Šta je novo?

Metro

Kineski planovi u Srbiji su vezani za energetiku, rudnike i ključne transportne veze (autoputevi, pruge itd.). Metro u Beogradu nije strateški bitan za kinesku državu. Oni to rade jer je profitabilno, ali nije im posebno stalo do toga i da li će se ikad izgraditi.
 
...tako da ide to lagano...
Može tako da nastavi lagano još X godina/decenija/ljudskih života, mislim "uskoro počinje druga faza geoloških istraživanja".
:) Aj da ne budemo baš toliko naivni, a što se Kineza i Milenijuma tiče uopšte ne sumnjam da će u svakoj od X faza "projekta" da isisaju gomilu novca od države tj. nas poreskih obveznika tako da se možda njima najviše i isplati da bude beskonačan broj faza.
 
Ne znam o čemu pričate, projektovanje je u toku, mašine su u izradi, geotehnički radovi se takođe izvode. Konzorcijum PowerChina - milenium team su u igri (a oni to neće ispustiti jer su trenutno najjači) tako da ide to lagano i nema pojma da stane. Jedino neka ozbiljna kriza ili promena vlasti što je složićemo se teško. A iako dođe do promene vlasti nema ništa od prekida projekta.
Pričam o ovome. Zumirati ove rokove u kružićima ispisane hemijskom.

1305432560618302bf688f6099490594_640.jpg
 
Poslednja izmena:
Kod mene za moju zgradu su krenuli sa pozivima da se dođe u opštinu i primi ponuda za eksproprijaciju zbog izgradnje prve faze prve linije metroa.

Neke komšije su već pristale i čekaju isplaćivanje novca.

Ponuđena nadoknada je više nego pristojna, čak i za današnje tržište.

Iz Direkcije za gradsko građevinsko su mi rekli da se za moj stan završava elaborat sa ponudom i da bi trebalo krajem avgusta da me zovu.

Izgleda da će što se rušenja naše zgrade tiče, ispuniti rok do 1 novembra 2025.
 
Nekih sitnih pomaka ima, ali kašnjenje će svakako biti višegodišnje ako ne i decenijsko u odnosu na ove rokove koje je mali sliniša crtao pred početak nasipanja Makiša 2021. I to je kašnjenje sa POČETKOM IZGRADNJE, a ne i njenim završetkom. Pre će prvi čovek sleteti na Mars nego što će neka prva faza metro linije u Beogradu profunkcionisati 2030. ili 2033. pošto sad već otvoreno priznaju da od otvaranja do kraja 2028. nema ništa ni u ludilu. Neka je proklet svako ko je učestvovao u umobolnoj antiljudskoj odluci da su eskpo cirkus i narkostadion "veća razvojna šansa" od metroa. Dabogda po izlasku iz zatvora u starosti ostao bez prebijene pare i bio prinuđen da se vozi ovim necivilizacijskim kršom od javnog prevoza na koji je sve nas osudio u narednim godinama i decenijama.
 
Nekih sitnih pomaka ima, ali kašnjenje će svakako biti višegodišnje ako ne i decenijsko u odnosu na ove rokove koje je mali sliniša crtao pred početak nasipanja Makiša 2021. I to je kašnjenje sa POČETKOM IZGRADNJE, a ne i njenim završetkom. Pre će prvi čovek sleteti na Mars nego što će neka prva faza metro linije u Beogradu profunkcionisati 2030. ili 2033. pošto sad već otvoreno priznaju da od otvaranja do kraja 2028. nema ništa ni u ludilu. Neka je proklet svako ko je učestvovao u umobolnoj antiljudskoj odluci da su eskpo cirkus i narkostadion "veća razvojna šansa" od metroa. Dabogda po izlasku iz zatvora u starosti ostao bez prebijene pare i bio prinuđen da se vozi ovim necivilizacijskim kršom od javnog prevoza na koji je sve nas osudio u narednim godinama i decenijama.

Na sastancima na kojima sam prisustvovao sa predstavnicima JKP "Beogradski metro i voz" i Gradske direkcije za građevinsko zemljište, stekao sam utisak da u najboljem scenariju, mogu da završe PRVU FAZU PRVE LINIJE do kraja 2032. godine.

Dakle, u idealnom slučaju do 1. januara 2033. godine za prvu fazu.

Što se tiče ostatka prve linije, ko zna kada.
 
Na sastancima na kojima sam prisustvovao sa predstavnicima JKP "Beogradski metro i voz" i Gradske direkcije za građevinsko zemljište, stekao sam utisak da u najboljem scenariju, mogu da završe PRVU FAZU PRVE LINIJE do kraja 2032. godine.

Dakle, u idealnom slučaju do 1. januara 2033. godine za prvu fazu.
Daj bože da bude tako, ali ne verujem im apsolutno ništa.
 
Neće graditi naprdnjački klošari, nego Kinezi. Teško da se tu može ponoviti zločin pod nadstrešnicom, veća je verovatnoća da se nešto slično dogodi u 150% kapaciteta nabreklim autobusima koji su u ovom gradu svakodnevica, baš zato što nemamo brze, nezavisne i masovne vidove javnog prevoza.
 
Poslednja izmena:
Vrh