Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Naljutismo i Ryanair.

 
Па ето, има нас који верујемо, а изгледа да си и необавештен.
Иначе комшија из зграде ради у контроли летења, и још пре 4-5 дана ми је рекао да ће вероватно бити штрајка, тако да сам ето сазнао и пре објаве у разним медијима.
Кад је неко бесан....

СМАТСА: Ступање у штрајк нерационално​


СИНДИКАТ КОНТРОЛЕ ЛЕТЕЊА У ШТРАЈКУ: Законска обустава рада до 30. септембра​

Notorna laz je iznos plate druze. Mi smo odavno u štrajku, od prošle godine sa pauzama
 
Чувена прича о просечној плати. Ту плату већина не прима колико схватам.
 
Notorna laz je iznos plate druze. Mi smo odavno u štrajku, od prošle godine sa pauzama

Ако није тајна колико радних сати дневно, недељно, месечно има један контролор лета, колико дана паузе, како изгледа један радни дан и слично
 
Jel moguće da smo propustili ovu tako lepu priliku da obogatimo onaj naš jadni Muzej avijacije..?!?
Toliko ideja vezanih za taj avion je bilo...a za koliko je mogao da se proda u staro gvožđe? 20 hiljada? više?
Управе аеродрома и Ер Србије је баш брига да се исцимају, а могао је авион да буде изложен и унутар ограде, пошто је наводно проблематично да се уклања ограда. А управа музеја се увукла у мишју рупу нажалост.
 
Krivica je na Er Srbiji jer je prvi 737 u Jatu YU-AND bio vlasništvo Er Srbije. JAT Tehnika ga je raskomadala kad ga je Er Srbija pustila niz vodu.

Aerodrom je sa svoje strane na renderima pokazao rajske vrtove sa starim avionima, sada imaju izgovor da kažu kako su baš hteli da to naprave ali više ne mogu jer su eksponati uništeni:

BEG2021_01.jpg



BEG2021_02.jpg
 
Ne znam, ja sam samo preneo rendere koje je Vinci objavio pre par godina. Jasno je da od tih obećanja neće biti ništa.
 
@peper.mint Zanimljivo,zasto ti avioni (4 kom) nisu obojeni u boje Air Serbia nego se od nekud pojavljuje Aviolet?
Zato što je kompanija vodila računa o svom imidžu, tj građenju novog brenda - uzeli su novije avione, promenili iskustvo letenja, uveli nove uniforme, način ponašanja, isl - tj hteli su da naprave zaokret sa poslovanjem Jat Airways-a iz poslednjih godina postojanja.

U taj narativ se ne uklapaju avioni stari 30 godina (a koji pritom nisu modernizovani unutar kabine, i dalje imaju duh 80ih u sebi). Air Serbia ih nije koristila za redovan saobraćaj. Budući da su joj bili u vlasništvu, odlučila da pokrene taj "Aviolet" brending i iskoristi te avione (dok može) u čarter saobraćaju.

Znam da deluje simpatična proslava 30og rođendana u avionu, ali, malo je čudno dok se druge aviokompanije hvale kako imaju najmlađe i najmodernije flote, Air Serbia (Aviolet) se hvali putnicima da imaju priliku da lete u najstarijem avionu te vrste u Evropi. Bizarno u najmanju ruku.

Za to zašto nije ostao avion kao deo eksponata u muzeju, ne znam. Ako ništa drugo, kada već nije, iskoristiće se ponovo za nešto drugo kroz reciklažu.
 
Управе аеродрома и Ер Србије је баш брига да се исцимају, а могао је авион да буде изложен и унутар ограде, пошто је наводно проблематично да се уклања ограда. А управа музеја се увукла у мишју рупу нажалост.
a šta je bilo problematično sa skidanjem ograde? Da se skine parapet od 40cm, demontira žica i pozajmi push back da se prevuče do muzeja.. Jedini ''posao'' bi bio da se demontiraju krila ali obzirom da posle ne bi bilo potrebe da se dovodi u letno stanje-čak ni to ne bi iziskivalo preterano posla..! Čak sam siguran da ni finansiranje svega toga ne bi bio problem jer ima nas goomila entuzijasta koji bi sigurno rado dali nešto u tu svrhu..!
Šteta, kako je dobra prilika propuštena, i odlična priča...jer priča je to što dovodi publiku, ima aviona gomila...
 
@VeniVidiVici Jasno,moze se reci da ih je bilo stid ali uskakali su oni u redovan saobraćaj još kako. Ok sto su matori al u njima se bas osecao taj vajb '80-ih. Kod aviona se gledaju ciklusi a ne godište,s obzirom da smo bili pod sankcijama nisu imali gde da ih ispucaju pa su docekali starosnu penziju.
Dok su Jatove ATR 72 koristili do juce,pa jos nalepe sticker "95 years of flying" malo jesmo malo nismo...
 
Vrh