Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kada imaš novorekonstruisanu prugu Rakovica - Velika Plana preko Male Krsne, očekivao bih da ona bude bolje iskorišćena za putnički saobraćaj.

Очигледно ниси информисан да пружна веза од Раковице до Јајинаца није у функцији, као ни сигнализација на прузи Јајинци - Мала Крсна.
 
Очигледно ниси информисан да пружна веза од Раковице до Јајинаца није у функцији, као ни сигнализација на прузи Јајинци - Мала Крсна.
Kako to, objasni, zar to nije skoro rekonstruisano?
 
Kako to, objasni, zar to nije skoro rekonstruisano?

Реконструкција је била на деоници Јајинци - Мала Крсна, која је трајала невероватних 3 године са потпуним затвором, а када је отворена пуштена је само гола пруга у саобраћај, сигнализација није у функцији. Зашто и како - ИЖС... За то време није било возова, гомила пружне опреме између Јајинаца и Раковице је отуђена, те је скретница сада закована за правац Остружница - Мала Крсна. Из Раковице ка Малој Крсни се не може скренути, нити обрнуто. Тако је бар било пре пар месеци. ИЖС изгледа заболе ђоше да то среди.
 
Počeli su i seljobriti da idu vozEm kao i sav prost svet 😀
160BBB65-89D1-4908-B3D9-AB541110F778.jpeg
 
Evo upravo u Pančevu na pružnom prelazu trepću crvena svetla, svi uredno stoje. Nakon punih deset minuta voza i dalje nema i ljudi počinju da prelaze. Ko zna kada se (ako uopšte) voz pojavio.

Setite se ovoga sledeći put kada se budete ponosili odsustvom empatije kad neko izgubi život jer je apsolutno jedini krivac za saobraćajnu (ne)kulturu u vezi sa pružnim prelazima i posledične pogibije – železnica.
 
Možda je udario u drumsko vozilo na prvom prelazu pre tog :) Šalim se naravno, ko zna šta je tu u pitanju
 
Naravno, može svašta da bude, ali sam bar deset puta u poslednjih par godina prisustvovao sličnoj situaciji, a jako retko se susrećem sa pružnim prelazima iz ugla drumskog putnika. Zar je takva tehnologija da se rampa spusti minut pre voza.
 
Pozdrav,

Zašto ne radi rasveta u desnoj tunelskoj cevi tunela 'Čortanovci' /smer ka N.Sadu/ u drugoj polovini tunela? Prestala je da radi još u maju prošle godine i još uvek je u pola tunela mrak! Zašto svi vozovi i dalje usporavaju sa 160 na 120km između stanica S.Karlovci i Petrovaradin /odsek između poslednjeg prostornog signala i predsignala ispred stanice Petrovaradin? Zašto je uvedeno ograničenje brzine od 50km/h na ulazu u stanicu Nova Pazova sa krajnjeg desnog /teretnog/ koloseka iz smera Batajnice?
Zašto se ne kosi trava & rastinje na brzoj pruzi? Zašto ne prilazi hemijski voz po brzoj pruzi? I zaštooooooo Flirtovi cvile kao operske pevačice kada idu preko skretnica???? Navozao sam se istima svuda po Evropi, nigde ne cvile kao kod nas!!

Pozdrav,

Petar
 
Pozdrav,

Zašto ne radi rasveta u desnoj tunelskoj cevi tunela 'Čortanovci' /smer ka N.Sadu/ u drugoj polovini tunela? Prestala je da radi još u maju prošle godine i još uvek je u pola tunela mrak! Zašto svi vozovi i dalje usporavaju sa 160 na 120km između stanica S.Karlovci i Petrovaradin /odsek između poslednjeg prostornog signala i predsignala ispred stanice Petrovaradin? Zašto je uvedeno ograničenje brzine od 50km/h na ulazu u stanicu Nova Pazova sa krajnjeg desnog /teretnog/ koloseka iz smera Batajnice?
Zašto se ne kosi trava & rastinje na brzoj pruzi? Zašto ne prilazi hemijski voz po brzoj pruzi? I zaštooooooo Flirtovi cvile kao operske pevačice kada idu preko skretnica???? Navozao sam se istima svuda po Evropi, nigde ne cvile kao kod nas!!

Pozdrav,

Petar
Na pogrešnoj si adresi, pošalji ovo u mejlu IŽS ili ministarstvu
Ja samo znam za 120 km/h da ima ograničenje od početka između stanica Sremski Karlovci i Petrovaradin
 
. Зашто и како - ИЖС... За то време није било возова, гомила пружне опреме између Јајинаца и Раковице је отуђена, те је скретница сада закована за правац Остружница - Мала Крсна. .
Nikakvo otuđenje pružne opreme (nije razlog za ne saobraćanje vozova na delu pruge Jajinci-Rasputnica K1-Rakovica, već otuđenje opreme i devastiranje službenog objekta na rasputnici K iz kojeg se upravlja skretnicama na rasputnici K1.
Kako od tad ne postoji mogućnost daljinskog upravljanja skretnicama i kako to službeno mesto ni posle godinu i po dana nije posednuto skretničarem,došli su do solomonskog rešenja da obustave saobraćaj ka Rakovici iz Jajinaca (i obratno) tako što će skretnicu na K1 zaključati u skretanje.
I sad umesto da teretni vozovi za Pančevo za pet minuta budu u Rakovici, oni idu okolo naokolo kroz Bgd R i gube u proseku 90 minuta na to.

IŽS uprava,lider u debilnim odlukama u Evropi!!!
 
Kad pre, pobogu, jedva da je u funkciji 18 meseci???
Defekti opreme se dešavaju i dešavaće se svuda u svetu. Taj deo skretnice je i predviđen da se menja tokom eksploatacije,samo što je ovde izgleda došlo do propadanja ranije,usled nekog propusta u izradi tokom livenja čelika.
Ništa što se već nije dešavalo na novougrađenim skretnicama širom sveta.
Ovde je veći problem od tog oštećenog dela što se to oštećeno srce skretnice već poduži vremenski period ne menja.
 
Nikakvo otuđenje pružne opreme (nije razlog za ne saobraćanje vozova na delu pruge Jajinci-Rasputnica K1-Rakovica, već otuđenje opreme i devastiranje službenog objekta na rasputnici K iz kojeg se upravlja skretnicama na rasputnici K1.

Да, на то сам мислио, него ме мрзело да гледам које је слово за ту распутницу, па сам поједноставио под пружна опрема.
 
зна ли неко зашто је ово овако направљено на уласку у ТПС из правца Земун поља?

Pogledajte prilog 176529



далеко је он од сељобритија

Ovaj donji srednji kolosek ide izmedju levog i desnog koloseka od stanice Zemun polje do TPS Zemun. Ovaj srednji gornji kolosek je izvlačnjak kolosečne grupe u TPS i završava se u štulcu, služi za manevrisanje tj menjanje smera.

Iz meni nepoznatih razloga ta 2 koloseka nisu spojena a trebali bi jer ne postoji ulaz u TPS iz smera Zemun Polje, zapravo ne postoji razlog da kolosecna veza koja krece iz Zemun polja ne vodi nikud.
 
Da li je dozvoljeno da na prugama na kojima je maksimalna dozvoljena brzina 160km/h postoje ukrštanja pruge i puteva u nivou?
 
Da li 711 može sa jednim rezervoarom do Zaječjara?

Može, ali taj voz nema nikakav smisao, samo do Majdanpeka je potrebno 2 ipo sata jahanja, bolje da pošalju tu garnituru za Niš gde ima sve više putnika.
Sa druge strane i kada bi sve bilo u projektovanom stanju, do Beograda bi se putovalo duže nego busom zbog konfiguracije pruge.
Vozači Nikolić Prevoza u putovanju bez gužve vade realciju Zaječar-Bg za 3h 15 minuta, u gužvi dodaj pola sata.
Moraju da se traže druga rešenja za pružno povezivanje Zaječara sa Beogradom.
 
Najbolje bi bilo produžiti prugu od Resavice do Bora tada bi putanja do Zaječara bila najdirektnija.
Ima tu jedno 50 km jako teškog terena pa bi pruga bila u tunelima dosta ali zato pored Zaječara bržu vezu bi dobili i Bor i Negotin.
 
Vrh