Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

A biće još veći promet nego dok je bio autoput. Totalno je svejedno da li je to autoput ili obična saobraćajnica.
@DraganSt Ne vidim da je iko na ovom forumu ljubomoran na stanovnike Bnv, ljubomora je inače loše stanje. Svaka kritika upućena na urbanističko rešenje, arhitekturu i dizajn se shvata kao ,,ljubomora'', bez uzimanja u obzir činjenice na koji način je počela gradnja na najvrednije gradskom zemljištu, ili činjenice da:
nema javnih sadržaja,
nema velikih javnih površina,
da javni prevoz nije adekvatan,
da je ukinuta glavna železnička stanica,
da javne površine koje su izgrađene i koje se planiraju nisu uklopljene sa potrebama građana i sa planskim razvijanjem grada i urbanističkog rešenja grada kao celine,
da je arhitektura primerenija Novom Beogradu (bez cinizma i uvrede) i da se ne uklapa sa vizurama i celokupnom slikom starog jezgra grada i Savskog Venca.
Kada je to podatak koji govori koliko građana kupuje sendvič sa lososom postao bitan pokazatelj ekonomije i napredka države?
Ne nego da navedes isto toliko pozitivinih stvari pa da te onda sagovornici shvate da si objektivan a naravno pozitivnih je mnogo vise nego nabrojano. Cak i medju ovim nabrojanim pozitivno je to sto je ukinuta glavna zeleznica stanica.
 
Ne nego da navedes isto toliko pozitivinih stvari pa da te onda sagovornici shvate da si objektivan a naravno pozitivnih je mnogo vise nego nabrojano. Cak i medju ovim nabrojanim pozitivno je to sto je ukinuta glavna zeleznica stanica.
Evo pozitivnih: 1. Ulice se održavaju (ali i to održavanje popušta).
2. Postoji šetalište ( moglo je i uže na nekim mestima, za to će se pobrinuti lokali kod galerije), ljudima se dopada što mogu da prošetaju uređenom obaloutvrdom.
3. Uklonjeni su stari brodovi, i oslobođen je priobalni pojas.
4. Nema splavova uz promenadu.
5. Ulice imaju uređena parking mesta ( što izgleda nije dovoljno za neke sugrađane), postoje drvoredi i nisko rastinje sa ravnim trotoarima bez kioska i hrpe frižidera i ostalih budževina, ali njih zamenjuju auti iz onog salona.
Jeste, odlično je što je zatvorena železnička stanica u centru grada, taman da javni sadržaji budu u potpunosti ukinuti u Bnv. Izgovor je za to je kako pruga predstavljala blokadu za ,,silazak grada na reku'', pa ipak, to je moglo biti rešeno na više načina.
 
Evo za sve kojima je kritika pljuvanje ( izvinjavam se na kvalitetu ovih slika, sve su snimci ekrana)
Stanični trg koji koriste ljudi, čvorište saobraćaja:
Screenshot_20240201-131107~2.png

Savski trg od kada su uklonjeni pacovi i narkomani i nepotrebna železnička stanica, sve je puno ljudi:
Screenshot_20240201-131205~2.png

Javna površina, najvrednije gradsko zemljište sa uklopljenom dizajnom i arhitekturom sa okolinom:
Screenshot_20240201-131308~2.png

Bnv koji je pun javnih sadržaja i koji je na najbolji mogući način iskoristio najvrednije gradsko zemljište:
Screenshot_20240201-131354~2.png

Šetalište Marka Šagala, zelene površine, sadržajno, dovoljno široko:
Screenshot_20240201-132419~2.png

Savska promenada na najširem delu:
Screenshot_20240201-132816~2.png

Pruga ne blokira pešačku i saobraćajnu komunikaciju dva dela grada:
Screenshot_20240201-131516~2.png
 
Poslednja izmena:
Bitno je, jer kod pojedinih ljudi nemanje para izaziva teske traume u vidu kompleksa, ljubomore, zlobe, zajedljivosti, tako da to nemanje para utice na njihove karakterne osobine i mentalno zdravlje. Jedan od simptoma tog stanja je upravo ta "briga" o bogatim sto ce im brujati auto put pored glave. Eto kao dokaz koliko te traume mogu uticati na razum, moze posluziti izraz koji je iskoriscen "auto put". Iako to vise nije auto put vec obicna beogradska ulica, suzenje svesti coveku ne dozvoljava da prihvati da to nije auto put. Uzgred, taj "auto put" dalje nastavlja kroz Novi Beograd gde su pored puta sve zgrada do zgrade, ali to mu ne smeta. Zasto? Pa zato sto tamo ne zive bogati, nema razloga biti ljut na njih.

Slicno je i sa tobom. Dzabe si ti isao u leba i kiflu da saznas imaju li sendvic s lososem jer ti ubedjenja nisu dozvolila da shvatis sustinu toga sto sam tada napisao. Trebalo je da se raspitas koliko ljudi KUPUJE i JEDE sendvic sa lososem (to je zanemarljiv deo), , a ne imaju li oni lososa u ponudi. Suzenje svesti ti nije dozvolilo da shvatis da ja tada cak nisam ni pisao o kroasanima (to se neko posle ubacio sa tim, pa sam se ja nadovezao da francuzi ne jedu suplje kroasane nego sa lososem i tako dalje...), vec o kuvanim jelima. To je bila sustina onog sto sam tada napisa. Uz manje mrznje i zlobe, analiticke sposobnosti i razum postaju mnogo efikasniji. Veruj mi na rec.
Корекција: сметају ми зграде до аутопута и на НБГ, мада и НБГ сам по себи ми се не свиђа... Распоред ствари је јако битан
 
Evo za sve kojima je kritika pljuvanje ( izvinjavam se na kvalitetu ovih slika, sve su snimci ekrana)
Stanični trg koji koriste ljudi, čvorište saobraćaja:

Savski trg od kada su uklonjeni pacovi i narkomani i nepotrebna železnička stanica, sve je puno ljudi:
Pogledajte prilog 187888
Javna površina, najvrednije gradsko zemljište sa uklopljenom dizajnom i arhitekturom sa okolinom:

Bnv koji je pun javnih sadržaja i koji je na najbolji mogući način iskoristio najvrednije gradsko zemljište:

Šetalište Marka Šagala, zelene površine, sadržajno, dovoljno široko:

Savska promenada na najširem delu:

Pruga ne blokira pešačku i saobraćajnu komunikaciju dva dela grada:
Савски трг је лоше пројектован. Да је све у истом нивоу могли би да се одржавају ту мањи концерти, божићни маркети, мини сајмови, дешавања…. Овако је опасно по живот..
 
Савски трг је лоше пројектован. Да је све у истом нивоу могли би да се одржавају ту мањи концерти, божићни маркети, мини сајмови, дешавања…. Овако је опасно по живот..
Plus još stanica.
 
Савски трг је лоше пројектован. Да је све у истом нивоу могли би да се одржавају ту мањи концерти, божићни маркети, мини сајмови, дешавања…. Овако је опасно по живот..
Ако ћемо да будемо скроз фер ни тај станични трг у Будимпешти није у истом нивоу већ иде под земљу али то не умањује чињеницу да је Савски трг лоше пројектован са тим уздигнутим платоом и да прва следећа иоле нормална власт треба да тај уздигнути плато поруши и изневелише
 
Uređenost života u Beogradu na vodi:

Svakodnevno parkiranje imbecila kojima je daleko da se odvezu 50m do Galerije. Uglavnom je reč o posetiocima restorana Kaldi i auto-salona AW.

Saobraćajna policija, BW i upravnica obližnjih zgrada ne reaguju.

#belgradewaterfront #eaglehills
545b0b10f5164edf397d4198aee603d5.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Uređenost života u Beogradu na vodi:

Svakodnevno parkiranje imbecila kojima je daleko da se odvezu 50m do Galerije. Uglavnom je reč o posetiocima restorana Kaldi i auto-salona AW.

Saobraćajna policija, BW i upravnica obližnjih zgrada ne reaguju.

#belgradewaterfront #eaglehills
545b0b10f5164edf397d4198aee603d5.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
A зашто би у БНВ важила друга правила од остатка града…
 
Ако ћемо да будемо скроз фер ни тај станични трг у Будимпешти није у истом нивоу већ иде под земљу али то не умањује чињеницу да је Савски трг лоше пројектован са тим уздигнутим платоом и да прва следећа иоле нормална власт треба да тај уздигнути плато поруши и изневелише
Podzemni deo je pesacka komunikacija za zeleznickom i metro stanicom.
 
Screenshot_20240204-074925~2.png

Eto, briga gradskih čelnika za komunalni red je dovela do situacije u kojoj narod želi da se sruši skoro ceo grad i da se pravi nešto poput Bnv.
 
Pogledajte prilog 188154
Eto, briga gradskih čelnika za komunalni red je dovela do situacije u kojoj narod želi da se sruši skoro ceo grad i da se pravi nešto poput Bnv.
20 godina treba da se Beograd srušiti i izgradi novi i lepši🤡

U malogradjanskoj svesti, Beograd na vodi je iskorak u svet. To ga podseća na američke gradove koje gleda svaki dan na televiziji.

A ovaj drugi ne treba da brine. Albanci neće sigurno, a da ne govorimo o Britancima. Pre će Indusi i Afrikanci
 
Pre će Indusi i Afrikanci

Тако је, а Индуси пре свих, већ бројне фирме тестирају и доводе их на ниже позиције, замениће српску радничку класу која нестаје, за 15-20 година биће их толико да ће пре свега Београд бити непрепознатљив.
 
Роботи ће да пишу семинарске радове, а да ти отпуши цев или окречи зид мораће човек.
 
Роботи ће да пишу семинарске радове, а да ти отпуши цев или окречи зид мораће човек.
Humanoid robot ce ti okreciti zid ili otpusavati cev.
15-20 godina je bas dug period, nije rekao 3-5 godina nego 15-20.
 
Vrh