Šta je novo?

Zvučno obaveštavanje u gradskom prevozu

Nedavno je puštena u rad fabrika betonskih pragova u Srbiji (samo zaboravih gde :rolleyes: ),inače betonski se koriste za pruge velikih brzina,a na Vuku videh da su betonski
 
direktor":11fzib0s je napisao(la):
Malo informacija moj matori je inženjer radio je u zopu na JŽ-u betonski i drveni pragovi u prosjeku traju isto oko 30 god.Praktikuje se da se drveni stavljaju u krivinama a betonski na pravcima .Drveni p su elasticniji od betonskih .Švajcarci testiraju trenutno pragove od plasticnih masa kako bi spojili osobine betonskih i drvenih.ŽS na nasim prugama testiraju takozvane sendvic pragove patent nekog naseg covjeka do sada su se odlicno pokazali.Pragovi se sastoje iz tri vrste drveta dosta su jeftiniji od drugih i brze se prave .Dosadasnji testovi su pokazali da poslije 20 godina izgledaju kao da su juče ugrađeni.Za pragove je zainteresovan i DB. ;)
Zanimljiva informacija,hvala direktore,stvarno si enciklopedija informacija sto se tice svega!Dobio si plus kao vrata!
 
Koliko znam većina Beovozova je otišla na remont u Šinvoz iz Zrenjanina(dobili tender) a to se vidi i po redu vožnje navečer jedva ima dva polazaka jedan oko devet i drugi oko 11h.verovatno na proleće kada svi vozovi izađu iz remonta.
 
Evo predlažem im da pored najave stanica ,u Beovozove uvedu i najavu zatvaranja vrata,recimo iz Praga,moglo bi ovako;"Okončajte,ulazak i izlazak vrata će se zatvorirti";ili Završite,ulazak i izlazak vrata se zatvaraju"; :kk: a, pre neku noć vozio sam se iz Zemuna do Vuka i na Prokopu voz staje,vozač otvara vrata prema šinama :desetak sekundi kasnije ulazi voz iz suprotnog pravca da je neko izašao bio bi pokojni :mad: posle otvara vrata na pravoj strani platformi ,ljudi psuju ....horor! da se to negde desilo u Evropi bilo bi udarna vest....
 
Ne bi bila udarva vest, to se desava cesto, ali naravno NE BI TREBALO, odnosno trebalo bi kaznjavati masinovodje. Uostalom kada se sve kompujterizuje svaka njegova greska bila bi zabelezena - prekoracenje brzine, otvaranje vrata, paljenje/gasenje svetla. Jednom sam se kroz tunel vozio u mraku:D Ali ovo je tema o zvucnom najabljivanju - preko je potrebno. Veliki broj putnika Beovoza koristi ga samo sporadicno. Samo mala grupa kupuje markice i uklapa se u onaj uzasni red voznje, tako da se ljudi zbunjuju kada su u pitanju stanice. A i ako neko zaspi pa se probudi, pa dok se razbudi, ode njegova:D
 
2012":3jmvzs6k je napisao(la):
Evo predlažem im da pored najave stanica ,u Beovozove uvedu i najavu zatvaranja vrata,recimo iz Praga,moglo bi ovako;"Okončajte,ulazak i izlazak vrata će se zatvorirti";ili Završite,ulazak i izlazak vrata se zatvaraju"; :kk: a, pre neku noć vozio sam se iz Zemuna do Vuka i na Prokopu voz staje,vozač otvara vrata prema šinama :desetak sekundi kasnije ulazi voz iz suprotnog pravca da je neko izašao bio bi pokojni :mad: posle otvara vrata na pravoj strani platformi ,ljudi psuju ....horor! da se to negde desilo u Evropi bilo bi udarna vest....
Ma to se u Becu ne bas retko desava da u metrou vozac otvori vrata na pogresnoj strani, ali ubrzo ih zatvori i otvori na odgovarajucoj. I nije bas udarna vest :) Moguce da mu odbiju od plate jer kamere snimaju...
 
Displej u Katici :)
dscn0925copy.jpg

autor@miki, Autobusi.NET
 
Dobro, ovaj displej odano postoji ali da li funkcioniše?
Je l' postoji zvučno oglašavanje stanica?
 
Da,to su ČKD i to oni noviji dupli sa reduktorima,sat je korisna stvar ali zvučnog oglašavnja nema tj.ne koristi se...
 
Ne postoji,ali cool su displeji,dizu utisak nekako.
 
I pimetio sam nove neonske reklame u novijim autobusima,izgleda svetski i ambijent je prijatniji....neka šire dalje....
 
Da simpa, posebno za mlađe korisnike oni vise na netu i na mobilnom :rolleyes:
 
Vrh