Šta je novo?

Lasta

Општина Пећинци обавештава грађане да су се стекли услови да се аутопревознику „Ласта“ из Београда одузме лиценца за обављање јавног превоза путника у међумесном саобраћају на територији општине Пећинци.

Све линије у пећиначкој општини Ласта је, самовољно и без претходних консултација са локалном самоуправом, укинула 26. јуна и аутобуси у континуитету нису саобраћали закључно са 6. јулом, укупно 11 дана, чиме су се испунили услови за покретање поступка за одузимање лиценце за обављање јавног превоза путника у општини Пећинци.

Према информацијама које поседује локална самоуправа, јуче и данас, 7. и 8. јула, аутобуси Ласте поново саобраћају на територији пећиначке општине. Уколико је ово показатељ да је београдски аутопревозник увидео грешку и да ће доћи до стабилизације јавног превоза, Општина Пећинци поздравља одлуку Ласте да обнови линије.

Међутим, уколико је ово само покушај да се прекидима у необављању превоза задржи лиценца, како би могло да се настави са уцењивањем локалне самоуправе да из буџета издваја 300.000 евра годишње за Ластине линије, обавештавамо грађане да ће Општина Пећинци покренути поступак пред Министарством грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре за одузимање лиценце аутопревознику Ласта

Simanovci.net
 
Jel ovo bivša obrenovacka temsa
Screenshot_20250709_192803.jpg
 
Темсе у Младеновцу вероватно због броја седишта
 
Fun fact - 493K je trenutno najduža linija u Beogradu, čitavih 110km u jednom pravcu, pošto je kružna. Svakako zaslužuje drugi tip autobusa koji je udobniji i za putnike i za vozača
 
Iveco je ok za 491 recimo (mada spora vrata tu mogu da naprave problem) ili 466 ili neke lokale u Mladenovcu
Nadam se da će se neko opametiti i taj Iveco nabaviti u drugoj konfiguraciji sedišta za drugi tip linija, kao svojevremeno Lasta sa SOR-ovima. Npr SOR LH12 je komfornija verzija SOR C12 koji je više prigradski
 
Iveco je ok za 491 recimo (mada spora vrata tu mogu da naprave problem) ili 466 ili neke lokale u Mladenovcu
Nadam se da će se neko opametiti i taj Iveco nabaviti u drugoj konfiguraciji sedišta za drugi tip linija, kao svojevremeno Lasta sa SOR-ovima. Npr SOR LH12 je komfornija verzija SOR C12 koji je više prigradski
Teska priča jer su ih do sad nabavili preko 50 u istojoj konfiguraciji. Mislim da je to osnovna ponuda Iveca i da je cena za to najjeftinija.
Iveco ne bi bio loš za 351/363 i očekivao sam ih tu, al na kraju dobili Intoure.
 
Kad dođe Septembar, treba vratiti Intoure u Mladenovac, a Iveco prebaciti na Gročanski potez
 
Vrh