Zanimljiva informacija,hvala direktore,stvarno si enciklopedija informacija sto se tice svega!Dobio si plus kao vrata!direktor":11fzib0s je napisao(la):Malo informacija moj matori je inženjer radio je u zopu na JŽ-u betonski i drveni pragovi u prosjeku traju isto oko 30 god.Praktikuje se da se drveni stavljaju u krivinama a betonski na pravcima .Drveni p su elasticniji od betonskih .Švajcarci testiraju trenutno pragove od plasticnih masa kako bi spojili osobine betonskih i drvenih.ŽS na nasim prugama testiraju takozvane sendvic pragove patent nekog naseg covjeka do sada su se odlicno pokazali.Pragovi se sastoje iz tri vrste drveta dosta su jeftiniji od drugih i brze se prave .Dosadasnji testovi su pokazali da poslije 20 godina izgledaju kao da su juče ugrađeni.Za pragove je zainteresovan i DB.
Ma to se u Becu ne bas retko desava da u metrou vozac otvori vrata na pogresnoj strani, ali ubrzo ih zatvori i otvori na odgovarajucoj. I nije bas udarna vest Moguce da mu odbiju od plate jer kamere snimaju...2012":3jmvzs6k je napisao(la):Evo predlažem im da pored najave stanica ,u Beovozove uvedu i najavu zatvaranja vrata,recimo iz Praga,moglo bi ovako;"Okončajte,ulazak i izlazak vrata će se zatvorirti";ili Završite,ulazak i izlazak vrata se zatvaraju"; :kk: a, pre neku noć vozio sam se iz Zemuna do Vuka i na Prokopu voz staje,vozač otvara vrata prema šinama :desetak sekundi kasnije ulazi voz iz suprotnog pravca da je neko izašao bio bi pokojni posle otvara vrata na pravoj strani platformi ,ljudi psuju ....horor! da se to negde desilo u Evropi bilo bi udarna vest....