Сомбор је доста критичан што се путних прелаза тиче.
За почетак, путни прелаз на Суботичком путу је такође укрштање пруге и магистралног пута и једне од најважнијих градских саобраћајница у новоу а прелаз води преко преко 6 колосека, између скретница.
То место је као рођено за подвожњак.
На Гаковачком путу прегледност из аутомобила је доста добра јер се пруга и пут укрштају под 90°, још само да се трава и растиње редовно шишају.
Што се пешака тиче недостаје прелаз за пешаке.
Прелаз на Безданском путу непрегледан је из разлога о којима сам већ писао.
Тај прелаз на Шикарском је криминалан, нисам дуго пролазио па сам и заборавио на њега.
Иронично, прелаз на Шикарском путу зарастао је у шикару
Изградњом западне обилазнице планирано је укидање тог прелаза а веза са викенд насељем ће ићи или са краја Јосићког пута или са Безданског пута.
Прелаз на Апатинском путу је тек ове или прошле године аутоматизован али и ту постоји објекат са десне стране уз саме колосеке па нема шансе да видиш да ли воз долази из правца станице док не изађеш на колосек за силосе.
И тај објекат на Апатинском и на Безданском ми делују као стара железничка инфраструктура, међутим, сада се користе као стамбени објекти.
За почетак, путни прелаз на Суботичком путу је такође укрштање пруге и магистралног пута и једне од најважнијих градских саобраћајница у новоу а прелаз води преко преко 6 колосека, између скретница.
То место је као рођено за подвожњак.
На Гаковачком путу прегледност из аутомобила је доста добра јер се пруга и пут укрштају под 90°, још само да се трава и растиње редовно шишају.
Што се пешака тиче недостаје прелаз за пешаке.
Прелаз на Безданском путу непрегледан је из разлога о којима сам већ писао.
Тај прелаз на Шикарском је криминалан, нисам дуго пролазио па сам и заборавио на њега.
Иронично, прелаз на Шикарском путу зарастао је у шикару

Изградњом западне обилазнице планирано је укидање тог прелаза а веза са викенд насељем ће ићи или са краја Јосићког пута или са Безданског пута.
Прелаз на Апатинском путу је тек ове или прошле године аутоматизован али и ту постоји објекат са десне стране уз саме колосеке па нема шансе да видиш да ли воз долази из правца станице док не изађеш на колосек за силосе.
И тај објекат на Апатинском и на Безданском ми делују као стара железничка инфраструктура, међутим, сада се користе као стамбени објекти.
Poslednja izmena: