Šta je novo?

Студентски трг - Studentski trg

Screenshot (1656).png
 
Okretnica 31 mora da leti sa Studentskog trga.Pogledajte prilog 139982
Neko ko je vukao inicijativu "Trola 28", za šta svaka čast, sada hoće mnogo većem broju ljudi da ukine jednu od "kičma" linija, u gradu bez metroa, bez tramvaja u centru, sa ukinutom železničkom stanicom, planom ukidanja i prigradske autobuske, bez bezbednih uslova za bicikliranje i minimuma uređene infrastrukture za isti, a u zoni u kojoj je masovni transport privatnim automobilima tehnički neizvodljiv čak i ako bi stotine miliona uložili (bacili) u tunele i podzemne garaže?

Ili premeštanje linija sa Trga i Studenjaka na Dunavsku sa dodatnim troškovima na prazne autobuse i trolejbuse centar-dorćol reda cene 4-5 miliona evra godišnje?
 
Zašto 31 samo ne produže do bazena na Dorćolu? Nije nešto specijalno dalje, a na onoj okretnici nisam nikad video gužvu.
 
Zato što su Uzun Mirkova i skretanje u Parisku previše tesni za zglobne autobuse sa 31. Takođe treba videti i na samom 25. maju da li bilo mesta za okretanje zglobnih.
 
Skretanje u Parisku je tup ugao, može bus da skrene, samo bi morali da pomere malo pešačke od raskrsnice jer bi bus prelazio u drugu traku, ali ništa neviđeno već u Beogradu.
Što se samo okretnice tiče, ako nema mesta mogu da prošire na parking, a na samom parkingu dodaju sprat, ionako bi trebalo da imaju nekoliko tih montažnih garaža na stanju (sa Slavije, Ade...)

Što se tiče skretanja za parking kod zoo vrta, iako bih najradije da uklone parking, prosto rešenje je da sklone rampu i zoniraju novom (skupljom) zonom.
 
Skretanje u Parisku je tup ugao, može bus da skrene, samo bi morali da pomere malo pešačke od raskrsnice jer bi bus prelazio u drugu traku, ali ništa neviđeno već u Beogradu.
Što se samo okretnice tiče, ako nema mesta mogu da prošire na parking, a na samom parkingu dodaju sprat, ionako bi trebalo da imaju nekoliko tih montažnih garaža na stanju (sa Slavije, Ade...)

Što se tiče skretanja za parking kod zoo vrta, iako bih najradije da uklone parking, prosto rešenje je da sklone rampu i zoniraju novom (skupljom) zonom.
Morala bi i Uzun Mirkova da se vrati celom dužinom na 2+1, ovako neće ići dokle god je ono usko grlo kod Etnografskog muzeja.
 
 
sta se desilo sa onom idejom da zatvore taj trg ?
 
Прошао ЕКО2, па укинули скретање са Бранковог у Поп Лукину, како онда да се дође до Рајићеве. Прошли викенд 20 туристичких аутобуса на овом тргу. Турчин окретао полукружно код позоришта.
 
Прошли викенд 20 туристичких аутобуса на овом тргу. Турчин окретао полукружно код позоришта.
Ja sam izneverovao kad sam prošao pored Studentskog, bukvalno je izgledalo kao da je u pitanju BAS-ova garaža.

Nije mi jasno jel to mora baš tako, ne postoji opcija da se autobusi maknu odatle, nego ih doteraju u centar i onda tu stoje.
 
Ja sam izneverovao kad sam prošao pored Studentskog, bukvalno je izgledalo kao da je u pitanju BAS-ova garaža.

Nije mi jasno jel to mora baš tako, ne postoji opcija da se autobusi maknu odatle, nego ih doteraju u centar i onda tu stoje.
Проблем је што имамо хотеле дуж Васине и Студентског трга. Неко боље решење би било да аутобуси стају негде на тргу републике, да су тамо предвидели већи паркинг за туристичке аутобусе. Сличан промашај у планирању имамо и у Карађорђевој где имамо исто недовољни капацитет паркинга за туристичке аутобусе на лошој позицији.
 
Nije samo do hotela nego i kada turisti sa brodova idu u (kružno) razgledanje grada, autobusi koriste Studentski trg kao jednu od stanica, tu ih istovare i onda odatle idu pešaka u razgledanje okoline. Sledeća stanica im bude prekoputa Kalemegdana, pa onda Pristanište.

Tu su zatim i ekskurzije (domaće), koje isto dovoze klince do centra radi razgledanja tog dela grada.

Autobusi hteli ne hteli moraju da koriste Vasinu zato što između Karađorđeve i Dušanove ne postoji druga ruta kojom mogu da prođu. Braće Jugovića vodi u sokak Zmaja od Noćaja, koji je pretesan za velika vozila a raskrsnica sa Kralja Petra je isto pretesna za skretanje velikih vozila a uz to je i jednosmerna ka dole.

Sad ću opet da zvučim kao smarač ali to je to stogodišnje slepilo i zaostalost u planiranju i prilagođavanju o kome često pričam. Taj potez Trg-Kalemegdan je jedini u tom delu grada sposoban da propusti velika vozila i zato je neophodno da ostane prohodan.

Mada ruku na srce nismo ni prvi ni poslednji evropski grad koji je primoran da u starom jezgru grada ima stajanke turističkih autobusa. Ali tu se vidi koliko je ovaj grad pretrpan do te mere da na potezu od Slavije (pa i dalje) do Kalemegdana nema gde da se stavi dodatna stajanka za tur. autobuse a da se nešto žešće ne poremeti ili žrtvuje. Ima mesta na Studentskom trgu da se napravi nova i bolja stajanka za turističke autobuse, tamo na mestu divljeg parkinga ispred Bordel Nine hotela (između taksi stajanki). Ali i dalje ostaje problem "divljeg" stajanja i zaustavljanja ispred hotela Marriot. Jer jednostavno nema prostora gde drugde pre toga.
 
Turistički autobusi nemaju gde više da stanu, počeli su da se prelivaju i na okretnicu. Juče su dva stajala na prostoru okretnice, kod KFC i kod srednjeg kruga i jedan kod kruga ispred Etnografskog muzeja. Stajanka je bila popunjena celom dužinom.

_IMG_000000_000000.jpg

_IMG_000000_000000.jpg
 
Vrh