Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Ne razumem zašto nisam u pravu? Woltaši ne upadaju u k3, kreću se bez okretanja pedala, imaju motore od 500+ watt i nemaju ograničenje na 25 km/h.
Ako ne znaju ni najveci strucnjaci iz oblasti prava i saobracaja da ti odgovore na to pitanje ne očekuj to ni od mene.

Čitao sam o tome ima nekih rupa zbog kojih ne moze da se primeni taj zakon za k3.
 
Ne čitaš napisano. Budževine nisu k3 nego mopedi. Isto kao što Tesla nije četvorocikl nego automobil sa električnim motorom, tako su te i budževine mopedi sa električnim motorom. Mogu da budu i motocikli, ako imaju jači motor.
 
Ne čitaš napisano. Budževine nisu k3 nego mopedi. Isto kao što Tesla nije četvorocikl nego automobil sa električnim motorom, tako su te i budževine mopedi sa električnim motorom. Mogu da budu i motocikli, ako imaju jači motor.
*Tekst je izmenjen u utorak, 5. marta, u 16:20 časova, današnjim odgovorom Agencije za bezbednost saobraćaja. Agencija je pisanim putem pojasnila da će se novi Pravilnik odnositi samo na električne trotinete, ne i na električne bicikle. Naslov i sadržina teksta su izmenjeni kako bi se izbegla dalja zabuna.

Ne pitaj mene zasto. Ne znam
 
Pa lepo piše u zakonu, samo treba pročitati. Lako električno vozilo nema sedište. Budževine su mopedi. Sve piše. Toliko od mene na ovu temu.
 
*Tekst je izmenjen u utorak, 5. marta, u 16:20 časova, današnjim odgovorom Agencije za bezbednost saobraćaja. Agencija je pisanim putem pojasnila da će se novi Pravilnik odnositi samo na električne trotinete, ne i na električne bicikle. Naslov i sadržina teksta su izmenjeni kako bi se izbegla dalja zabuna.

Ne pitaj mene zasto. Ne znam
Znači da će Voltadžije i Gloovaći i dalje biti kamikaze koje ugrožavaju bezbednost u saobraćaju. More... samo ih čekam da me iseku. Ima da gi nema.
 
,,, .... Znači da će Voltadžije i Gloovaći i dalje biti kamikaze koje ugrožavaju bezbednost u saobraćaju. More... ,,

Ako bi na dostavnoj torbi
imali istaknnut jasan broj kurira
Ne bi oni divljali.....
 
Исто би било. Проблем је што они нису регуларно запослени па казне не иду на фирму. Овако Волт и Глово баш брига да ли ће ови завршити у ургентном или правити прекршаје
 
Исто би било. Проблем је што они нису регуларно запослени па казне не иду на фирму. Овако Волт и Глово баш брига да ли ће ови завршити у ургентном или правити прекршаје
Oni imaju neki ugovor po kojem rade. Ne verujem da rade na crno. Koliko znam moraju da imaju i sanitarnu knjižicu. Ispravite me ako grešim. Sve u svemu, ako bi počela kažnjavanja po džepu, to bi se brzo pročulo. Ovako vlada bezvlašće, voze kuda hoće, kako hoće i ne poštuju saobrćajne propise.
 
Ovo su još neki parkinzi za bicikle u Perthu. Imaju ih sve skoro sve stanice na prigradskim vozovima. Nemaju poneke starije stanice, gde nema mesta.
Stanica Glendalough, ima i tri šipke za otvoreni parking
20240307_130319.jpg


Stanica Warwick, porilično veliki parking
20240307_144632.jpg


Da biste koristili zatvoreni parking, morate imati SmartRider i biti registrovani
20240307_130357.jpg

Dalja objašnjenja su na posebnoj stranici: https://www.transperth.wa.gov.au/Cycling
 
Poslednja izmena:
Oni imaju neki ugovor po kojem rade. Ne verujem da rade na crno. Koliko znam moraju da imaju i sanitarnu knjižicu. Ispravite me ako grešim. Sve u svemu, ako bi počela kažnjavanja po džepu, to bi se brzo pročulo. Ovako vlada bezvlašće, voze kuda hoće, kako hoće i ne poštuju saobrćajne propise.
Vozio sam Wolt dok nisam pao sa bicikla i završio u urgentnom. Skoro svi rade na crno i Wolt i Glovo i ostale dostavljačke kuće. Trenutno se EU bori da reguliše i natera poslodavce da ih prijave i da ne koriste posrednike/agregatore da ih vrte kao da su privremeni radnici.

Znam čoveka koji bukvalno pravi mašine za ubijanje od eletkričnih bicikala jer skida blokadu, pogađaš ko su mu glavne mušterije.
 
Рецимо да неко има ресторан и курира који ради у том ресторану..Када би тај курир направио прекршај тај прекршај би дошао на фирму. Када фирма не би на време дала изјаву тај прекршај би нарастао до десетоструког износа казне (казна за фирму, казна за директора..)

Овако је Глово (или Волт) и нелојална конкуренција јер они не плаћају казне. А да не причамо о томе да је свака повреда достављача у ствари повреда на радном месту, чисто сумњам да им Глово нешто призна.
 
Državi kad je bitno, nađe način koliko god to bilo komplikovano. Kao što je istrebila (bar iz iole većih firmi) programere lažne preduzetnike sa famoznim testom samostalnosti, tako ubrala sebi solidne poreske dodatke, tako može i da napravi test bezbednosti i uposlenosti za kurirske službe.
Ali neće jer ne donosi nikakvu finansijsku korist, samo one bitnije koristi od novca, bezbednost, dostojanstvo i pravo na legalan rad, doprinose, osiguranje...
 
,, .... Ali neće jer ne donosi nikakvu finansijsku korist, samo one bitnije koristi od novca..... ,,

Aha...
Nije za opštu dobrobit ,
vec samo za samodživost.
🙄
To mi zvući nešto poznato....
 
Sinoć sam video da su i oko novih kružnih tokova na Bežanijskoj kosi isto uradili. Kao da su napokon nabavili "utopljene" ivičnjake.

Nadam se da je to početak ispravne prakse.
 
Нас треба неко озбиљније друштво да спроведе, изнова (укључујући и маторе), кроз свој образовни систем, јер основни проблем овде је интелект неразвијен као у нижих сисара. Овде људи, једноставно, немају резон, и то се види у свему, од лупетања, преко гласања, до изгледа градова, саобраћајница... Нема то везе с недостатком пара, изазов је антрополошке природе.
 
Vrh