Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

30 garnitura nas deli od ovoga? Kakvi smo mi indijanci, covece

Trenutno je operativno manje od 10 RVR?
30 novih garnitura bgvoza sa sredjenim tunelom i 200 tramvaja i nešto malo prioritetnih saobraćajnica kao BPP i grad bi bio potpuno drugačiji...

Smešne pare naspram metroa i drugih utopija...
 
Zašto 5 i 6 samo do Resnika? Što ne do Zemuna?
Zbog jednokolosečnih pruga koje koriste.

Na tom kraku do Resnika postoji problem sa kapacitetom u smislu da se svaki voz koji krene južno od Beograda mora tuda provući zajedno sa svim BG vozovima. Ako bi BG voz kasnio jer dolazi sa jednokolosečnih deonica (u budućnosti samo Lazarevac, a sada i Mladenovac) mislim da bi organizacija saobraćaja bila vrlo zahtevna i nepouzdana. Pravio bi gužvu i remetio bi daljinski saobraćaj.
Do Inđije samo ako 2 RE+REx voza po smeru u špicu nisu dovoljna. Mislim da je kapacitet za tako nešto dovoljan.
Liniju 1 produžiti do Inđije.
Tom logikom sam se i ja vodio da su Re vozovi dovoljni za ta mesta.
Srediti prugu do Grocke i uvesti liniju do Karaburme / Ovče.​
Može da postoji linija 7 ali bi možda još bolje bilo da postoji Regio na sat vremena za Požarevac i zajedno sa Regio i IC na niškoj i barskoj pruzi, linijama 2 i 3, mislim da je to već dovoljno vozova u tunelu Topčider.
 
@Pumba
Ljudi iz Grocke, ne znam koliko si ispratio, često spominju vezu sa Vukovim spomenikom i Omladinskim stadionom kao nešto što im je bitno. Zato sam i dao predlog kakav sam dao.​
 
Па највише људи из Гроцке живи у Гроцкој, Лештанима, Болечу и Винчи. А ова пруга "иде" поред аутопута, и качи једино Умчаре и Дражањ. Није баш нека велика корист.
 
Jeste, grad Beograd će da daje subvencije Valjevcima da umesto 569 dinara kartu do Beograda (Lazarevca) plaćaju 202 dinara. Gde je tu logika?

па ето, @emv412 ти је објаснио ту рупу у систему како и сада могу да раде. а из личног искуства знам да не проверавају карте на регио возовима кроз Београд. десило ми се пар пута да сам у путу до посла ухватио панчевачки воз на Карађорђевом парку до Новог Београда, није било кондуктера. исто тако сам у повратку користио ужички до Прокопа, иста прича. кондуктера ни у траговима. а једном сам ухватио вршачки до Карађорђевог, кондуктерка као питала за карте, никога није терала да купује

Postoji jednokolosečna / dvokolosečna pruga do južnih delova opštine Grocke. To se rekonstruiše / dogradi uz izgradnju stajališta, tako da celom dužinom bude dvokolosečna (minimum). Tamo gde je potrebno da bude više koloseka, to bi u nekoj kasnijoj fazi moglo.​

нема потребе. у теорији би једноколосечна пруга до Умчара могла да поднесе 2 пара возова на сат, што би било сасвим довољно у шпицу. с тим што мислим да се не исплати ићи до Умчара. Врчин би и имао користи, али сумњам за даље. то би нам @stf најбоље знао.

а има и једна опција, која би захтевала набавку нових возова. а то је да се набаве нове дводелне или троделне гарнитуре, које би синхроно ишле до Мале Крсне, где би се после одвајале за Смедерево и Пожаревац, па се поново спајала у Малој Крсни и назад до Београда
 
нема потребе. у теорији би једноколосечна пруга до Умчара могла да поднесе 2 пара возова на сат, што би било сасвим довољно у шпицу. с тим што мислим да се не исплати ићи до Умчара. Врчин би и имао користи, али сумњам за даље. то би нам @stf најбоље знао.​
Mislim da se @David352 bolje razume u to. On je iz tog južnog dela Grocke, koliko sam razumeo iz njegovih pisanja.​
 
У старијим временима људи из мог села, причам конкретно за Дражањ су у правцу ка Београду претежно користили воз у правцу ка Београду, посебно ко је функционисао у потезу Раковице, само Железничко стајалиште у Дражњу носи назив "Дражањ-Шепшин", из разлога што је то стајалиште користило становништво из Шепшина, док је део из Дражња у близини школе и окретнице аутобуса користило стајалиште Брестови у Малом Пожаревцу. Проблем је што је Железничка станица у Дражњу доста удаљена од гушћег дела насеља и самим тим становништво не би имало навику да користи воз, посебно у садашњим условима где је брзина возова мизерна.

С друге стране Умчари, њихово стајалиште је ипак ближе гушћем делу насеља, али опет недовољно повезано јавним превозом са осталим деловима насељима и опет би ту било дискутабилно колико би људи заправо користило услуге бг воза.
 
С друге стране Умчари, њихово стајалиште је ипак ближе гушћем делу насеља, али опет недовољно повезано јавним превозом са осталим деловима насељима и опет би ту било дискутабилно колико би људи заправо користило услуге бг воза.​
Napravi se linija poput 700 u Batajnici. Da ne bude kao slučaj sa Altinom koja ima čak 2 stajališta a ni do jednog gradski prevoz, iako ga samo naselje ima. U pitanju su novoizgrađeno stajalište Altina na početku naselja i Zemun polje na kraju naselja.​
 
Poslednja izmena:
Što se tiče kupovine karata na regio vozovima kroz Beograd, tačno je da te neće terati da kupiš kartu ali te ipak mogu opomenuti na onom iz Vršca, ako ga recimo uhvatiš kod Vuka ili na Pančevcu. Išao sam do Prokopa, nije mi naplatio kartu al jeste objasnio da je regio voz iako sam se ja izvlačio na to da sam mislio da je bgvoz. 🙂 Novosadski regio redovno od Bataje nazad do Prokopa ne proveravaju. Tu je ekstremno retko da npr. uđeš u Zemunu ili ZP ideš do Prokopa a kondukter ti priđe.

Ovo je stanje jednog od toaleta bg voza. Liči na sve sem na wc šolju. A druga slika je raniji prilaz stanici kod vuka koji je mesecima zaključan, da ne idem sad na neku drugu temu samo zbog te slike pa je kačim isto ovde. Sad je taj podzemni deo sa igraonicama odsečen od same stanice ali podjednako užasan ako ne i gori.

20250818_175825.jpg
20250919_011141.jpg
 
Poslednja izmena:

нашао си отворену клоњу на Горбачову? то је задњи пут опрано када је воз набављен из СССР-а



сценографија за хорор филм

Novosadski regio redovno od Bataje nazad do Prokopa ne proveravaju. Tu je ekstremno retko da npr. uđeš u Zemunu ili ZP ideš do Prokopa a kondukter ti priđe.

возио сам се и у Соколу од Новог Београда до Прокопа. кондуктера ни у траговима
 
у теорији би једноколосечна пруга до Умчара могла да поднесе 2 пара возова на сат, што би било сасвим довољно у шпицу. с тим што мислим да се не исплати ићи до Умчара. Врчин би и имао користи, али сумњам за даље. то би нам @stf најбоље знао.

а има и једна опција, која би захтевала набавку нових возова. а то је да се набаве нове дводелне или троделне гарнитуре, које би синхроно ишле до Мале Крсне, где би се после одвајале за Смедерево и Пожаревац, па се поново спајала у Малој Крсни и назад до Београда
Пре би било корисно јужном делу Гроцке него Врчину који има везу аутобусом са временском дужином путовања од 20 минута. Мислим да воз ту не може да буде временски конкурентан, поготово што је сама станица Врчин у слепом цреву насеља, треба се прво догегати до ње.

Али свакако би воз до Смедерева опција која пије воду, нарочито што је југ општине добрим делом везан и за Смедерево, не само Београд.

На крају је опет питање конкурентности у времену путовања, јер је аутобусом СД-БГ око сат времена. Пруга мора да се среди за 120 на сат минимум.
 
возио сам се и у Соколу од Новог Београда до Прокопа. кондуктера ни у траговима

To svakako. To se uvek preskače. Karte se gledaju od nbg nadalje (kad svi putnici uđu) i od Novog Sada tj. sada Petrovaradina jednom pređu (obično njih dvoje) ceo voz i gotovo.
 
Дешава се јако ретко да кондуктери ни не погледају карте у KISS-у.
 
Vrh