude u funkciji.

Ja koliko sam čitao neke procene, teško da može za 4 godine da se završi linija. Neka realnija procena je 7 godina. Oni su sami rekli da do 2030. najviše što može je da bude gotov deo prve linije od Makiša do BNV, što neće mnogo pomoći saobraćaju.
 
Ja koliko sam čitao neke procene, teško da može za 4 godine da se završi linija. Neka realnija procena je 7 godina. Oni su sami rekli da do 2030. najviše što može je da bude gotov deo prve linije od Makiša do BNV, što neće mnogo pomoći saobraćaju.
Dovoljno je da bude i ta prva linija i druga da se radi. Važno je videti da se radi i da se odmaklo sa radovima. Odmah je drugačija koncepcija pogleda. Ne mora da ima pomoći u saobraćaju, pogotovo što mislim da će zbog radova biti još većih gužvi taj period.
Mislim da smo pre 6meseci ovde komentarisali kako su neki u oglasima krenuli medju prvim recenicama da pokazuju na blizinu metro stanice.
Pri tome pricamo o metrou koji se u Srbiji spominje decenijama, a neki su ga retko i koristili.
Neko će da leti automobilom, dok neko čeka metro u Beogradu, ali realno ie tako.
Kada mogu ljudi da čekaju po 3 godine za useljenje u zgradu, onda ovo neće biti problem.
 
Biće metro, ne pre 2029god, ali tamo oko 2030god bi mogao da bude u funkciji.
Taman kada budu hteli ljudi da se odluče za odlazak iz BG-a videće taj metro i konačno pravu metropolu.
Ako i jesu cene u balonu u BG-u, tada će to biti zakamenjen balon bez imalo šanse za pucanjem.
I ako cenim optimizam mislim da od tog metroa nema ništa, barem ne narednih 5 godina (optimistički, realno najmanje 10 godina)
 
Dovoljno je da bude i ta prva linija i druga da se radi. Važno je videti da se radi i da se odmaklo sa radovima. Odmah je drugačija koncepcija pogleda. Ne mora da ima pomoći u saobraćaju, pogotovo što mislim da će zbog radova biti još većih gužvi taj period.
Mislim da smo pre 6meseci ovde komentarisali kako su neki u oglasima krenuli medju prvim recenicama da pokazuju na blizinu metro stanice.
Pri tome pricamo o metrou koji se u Srbiji spominje decenijama, a neki su ga retko i koristili.
Neko će da leti automobilom, dok neko čeka metro u Beogradu, ali realno ie tako.
Kada mogu ljudi da čekaju po 3 godine za useljenje u zgradu, onda ovo neće biti problem.

Pravi benefit metroa će grad osetiti tek po završetku druge linije, znači u najboljem slučaju za 15 godina.
 
Vrh