Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Koliko vidim ne koristi jedan dron, testira vise dronova, na poslednjem snimku je Dji Mini 3 Pro, on je odlican jer ima senzore sa svih strana.
Odlicni su mu snimci, dosta ima do podesavanja, ja i dalje nisam zadovoljan mojim podesavanjima, nemam mnogo slobodnog vremena pa da se igram sa podesavanjima, obicno kad odem da snimam odem na sat vremena i moram nazad.
 
Kada se uporedi sa snimkom od pre tačno godinu dana, veliki je napredak na delu koji se radio, i tom dinamikom bi mogao biti gotov za oko pola godine. Ali ako onih par mesta gde nisu ni započeli nastavi tako da ne mrda, onda može i beskonačno. Sa snimka mi još deluje debilnije da su oni imali 2-3 toplih leta, proleća, jeseni, al baš sad su na zimu rešili da završavaju betonske stvari, tj one male mostiće iznad kanala i puteva koje su ne znam šta čekali da počnu jer tu nije bio problem eksproprijacije
 
Ima li iko iz tog kraja da zna odgovor na pitanje zašto je put do Mionice ovakvim rešenjem isključenja produžen za 1,6km.

MIONICA.JPG
 
Videh danas izmedju Uba i Lajkovca na autoputu kod onog odmorišta se odvijaju neki radovi. Zna li neko šta se tu radi, da nije neka benzinska pumpa?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ris
@StaraMo meni izgleda da je tu vec bio neki put, pa moguce da nisu hteli da kupuju zemljista za petlju tu ako je malo dalje postojao put koji je u vlasnistvu drzave.
 
Ono što mi pada na pament je zbog bezbednosti. Da je uključenje bilo pomereneo bliže nadvožnjaku onda da bi se uključivali i isključivali na sred krivine gde je loša preglednost a i ugaone sile koje deluju na auto su veće. Toga nema ako je ukljušenje na pravini. Vidi sliku dole. Zamisli da ideš iz BG 130km/h i u desnoj krivini hoćeš da se prestrojiš još više desno. Više bi ti se nakrivio auto u tom slučaju i možda bi se prevrnuo nego da to radiš na pravini.

1.jpg

A na videu je vidljivije.

Drugi razlog je možda buduće isključenje za aerodrom koji će možda nekada u budućnosti biti veći i malo ozbiljniji.
 
Možda su mogli da urade nešto ovako. Samo ne znam da li ima dovoljno metara do nadvožnjaka za uključivanje ka Valjevu. tj. da li postoje neki standardi za dužinu ulazne i izlazne trake. U nekom slučaju morali bi da prave širi nadvožnjak nego sad. Ali opet ista je dužina trake za isključenje is pravca VA prema BG. Ako je tu bilo dovoljno onda bi i oba za uključenje ka VA bila dovljno dugačka.
2.jpg
 
Šta znam ,taj ko vuče te linije i crta idejni projekat mogao je da uzme u obzir i saobraćaj prema Mionici tj Divčibarama koji uopšte nije zanemarljiv pa samim tim prilagodi trasu i jednu važnu petlju koja svakako kreće od nule.
Opet vizelno gledano volim da vidim simetriju,logičnost u projektu a smatram da većina ljudi tako razmišlja.
Takodje ovde je zbog motoputa računska brzina 100km/h.

@ZAK Svakako svidja mi se ovaj tvoj predlog o simetričnoj petlji.
 
Ne znam zašto bi se pobogu stavljala rasveta...čisto bacanje para a koji je efekat? Sve je već daleko svetlosno zagadjeno...ajmo još više. Inače...jedna Nemačka nema ni jedan stub javne rasvete na autoputevima...takodje i Madjarska i jos nekoliko zemalja.
Jbg brate, kad pogledas zalosnu Belgiju koja ima uzas od puteva a 90% je sve osvetljeno, NL malo manje, necu pominjati navedene zemlje, ne zanimaju me tacno da gori zemlja. Pre neki dan sam dosao iz belog sveta i most Beska je osvetljen, u pomenutim zemljama too neces videti, bez obzira koliko im se klanjali za njihovu industrijsku moc oni su za mene sto se tice saobracaja milionima god iza pola zemalja, dzabe im 4 trake u jednom smeru i no limit na ap, kada pada kisa ne vidis dalje od 50m jer je sve to zalosno... Sad da li ti se vise i lepse voziti po mraku kada pada kisa ili osvetljenoj trasi, petlji i mostu ok... Svako ima svoje neke mane... Od Vrcina je osvetljeno skoro do Pazove ceo ap tj obilaznica oko Bg. U Nemackoj koju previse volite i cenite, svaka petlja nema sijalicu, retko gde ce te videti i lampu u blizini petlja, sem ako je pumpa, hof ili neki motel... Mogao bih do sutra o putevima po evropi konstantno sam tamo vise nego ovde, ali ocigledno je vama sve rasipanje i bacanje para. Italija jedna nalik nasem mentalitetu zemlja ima sve skoro osvetljeno sto pomenuh, At, D, Pl, F, Hu, Swiss naravno isto gde njih Boze da zaboravim... Toliko o tome, e sad ti zamisli iskljucis se u Lajkovcu i sve sija do Va, stvarno zalosno i jadno, u pravu si... Cao pozz vozi
 
Možda su mogli da urade nešto ovako. Samo ne znam da li ima dovoljno metara do nadvožnjaka za uključivanje ka Valjevu. tj. da li postoje neki standardi za dužinu ulazne i izlazne trake. U nekom slučaju morali bi da prave širi nadvožnjak nego sad. Ali opet ista je dužina trake za isključenje is pravca VA prema BG. Ako je tu bilo dovoljno onda bi i oba za uključenje ka VA bila dovljno dugačka.
Pogledajte prilog 148033
Zaustavna traka se pretvara u izlivno ulivnu traku i sve je odradjeno ok, lakse im je ovako bilo jer ne ruse ni jedan objekat, jedino po meni sto bi voleo je kruzni tok 2 kom na ukljucenjima tj na putu magistrlalnom mionica divci. Ne kazem da je tvoja ideja losa ali imali bi probleme oko zemljista i par kuca koje bi morale da se ruse..
 
Ovo je nacrtano slobodnom rukom. Ne mora bukvalno ovuda preko ove kuće. Mogli bi da pomere malo u njivu. I opet, ne znam kakva je ušteda u pitanju, kad je ovako kraća deonica i samim tim manje zemlje pokriva. A o dodatnoj potrošnji goriva i zagađenju za sve automobile koji prođu ovuda u narednih 30g i da ne pričamo.
 
Aj skrinšotuj uključenje na autoput, i početak na iverku kako je po projektu, ako te ne mrzi
 
Vrh