Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ruzni su, nisu stakleni, nemaju sistem za klimatizaciju aviona, itd...

Uostalom, trebalo bi svi na A fingeru da budu identicni, vizuelno je mnogo bolje.
 
Verovatno će zameniti kasnije.. Inače, koliko se sećam, zagrebački koncesionar je na Franji ugradio one ružne zatvorene i još polovne mostove sa Orlija..
 
To me i čudi. Ako je plan da se zamene stari, zašto ih nisu odmah razmontirali i sklonili sa gradilišta da ne zauzimaju mesto? Kad su se renovirali gejtovi C1 do C6, skinuli su staklene mostove dok su trajali radovi pa ih posle vraćali.

Ako gejtovi A6-A10 sigurno dobijaju nove staklene mostove, koja je prednost iz ugla građevinske struke da stari zarđali mostovi i dalje stoje dok se oko njih radi renoviranje, dogradnja sprata itd? Ako nema prednosti da li je to možda znak da će ostati stari mostovi?
 
Треба у недељу да идем на аеродром, јер су завршили онај паркинг уз зграду? Прошли пут је падала киша, био мрак, обележено никако, једва сам се снашао са паркингом.

Belgrade Airport Aplikacija pokazuje u "real-time" broj slobodnih mesta na parkinzima. P3 ti je najblizi zgradi ali moras da kruzis.
 
Ostade vidljiva pukotina između Tesla i Beograd:

pukotina.JPG
 
Ne verujem da je to greska, mora da postoji neko logici objasnjenje. Pa ne mozes slucajno to da napravis!
 
Jednostavno, fasada nije gotova :) Dobro pogledajte sliku i videcete da se crne lajsne još uvek postavljaju preko belih.

Npr. sva polja gde piše "Aerodrom" su već uokvirena crnim lajsnama, dok od "Nikole" već ima dosta linija koje su i dalje bele.

Verovatno koriste dizalice da ih montiraju.
 
I ja verujem da postoji neki razlog zašto je to tako.
Sa druge strane ne mogu da shvatim kako su uradili pločice na dolascima. Keramiku su radili neki amateri a što je najgore, nikoga nije briga da to kontroliše. Obratite pažnju samo na fugne(fuge) koje su svetlo sive pa onda tamno sive a na nekim mestima skoro i da nedostaju.
Baš sam razočaran.
 
Zanimljiv let. Ko bi pomislio da propelerac ima toliki domet...


Pogledajte prilog 152156Pogledajte prilog 152157
AN-12 ima ogroman dolet za avion tog tipa. Wikipedia kaze 5.700km sa punim rezervoarima, a 3.600km pod punim opterecenjem. Ne mozemo znati da li je leteo prazan ili sa koliko tereta, pa je tesko proceniti stvaran dolet u datim okolnostima. Evo i slikovito njegov dolet, prema Wikipediji:
map.gif
 
Estetski očajno i toliko jadno i jeftino...
Pogledajte prilog 152150

Ja zaista ne znam šta da mislim. Evo ponovo sam bio na BEG i ne mogu da se načudim koliko je loš kvalitet radova. Još više me čudi da ovde postoje ljudi koji bukvalno vrište kada se tako nešto kaže (valjda ne znaju jadni za bolje). Za mene je su ovi radovi veliko razočarenje. Dobija se novi prostor, sve je to super, ali kvalitet je katastrofa. Dizajn sam pominjao ranije, nema ga.
 
Ja zaista ne znam šta da mislim. Evo ponovo sam bio na BEG i ne mogu da se načudim koliko je loš kvalitet radova. Još više me čudi da ovde postoje ljudi koji bukvalno vrište kada se tako nešto kaže (valjda ne znaju jadni za bolje). Za mene je su ovi radovi veliko razočarenje. Dobija se novi prostor, sve je to super, ali kvalitet je katastrofa. Dizajn sam pominjao ranije, nema ga.
Da, na žalost. Spomenuh ovde nedavno da je Vinci po svemu sudeći odradio/radi neki minimum minumuma onoga što smo očekivali od jedne takve kompanije…
 
Postoji firma koja se zove "AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd". Ta firma "sa ukupno 36 zaposlenih zaduženih da u okviru Pravnog, Tehničkog i Finansijskog tima prate koncesiju i da se kao jedan od dva Davaoca koncesije bave nadzorom nad izvršenjem obaveza sadržanih u Ugovoru o koncesiji."

Neko od tih 36 zaposlenih valjda može da da odgovor na ova pitanja. Njihova adresa: https://www.antb.rs/
 
Сашко Влако и његово јато само уче и захваљују се. Они не могу да одговарају на питања...
 
Ja zaista ne znam šta da mislim. Evo ponovo sam bio na BEG i ne mogu da se načudim koliko je loš kvalitet radova. Još više me čudi da ovde postoje ljudi koji bukvalno vrište kada se tako nešto kaže (valjda ne znaju jadni za bolje). Za mene je su ovi radovi veliko razočarenje. Dobija se novi prostor, sve je to super, ali kvalitet je katastrofa. Dizajn sam pominjao ranije, nema ga.
Na koji kvalitet radova mislis? Konketno, sta ne valja?

I kada mislis da je dizajn los, zasto to mislis i sa kojim aerodromima u regionu poredis?

Hvala na odgovoru
 
Vrh