Aj u sto marki da nece biti prevoza![]()
hahahhahahah dobra foraNe širi dezinformacije. Biće prevoza, samo neće izlaziti u saobraćaj.
Google Maps je tvoj prijatelj. Linije javnog prevoza su uvezane u mapu i navigaciju.Ako neko može da mi pomogne , da mi kaže kako najjednostavnije doći do autobuske stanice Miljakovac pijaca u Vareškoj - početna tačka je glavna železnička stanica Prokop (bus stop) - hvala unapred (ne poznajem autobuske linije u Beogradu)
ideš peške uzbrdo do stanice železnička stanica bgd centar i tamo uhvatiš 94. ukucaj na google maps ako ti nije jasno kako
Imam identično iskustvo sa plavim BMC-om na 77. Urlao i jedva izvukao uzbrdicu, bukvalno mileo u Starine Novaka izmedju Cvijiceve i 27. marta.Već par BMCova se isključilo sa 18 i otišlo za garažu. Krševi. Uzbrdo kad idu urlaju i idu 10 na sat, unutra vibrira. Barem radi klima tj. radila je jer su otišli za garažu. Ima ih još sigurno.
A ovi od Sage Trans, solo, idu kao metak, čak i uzbrdo.Imam identično iskustvo sa plavim BMC-om na 77. Urlao i jedva izvukao uzbrdicu, bukvalno mileo u Starine Novaka izmedju Cvijiceve i 27. marta.
zato što su dizelaši.A ovi od Sage Trans, solo, idu kao metak, čak i uzbrdo.
Ko bi rekao da je tolika razlika![]()
Tako je, C&LC ima nekoliko dizel primeraka i oni idu kao metak, dok se gasni vuku.zato što su dizelaši.
niš ekspresovi zglobovi idu kao nevreme i bes problema izvuku uz Endija Vorhola.Tako je, C&LC ima nekoliko dizel primeraka i oni idu kao metak, dok se gasni vuku.
Na ravnom gasni isto dobro vuku, al problem su uzbrdice, pa čak ni solo Scania od 340ks koju ima Clc, ne vuče baš sjajno uzbrdoI gasni mogu da povuku, al očigledno imaju često problem sa safe modom, pa gube vuču. Nisu to baš tako slabi motori, niti metan baš toliko ubija obrtni moment. Svakako da je dizel bolji za uspone, i uopšte brdovit teren.
Već par BMCova se isključilo sa 18 i otišlo za garažu. Krševi. Uzbrdo kad idu urlaju i idu 10 na sat, unutra vibrira. Barem radi klima tj. radila je jer su otišli za garažu. Ima ih još sigurno.