Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Možeš misliti, nešto što je postojalo u Evropi maltene ceo 20. vek (i dan dan postoji u Rusiji, Ukrajini, Belorusiji, Kazahstanu, Uzbekistanu...) i tad je zaista bilo jeftinije od aviona. Danas je vožnja u privatnim kupeu u EU zaista luksuz (i u Rusiji je), tako da jeste propaganda, sve dok RyanAirom letiš za cenu doner kebaba po celoj EU.
Теби је важније да возиш као султан? Важно је да воз уопште иде и то за новац коју имамо.
 
Bulajić najavio remont 20ak Z1 vagona, takodje uvodi se i biznis klasa.
izvor: @ivan_bulajic_srbijavoz
IMG_2350.jpeg
IMG_2351.jpeg
IMG_2352.jpeg

IMG_2349.jpeg
 
Одлично изгледа! Дизајн ентеријера, конфигурација, колор шема...

Колико имамо преживелих Z1 вагона?
Овако ремонтовани би били убедљиво најудобнији вид транспорта у држави
 
Теби је важније да возиш као султан? Важно је да воз уопште иде и то за новац коју имамо.

Mislim da se nismo razumeli. Više sam konstatovao to da se u EU predstavljaju noćni vozovi kao nešto novo, revolucionarno i vau. A to je nešto što je postojalo pre 20 ili 50 godina, bilo jeftino, odnosno koliko platiš toliko muzike. Dok sam bio u ranim dvadesetim često sam išao za 26 evra iz Beograda povratno do Budimpešte sporim vozom ili do istočnog kraja Turske za 50 evra povratno Balkan Fleksipasom isto sporim vozom. Uživancija bila. Mogao si jeftino bilo gde stići i širiti se po polupraznim kupeima.
 
Одлично изгледа! Дизајн ентеријера, конфигурација, колор шема...

Колико имамо преживелих Z1 вагона?
Овако ремонтовани би били убедљиво најудобнији вид транспорта у држави

Proizvedeno je 6 vagona Aeelmt (1. razred), 14 vagona Beelmt (2. razred) i 3 vagona WReelm (restoran). Mislim da bi manje-više svi trebalo da budu živi. S obzirom da se najavljuje 20 vagona, a na renderima nema restorana, deluje mi da će raditi ovih 20 vagona sa sedištima.
 
Hajde da kažemo jedino da je neka "garancija" to što je ugovor o kreditnoj liniji potpisan. S tim što bih na ovih njegovih godinu i po dana, ja dodao još jedno godinu dana.
Ali da, projekat je ok, iako je 20 vagona premalo.
 
Ахахаахха...Сменили буквално јединог снс вд-а неког јавног предузећа који се повремено мешао у свој посао и повремено покушавао да ради у јавном интересу.

Морамо багру да збацимо што пре. Неће остати камен на камену.
 
E sad, na konto vagona: Ako postoji kreditna linija i ugovor o njoj, to će se vrlo verovatno ostvariti. Ono što je potencijalni problem jeste moguće odlaganje, ali i to je malo verovatno, jer se onda plaćaju penali.
 
Kažu, novi VD Ljubiša Pejičić.

Izgleda da je u Kargu i Mlinar izvisila na VD, iako je i ona radila solidan posao.
 
Гугл каже партијски војник са Вождовца, једне од најкорумпиранијих снс општина. Спремите се. Биће мучно пратити надолазеће черупање СВ-а.
 
Ono što mi je indikativno je to što je glavni ušao sada u sukob i sa kadrovima nekih ljudi, za koje se smatralo da su mu bliski. Konkretno govorim o Siniši Malom.
Bukvalno lik više nikome ne veruje, u ovoj fazi će postavljati najstrašnije klimoglavce na sve pozicije...

...s tim što očito ništa ne uči iz istorije.
 
Vrh