Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Vidis i sam kako ovo sve izgleda? Kao neki vic... zavrsi ce se do kraja 2022 pa se produzi do marta, aprila 2023, a rok jun 2023... onda najavljeni radovi na obilaznici uz regulaciju korita Kolubare i spajanje sa Belosevcem radovi pocinju martu ili aprilu i do oktobra 2022 u planu 2.2 km, do juna 2023 gotovo... ovo jos nije pocelo.
Ispade da ce se ove fabrike izgraditi i zavrsiti pre brzih traka, a treba da je obrnuto, kopaju im neke kanale da neplave... onda Vucko opominje Drobnjaka da ce uci u kasnjenje jer 2 godine i vise su problem eksproprijacije najpoznatiji su Pivici i onda se pojavi Toma koji prica da ce se brze trake zavrsiti kad i spajanje Surcin i N.Beograd i da to nije dobro i da bi bilo bolje da se zavrse u nekom razmaku zbog jaceg politickog marketinga... ne zna se ko koga radi ovde? Stvarno treba da dodje neka inspekcija da rasplete sve ovo
 
Je li ovo pao asfalt?

Screenshot_20220824-201452_Chrome.jpg
 
Sigurno je pao asfalt,obično se bitulit prska pre nanošenja asfaltnog sloja
 
Ne znam čemu ni jedan most niti nadvožnjak nisu završili a o trasiranju da ne govorim.
 
Pa probice se rokovi za par meseci.
Radovi su poceli na leto 2019 god, a planirani su na jesen 2023 ( septembar,oktobar,novembar )
 
Danas sam prošao ka Va, i sa puta šta se vidi ne deluje da ima nekih aktivnosti, oni stubovi stoje kako stoje vec neko vreme. Jasan mi je problem sa nekim parcelama, ali betonske konstruicije bas kilavo idu...
 
Sad ce novi, stari ministar ponovo da obidje radove. Nova vlada, nova ubrzanja...
Moje iskreno misljenje je da se priprema za lokalne izbore i da zbog toga odugovlace do samog kraja.
 
Tomo, vrati se, sve ti je oprošteno.

Mislim da smo na pragu da vidimo procvat firme BauVessen, ili kako se već zove...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Vučić je podsetio da je ugovorom predviđeno da saobraćajanica bude gotova do decembra 2023. tako da će godinu dana pre roka radovi biti završeni.
Pa put prave tempom koji im ugovor omogućuje, to što je vučić pred izbore lupio da će biti godinu dana pre roka, njih bole ćoše. Zato i kilave, jer im se može.
Tj. nije da kilave, nego i rok izgradnje utiče na cenu koštanja. Da li bi bilo ko od vas radio duplo brže, i da ga to košta više, a za isto para kao da radite lagano? Pa ne bi ni oni.
Pritom, možda je država namerno gledala da bude ovaj rok jer je imala u vidu suđenja oko parcela, i slično. Tj. uglavnom se sudi oko objekata, kuća i slično, koliko sam primetio. Pa da ne bi sami sebi pravili problem da skraćuju rok, a ne mogu da dovedu izvođača u posed. U tom slučaju bi izvođač naplatio dodatne troškove.
Ona dva najveća mosta, verovatno za sledeći snimak će biti položene grede sve za njih. Asfaltiran je još jedan deo, isto je nasip u pitanju, bliže slovcu. Znam da to daje poseban utisak ljudima.
Objekti se rade od strane lajkovca ka Valjevu što i ima smisla naravno, uglavnom na početku nisu ni pipnuli ništa oko betonskih radova, pa se stiče utisak da je tako na celoj trasi.
I bu**** je jasno da je ovo sve moglo mnogo brže, ali od tog moglo nemamo ništa.
 
Sta da se radi? Dokle god se budu namestali poslovi, tenderi... za bracu i kumove bice ovako. Jasno se vidi da svako vuce na svoju stranu
 
Još tamo od 2013/14 kad su nam obećane takozvane šnel- štrase nikako da dočekamo da se provozamo jednom od njih(ne računajući KG-K10).Nadam se da će ova biti prva u nizu makar do Divaca.

Nego interesuje me sledeće,da li u svetu postoji negde praksa ili zakon da ako recimo više od 75% ljudi sklopi ugovor i da svoju parcelu za izgradnju objekta od javnog značaja po sili zakona to moraš i ti uraditi(makar kad je u pitanju poljoprivredno zemljište)?
Jel me iko pitao 99 da li želim biti mobilisan ili ne.

Možda bi bilo korisno da projektu takve vrste prethodi lokalni ili regionalni referendum.
Ovako samo dobijamo korupciju neko će dobiti nešto više a neko sa dobrim namerama će se osećati namagarčen.Jel realno sad očekivati da autoput stoji 10 godina od njive do njive zbog nekoliko parcela.Ovaj deo u Popučkama je verovatno trebalo drugačije isprojektovati i umanjiti potrebu za ovolikim rušenjima.

Mom dedi je u periodu 1960-1977 uzimama zemlja za izgradnju E75 i nikada nije to pominjao kao veliki problem,uvek je gledao na to da će okolna zemlja u mestu više vredeti,ljudi će lakše dolaziti k njemu i da će svoje proizvode lakše transportovati itd...
 
Još tamo od 2013/14 kad su nam obećane takozvane šnel- štrase nikako da dočekamo da se provozamo jednom od njih(ne računajući KG-K10).Nadam se da će ova biti prva u nizu makar do Divaca.

Nego interesuje me sledeće,da li u svetu postoji negde praksa ili zakon da ako recimo više od 75% ljudi sklopi ugovor i da svoju parcelu za izgradnju objekta od javnog značaja po sili zakona to moraš i ti uraditi(makar kad je u pitanju poljoprivredno zemljište)?
Jel me iko pitao 99 da li želim biti mobilisan ili ne.

Možda bi bilo korisno da projektu takve vrste prethodi lokalni ili regionalni referendum.
Ovako samo dobijamo korupciju neko će dobiti nešto više a neko sa dobrim namerama će se osećati namagarčen.Jel realno sad očekivati da autoput stoji 10 godina od njive do njive zbog nekoliko parcela.Ovaj deo u Popučkama je verovatno trebalo drugačije isprojektovati i umanjiti potrebu za ovolikim rušenjima.

Mom dedi je u periodu 1960-1977 uzimama zemlja za izgradnju E75 i nikada nije to pominjao kao veliki problem,uvek je gledao na to da će okolna zemlja u mestu više vredeti,ljudi će lakše dolaziti k njemu i da će svoje proizvode lakše transportovati itd...
Gledaj pisano je ovde dosta o ovome...
Eksproprijacije se vrse kada su u pitanju projekti od javnog znacaja i samo ih R.Srbija moze sprovoditi na ovakav nacin ali predhodno mora osnovati firmu koja se time bavi...
Vreme je takvo da sve moze i sve ne moze. Svako gleda kako da uzme vise novca, trazi nacine... ja sam ubedjen da je ovaj put isprojektovan ovako zbog Litijuma jer je ulaz u rudnik bas na trasi preko preko pruge ( zasto bi se rusilo pola iverka).
Postoje mnoge fore i fazoni gde 1ar dostize ogromne cifre. Samo je fora u znanju i kako predstaviti svoj slucaj... kada bi opstinari radili posteno sve ovo bi se zavrailo jako brzo ali opet nece svako da kaze koliko je realno dobio od drzave ( logicno ).

Primer: ja znam da ce se na trasi graditi kompletna infrastrukrura i da ce ti projekti biti predstavljeni sl.godine.
Moje je da odugovlacim dok se ovo nedesi.
I onda moje imanje od 50.000 evra naplatim 500.000 evra jer ce tu biti to,to i to....
I ako imas poljoprivredno zemljiste to nema nikakve veze ako je sad predvidjeno gradako grasjevinsko zemljiste i tebi ne placaju 2500 ar vec 25000 eur jer se sad racuna kao u centru grada...
 
Ovo je iz projekta Divci... ali se vidi na ovom delu u Popuckema da je u planu most na dnu i ukrstanje na vrhu...
Screenshot_20220920-120348_Word.jpg
 
Ovo je iz projekta Divci... ali se vidi na ovom delu u Popuckema da je u planu most na dnu i ukrstanje na vrhu...
Mislim da je ovde u pitanju terminologija. Ako dobro gledam sliku, Ukrstaj 3, je u stvari nadvožnjak iznad sadasnjeg, postojećeg puta na ulazu u VA iz pravca BG. Ukrstaj 2, takodje preko puta za Ub.
Drugim rečima Ukrstaj je ovde, u stvari nadvožnjak.
 
Da li neko zna kada ce početi gradnja ukrštaja 2 i 3, odnosno nadvožnjaka?
 
Danas su raspisani izbori za mesne zajednice traju do 06.11. Posle ce verovatno i lokalni,a nova vlada ce za mesec dana max.
Sto znaci da ce sad da krene punom parom sa novim projektima i pobedama...
 
Vrh