Данас имамо 2 ДМВ 711 ефикасно ангажованих на линији за Вршац, а ка Јужном Срему и Мачви 2 врло неефикасно ангажоване гарнитуре. Линија за Вршац им огромну предност у виду три централне станице/стајалишта у зони тешко достуној друмским транспортним средствима: Карађорђев парк, Вуков споменик и Панчевачки мост. Подсетимо, Беовоз за Панчево са свега два пара полазака дневно до ових станица је био врло успешан. Став о томе да линија треба да изађе на Вуков споменик сам слушао и у Шапцу и у Срему, а проистиче из логике, зато што су људи нормални. Успешност линије за Вршац се огледа поред свега и у поласцима распоређеним преко целог дана, што задовољава различите потребе. Зато сам и предложио ред вожње који покрива неколико смена у Шапцу, из најнасељенијег смера, из смера Лознице. Разлика брзине воза и аутобуса је занемарљива, као што је то случај и са Вршачким правцем.
На краткој линији у условима конкуренције је тржишно скоро неопростиво да немаш избор полазака и нити уклапање са сменама. Београд - Темишвар сам 2011 често користио. Није каснио, имао је брзину као аутобус, два пута јефтинију карту, а јако мало путника.
Смер: Вршац - Панчево - Београд - Шабац - Лозница - Зворник
Станице и стајалишта: Вршац, Влајковац, Уљма, Николинци, Банатски Карловац, Алибунар, Владимировац, Банатско ново село, Панчево варош, Панчево главна, Панчевачки мост, Вуков споменик, Карађорђев парк, Прокоп, Нови Београд, (Тошин Бунар, Земун), Стара Пазова, Рума, Буђановци, Никинци, Платичево, Кленак, Шабац, Мајур, Штитар, Дубље, Петловача, Рибари, Прњавор, Ново Село, Лешница, Јадарска стража, Липница, Лозница, Бања Ковиљача, Горња Ковиљача, Брасина, Доња Борина, Радаљска река, Мали Зворник.
| Вршац 1 | Вршац 2 | Београд 1 | Београд 2 | Вршац 1 | Београд 1 | Београд 2 | Вршац 2 | Београд 1 |
Вршац | 4:35 | 5:35 | 7:45 | | 9:57 | 12:27 | 16:13 | 18:05 | |
Панчево главна | 5:53 | 6:53 | 9:03 | 9:33 | 11:15 | 13:45 | 17:31 | 19:23 | |
Вуков споменик | 6:15 | 7:15 | 9:25 | 9:55 | 11:37 | 14:07 | 17:53 | 19:45 | 22:04 |
Прокоп | 6:22 | 7:22 | 9:32 | 10:02 | 11:44 | 14:14 | 18:00 | 19:52 | 22:11 |
Прокоп | 6:22 | 7:32 | | 10:02 | 11:54 | 14:24 | 18:10 | 19:52 | 22:22 |
Земун | 6:33 | | | 10:13 | | | | 20:03 | |
Рума | | 8:21 | | | 12:43 | 15:13 | 18:59 | | |
Рума | | 8:36 | | | 12:58 | 15:28 | 19:14 | | |
Шабац | | 9:08 | | | 13:30 | 16:00 | 19:46 | | |
Шабац | | 9:23 | | | 13:45 | 16:15 | 20:01 | | |
Лозница | | 10:23 | | | 14:45 | 17:15 | 21:01 | | |
Мали Зворник | | 10:53 | | | | 17:45 | 21:31 | | |
Смер: Зворник - Лозница - Шабац - Београд - Панчево - Вршац
Станице и стајалишта: Мали Зворник, Радаљска река, Доња Борина, Брасина, Горња Ковиљача, Бања Ковиљача, Лозница, Липница, Јадарска стража, Лешница, Ново Село, Прњавор, Рибари, Петловача, Дибље, Штитар, Мајур, Шабац, Кленак, Платичево, Никинци, Буђановци, Рума, Стара Пазова, (Земун, Тошин Бунар), Нови Београд, Прокоп, Карађорђев парк, Вуков споменик, Панчевачки мост, Панчево главна, Панчево варош. Банатско ново село, Владимировац, Алибунар, Банатски Карловац, Николинци, Уљма, Влајковац, Вршац.
| Београд 1 | Вршац 1 | Београд 2 | Београд 1 | Београд 2 | Вршац 2 | Вршац 1 | Вршац 2 | Београд 1 |
Мали Зворник | | | 5:05 | | | 11:45 | | | 18:05 |
Лозница | | | 5:35 | | | 12:15 | 15:00 | | 18:35 |
Шабац | | | 6:35 | | | 13:15 | 16:00 | | 19:35 |
Шабац | | | 6:50 | | | 13:45 | 16:15 | | 19:50 |
Рума | | | 7:22 | | | 14:17 | 16:47 | | 20:22 |
Рума | | | 7:37 | | | 14:32 | 17:02 | | 20:37 |
Земун | 5:23 | 6:55 | | | 13:50 | | | 20:30 | |
Прокоп | 5:34 | 7:06 | 8:29 | | 14:01 | 15:24 | 17:54 | 20:41 | 21:29 |
Прокоп | 5:34 | 7:06 | 8:29 | 9:56 | 14:01 | 15:34 | 18:04 | 20:41 | 21:29 |
Вуков Споменик | 5:41 | 7:13 | 8:36 | 10:03 | 14:08 | 15:41 | 18:11 | 20:48 | 21:36 |
Панчево Главна | 6:03 | 7:35 | 8:58 | 10:25 | 14:30 | 16:03 | 18:33 | 21:10 | |
Вршац | 7:21 | 8:53 | | 11:43 | 15:48 | 17:21 | 19:51 | 22:28 | |
Овде постоји резерва за додатне поласке 22-23 из Београда и за Шабац и за Вршац, али то треба када су манифестације, евентуално петком због студената. Друге дане не верујем да га је могуће попунити. Ред вожње је направљен у односу на систем смена, при чему су свесно занемарене смене у Лозници и Руми (а које су и раније биле занемарене). Ка Зворника сва укрштавања су у Шапцу, Ка Вршцу у Банстском новом селу, које за овај ред вожње дању мора бити поседнуто. Са укрштавањем у Алибунару или Панчеву се промашују многе смене.