Šta je novo?

Višnjička ulica

Ali nece se ulivati tri trake u jednu jednu vec u tri, jednu ka Bogosloviji (a kazu da ce i tu biti dve al ajde) i dve ka Pancevcu.

Ocigledno je da niko tu zaista i nije planirao da provuce tramvaj, ni tad kad su to satro planirali a ni sada. Ako je vec tako, meni kao nekom ko zivi tu je bolje da prosire i da bude zuta traka za gradski prevoz. Jos ako ga pojacaju, puna kapa, bolje autobus koji postoji u zutoj traci, nego da se cuva prostor jos ko zna koliko za imaginarni tramvaj koji nikad nece doci. Prvi cu krenuti opet da se vozim busom.

A tramvaj ako neko nekad stvarno bude zeleo, neka pusti sine kroz zutu traku.

Neko prica o bezbednosti, trenutno je to ostrvo ispresecano stazicama i svi preko njega prelaze ulicu van pesackog gde im odgovara. Kad god prodjem, neko visi na ivici i ceka da pretrci, pitanje je dana kad ce doci do sranja. Ovako ograda na sredini kao gore kod Bogoslovije i cao, svi 20m dalje na pesacki.

I iskreno nisam video nijednu zutu traku koja se koristi kao parking traka pa tesko bas da ce i ovde biti tako.
 
Ali koliko ova slika boli. Jedino što će dobiti jeste izuzetno nebezbedni pečaki prelazi i još veće jurcanje - dostizaće kao i u Bulevaru i na Zrenjanincu po 80-90 km/h.
Тачно тако, ово проширење ће само повећати дивљање а пешаци су на губитку. И добија се нехуманији амбијент док би трамвај еманциповао средину.
 
Sada sam uhvatio malo vremena da skiciram ono rešenje sa objedinjenim presedačkim terminalom na Pančevačkom mostu za:
  • Linije koje terminiraju na Pančevačkom mostu: 101, 104, 105, 106, 108, gde treba ostaviti prostor i za neke Banatske autobuse (Opovo, Kovačica i slično).
  • Prolazne linije po pravcu Bulevar despota Stefana: 16, 23, 32E, 35
  • Tramvaj za sada 3 i 12
  • Linije iz centralnih delova Beograda direktno za Krnjaču i Borču: 43, 95, 96.
  • BG:VOZ i regionalci za Banat.
  • Tramvajska baštica ide sa desne strane Višnjičke, tamo gde je odredište za veliku većinu putnika, i tamo gde su sva uključenja-isključenja javnog prevoza u bočne ulice ili iz bočnih ulica.
  • Princip je presedačko čvorište bez semafora i bez privatnih automobila.
  • Objedinjenje stajališta po pravcima kretanja.
PAN.jpg
 
Dobicemo novu autokomandu.
5 traka Mije Kovacevica+4 trake Dragoslava Srejovica+4 trake ka Visnjickoj+2 trake ka pancevcu+2 ka severnom bulevaru.
Bogoslovija ce biti totalno zapusena,a to je vec i sada.Ni pandur sa vestackom intiligencijom,nece moci da je odmrsi.
 
Poslednja izmena:
A da se malo zapitate sta je u pozadini? Otvorite Google mape pa osmotrite priobalje Dunava posle crkve u Visnjici( selo) . Tri kilometra uz Dunav vile i vikendice na otetom zemljistu . I jos raspitajte ko su ti uzurpatori? Sve ministri, sekretari, nacelnici, direktori. I eto skoro dodje i prvi do prvoga pa mu se ucini da ce brze stizati iz Obrenovca do svoje vile sa bazenom pa pomisli da bi mozda treca traka bila dobra za sluzbeni auto. Ali avaj, nemam dokaza pa spekulisem. A i da imam sta ce mi kad vecina od travke ne vidi sumu otimacine. Gadna vremena drugari. Sto znas, nesmes znati a ako slucajno lanes odma te pokopaju.Ja debelo platih slobodu govora prosle godine. Zato bravo za prosirenje Visnjicke.
 
Sada sam uhvatio malo vremena da skiciram ono rešenje sa objedinjenim presedačkim terminalom na Pančevačkom mostu za:
  • Linije koje terminiraju na Pančevačkom mostu: 101, 104, 105, 106, 108, gde treba ostaviti prostor i za neke Banatske autobuse (Opovo, Kovačica i slično).
  • Prolazne linije po pravcu Bulevar despota Stefana: 16, 23, 32E, 35
  • Tramvaj za sada 3 i 12
  • Linije iz centralnih delova Beograda direktno za Krnjaču i Borču: 43, 95, 96.
  • BG:VOZ i regionalci za Banat.
  • Tramvajska baštica ide sa desne strane Višnjičke, tamo gde je odredište za veliku većinu putnika, i tamo gde su sva uključenja-isključenja javnog prevoza u bočne ulice ili iz bočnih ulica.
  • Princip je presedačko čvorište bez semafora i bez privatnih automobila.
  • Objedinjenje stajališta po pravcima kretanja.
Pogledajte prilog 155646
Svaka cast!!!
 
Hahah dzaba traka u Visnjickoj jer je cep ka Lescu. Vec prelazi u sprdnju 🙂
 
Hahah dzaba traka u Visnjickoj jer je cep ka Lescu. Vec prelazi u sprdnju 🙂
Prijatelju, ne povećavaš protočnost saobraćajnica tako što povećavaš broj traka a krajnja odredišta nemaju ni uvučena stajališta uz samo jednu traku po smeru. Ovako će gužve biti još veće jer nijednim potezom nisi unapredio gradski saobraćaj.
I opet ta priča konkurentnosti različitih vidova javnog gradskog prevoza...prevoz treba da bude komplementaran a ne konkurentan.
 
Prijatelju, je li Lesce krajnje odrediste sve tri trake iz Visnjicke ili se grana u 3 smera kod garaze GSP/Rospi cuprije i pre toga u Diljskoj ka Karaburmi i Bigu?

Lepo bi bilo da prosire i Slanacki put ali ne znam da li je to izvodljivo i znam da je tu guzva, ali suludo je zbog toga ne prosiriti ulicu koju takodje pa cak i vecinski koriste ljudi koji nemaju veze sa V. Banjom i Lescem.
 
@Bulbulderac17
Različiti vidovi prevoza i jesu komplementarni, ali ovi naši stručnjaci to vide kao konkurenciju, jer ako postavi tramvaj duž Višnjičke, ko će onda da mu koristi metro, a ako proširi za po jednu traku, onda jednog dana kada skrati autobuske linije, ljude "natera" da koriste metro.​
 
Hahah dzaba traka u Visnjickoj jer je cep ka Lescu. Vec prelazi u sprdnju 🙂
Nije to nikakva sprdnja.
Na Slanačkom putu ka Lešću uredno niče naselje sa preko 130 lamela. Koje je imati preko 10 000 stanovnika i bar jedno 4-5000 automobila. Zivi bili pa videli na šta će to da liči za godinu dve. Plus u Višnjičkoj posle ovih 3 komada napravljenih BIG zgrada ide još 5 iza njih i to većih od ovih frontalnih, plus nova ogromna zgrada ispod Dunavskih terasa za koju je koliko videh počelo čišćenje.
O već napravljenim novim zgradama u boljem delu Mirijevskog bulevara tek da ne pričamo...

Samo nova ulica koja je produzetak dunavske i koja već ima plan kao i proširenje slanačkog i kruznim kod bele kuće mogu pomoći. Ovako ćeš samo umesto kod biga čekati kod vuka vrčevića ujutro u špicu 😃

Ako ne veruješ evo foto/video

56958-1fc790bbb0e624e36c4b6eaba0a9c2ba (1).jpg

IMG_20230308_020502.jpg
Screenshot_20230308_020037_com.adobe.reader.jpg
 
Нисам мислио да ћу икада ово да напишем али звини Весићу, нисмо знали шта радимо. :violina:

Ми и дефинитивно немамо више ни једну планерску институцију у служби грађана, ни закон, ни право, ништа! Залута неки неписмени имбецил на чело града и крене да се фрља са аутомобилским тракама као да у кафани на ибарској наручује песме. Ма и тамо има више реда! Прво се задене црвена па певаљка закрешти. А овде Гангула декретом нам уништи сваку наду за један од лепших и функционалнијих булевара у граду.
 
Nije to nikakva sprdnja.
Na Slanačkom putu ka Lešću uredno niče naselje sa preko 130 lamela. Koje je imati preko 10 000 stanovnika i bar jedno 4-5000 automobila. Zivi bili pa videli na šta će to da liči za godinu dve. Plus u Višnjičkoj posle ovih 3 komada napravljenih BIG zgrada ide još 5 iza njih i to većih od ovih frontalnih, plus nova ogromna zgrada ispod Dunavskih terasa za koju je koliko videh počelo čišćenje.
O već napravljenim novim zgradama u boljem delu Mirijevskog bulevara tek da ne pričamo...

Samo nova ulica koja je produzetak dunavske i koja već ima plan kao i proširenje slanačkog i kruznim kod bele kuće mogu pomoći. Ovako ćeš samo umesto kod biga čekati kod vuka vrčevića ujutro u špicu 😃

Ako ne veruješ evo foto/video

Pogledajte prilog 155671

Pogledajte prilog 155672
Pogledajte prilog 155673
Ma znam ja za Sanivil, ali onda je valjda resenje prosiriti i Slanacki put, a ne ne pipati Visnjicku. A ako on ne moze da se prositi, onda ne izdavati dozvole da se napravi tih 130 lamela.

Nekako sve naopako razmisljanje, ako ne moze do Sanivila po dve trake, onda ne mora nigde.

I nece biti cep kod Vuka Vrcevica kao sto nije ni sad jer tu vec postoje 4 trake.
 
Није решење Сланачки пут... Да поновимо да кроз Вишњичку бању треба да прође Спољна магистрална тангента, чиме би насеље било повезано и са Булеваром краља Александра, и са аутопутем, што драстично мења путање кретања. Уместо што крчме разделна острва резервисана за трамвај, боље да се позабаве тим, најважнијим пројектима за Београд који чекају деценијама.
 
Polako stu' tangentu.Tu treba da se ruši,a ugradjivanje je samo kada se lamelice zidaju😊🏨🏪🏫🏠🏢
 
Poslednja izmena:
Није решење Сланачки пут... Да поновимо да кроз Вишњичку бању треба да прође Спољна магистрална тангента, чиме би насеље било повезано и са Булеваром краља Александра, и са аутопутем, што драстично мења путање кретања. Уместо што крчме разделна острва резервисана за трамвај, боље да се позабаве тим, најважнијим пројектима за Београд који чекају деценијама.
Apsolutno se slazem da je to prioritet, ali to nece biti gotovo jos 10 godina, a treba i do tad da se zivi i prolazi gradom.
 
Vrh