Istina, ali za ovakve projekte je gotovo nemoguce da se izgrade, a da se ne unisti/okrci odredjeni deo sume, vocnjaka itd.. Jednostavno treba gledati visi cilj, kapiram da ce vlasnici dobro zaraditi od eksproprijacije. Cuo sam da je neki covek namerno sagradio objekat/halu na trazi kuda ce ici koridor i zaradio ogromne pare jer je to pravdao kao biznis od kog ziviIskreno jedva čekam ovaj tunel i brzi put do Rume, ali na ovim snimcima mi povremeno deluje da je uništenje terena (šume, vinograda, voćnjaka) preveliko na nekim mestima, a ispred tunela, zbog radničkog naselja, je uništena površina kao da su omanji aerodrom gradili.
Nije to baš sve uništeno, verujem da je će tu biti napraljvene pomoćne prostorije za naplatnu rampu ("tunelarina") kao i baza za održavanje. Uglavnom radni kampovi postaju baze za održavanje brzog puta.Iskreno jedva čekam ovaj tunel i brzi put do Rume, ali na ovim snimcima mi povremeno deluje da je uništenje terena (šume, vinograda, voćnjaka) preveliko na nekim mestima, a ispred tunela, zbog radničkog naselja, je uništena površina kao da su omanji aerodrom gradili.
Sama ideja obilaznice, tranzitnog mosta, kroz sred grada je suluda i kontradiktorna. 4. most bolje da se uopste ne gradi nego da se gradi ovako kako je trenutno. Ovako ce samo doneti guzvu, buku i zagađeniji vazduh u područjima gde ljudi već žive.Što više gledam ove snimke sve sam većeg mišljenja da je trebalo potpuno novu trasu praviti u Paragovu. Jedan tunel istočno ispod brda da se zaobiđe naselje.
Odličan snimak da se vidi koliko će objekata morati da se sruši. Brza saobraćajnica plus servisne sa obe strane.
i ovaj deo od Iriga do Rume ide kilavo, ne računajući petlje, suštinski na celom koridoru nijedna petlja nije ni započeta, ali makar tunel i most, tj. mostovi idu kako iduMislim, mogu kad bi hteli. Da su do sad poceli da rade petlje mozda bi mogli da stignu.
Sto se tice visine tunelarine ona ne bi trebala da prelazi cenu goriva da se kamion sa teretom popne i sidje sa Fruske gore a to nije malo (slicno primeniti i za cenu na aute). Tako bi ljudi sami isli radje kroz tunel nego preko F.Gore. Isto ili manje ih kosta a usteda na vremenu ogromna.
NIsam siguran da mogu da zabrane prolaz magistralnim putem ako ne postoji besplatna alternativa. Adekvatnom cenom bi se to postiglo na racionalniji nacin.