Када се изгради тунел само луд човек камионом може да иде преко Иришког венца.Iskreno, da imam kamion i prikolicu koji koštaju minimum 50 000 evra i da se pored motoputa pentram po planini, zapitao bih se da li treba da se bavim tim poslom...
Са којим год возачем да сам причао сања дан када више неће морати да се пење и спушта низ венац.
Једна од најнапорнијих и најопаснијих деоница неког магистралног пута у држави.
Нејасни су ми и возачи аутомобила који поред аутопута редовно користе алтернативе.
Прошле недеље после десетак година одлучим да од Новог Сада до Београда идем старим путем, имао сам времена па пошто нисам дуго пролазио мало да разгледам шта се променило у међувремену.
Први и најјачи утисак је неочекивано густ саобраћај готово читавим путем.
Прво сам изгубио 20 минута да изађем из Петроварадина па се за крај загужвао и у Батајници и Земуну.
Успут нелетео на радове, избегао тројицу камиказа и напатио у колони иза аута у квару.
330 динара за путарину је нешто више од једне кафе и једноставно није вредно времена и стреса.
Елем, поред најкраће и најбрже везе Бачке, Срема и Мачве, када се изгради брзи пут и тунел, од Футошке пијаце до Змаја ће бити идентично било да се иде преко Руме или А1.
Poslednja izmena: