lazar90
Novice
- Učlanjen(a)
- 03.09.2024.
- Poruke
- 26
- Pohvaljen
- 92
Zato je i Generalnim urbanističkim planom još 1972. godine ucrtano da tramvaj ide do MML-a. Od metroa za MML nema ništa niti će ikada biti, zaboga ljudi nemate ni trotoar a nadate se metrou.
Ne znam kome si se konkretno obratio, ali komsije iz MML. Kaluđerice, Leštana i Boleča ne treba smatrati građanima drugog reda. Nisu oni krivi što "nemaju zaboga trotoar", a i te kako su "krivi" za saobraćajne gužve, kao i građani Mirijeva, Banovog brda, Karaburme, Vidikovca i ostalih prigradskih naselja.
Ako se metro uvede samo do naselja koja su od centra na 5-7 km, nista nismo uradili, spucali smo novac u prazno, a gužve će ostati !
Metro za sve je jedini pravi put!
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 
 
		 
	 1950-e–1970-e: Širenje tramvajske mreže ka istoku
 1950-e–1970-e: Širenje tramvajske mreže ka istoku Fotografija iz 1978. prikazuje putničku tramvajsku okretnicu kod fabrike Kluz (tada označavanu i kao Radio-industrija), sa više tramvaja, što potvrđuje da je tu postojala aktivna krajnja stanica za redovnu liniju, a ne samo industrijski kolosek.
 Fotografija iz 1978. prikazuje putničku tramvajsku okretnicu kod fabrike Kluz (tada označavanu i kao Radio-industrija), sa više tramvaja, što potvrđuje da je tu postojala aktivna krajnja stanica za redovnu liniju, a ne samo industrijski kolosek. Dakle, kako stoje stvari u stvarnosti?
 Dakle, kako stoje stvari u stvarnosti? Istorijska činjenica:
 Istorijska činjenica: Tramvajska linija Tašmajdan – Smederevski put (linija br. 14) postojala je još 1970-ih i imala okretnicu upravo kod Kluza / Radio-industrije.
 Tramvajska linija Tašmajdan – Smederevski put (linija br. 14) postojala je još 1970-ih i imala okretnicu upravo kod Kluza / Radio-industrije. 
					
				