Šta je novo?

Zvučno obaveštavanje u gradskom prevozu

vucko":gwiy8c3k je napisao(la):
Svakim danom sticem utisak da polako pocinju da slusaju narod a ponajvise nas na beobuildu
Eeee... Hiljade i hiljade mejlova, kome li sam sve slao... :grand:

@Dusan: Kakav je glas koji obaveštava?! Moram sutra da se provozam... :D
 
I ja idem na" promotivnu" :D ma vežbaju za leto....u remontovane vozove mogli bi da ubace i led displey kao i lampice sa stanicama iznad vrata kao u Metro vozovima(nek kupe od Rusa neke stare nije loše za početak ;)
 
Nekad i mali koraci znače mnogo,kada su dolazile strane delegacije i videli kakav sistem prigradskog Metroa imamo ,ljudi šokirani da to nismo koristili,a London tek sada namerava da gradi sistem sličan Beogradskom i to za enormne pare,a nama falili samo vozovi ,nešto šminke i pokoja investicija u stanice :kafa:
 
Kako ce se ljudi sada uzeleti metroa kad padne snijeg i pocnu guzve.Vec osecam guzve od loseg vremena,uh... :notok:
 
Kome pričaš?! Ja iz Tošinog bunara do Vukovog spomenika stignem za 14 minuta, busom za 50 minuta, a kolima za X minuta.
Beovoz je mnogo dobra ideja ali kad čekaš par puta i ne stigne na vreme nego kasni sat vremena onda digneš ruke...
 
Mislih o obicnom prevozu,nemam nikakav beef sa beovozom osim sto kasni,ne koristim ga cesto pa mi to nije problem.A i onaj natpis na tabli na vukovoj stanici da voz ide do Indije me obraduje.
 
Pa kad bude vozio na 8-10 min.to mu onda dođe kao Metro,ali definitivno fali stanica između stanice Nbg i Tošinog,baš onde gde će probiti nasip ,kažu uskoro....
 
2012":273xlnit je napisao(la):
Pa kad bude vozio na 8-10 min.to mu onda dođe kao Metro,ali definitivno fali stanica između stanice Nbg i Tošinog,baš onde gde će probiti nasip ,kažu uskoro....
Где си то чуо за пробијање насипа? То је једини начин да се растерети Омл. бригада...
 
Čuo nedavno na ST B ljudi iz urbanističkog zavoda,kažu da je još samo to ostalo da zaokruže piču sa denivelacijom a i ostavljeni pristupi saobraćajnica ukazuju na to.
 
To je ako se nevaram ulica Avgustina Neta .A dobro bi dosla i ta stanica izmedju Tosinog i NBG stanice ;)
 
Da ,ta stanica je nešto što najviše fali na Nbg i to baš na tom mestu ,kupila bi putnike kako iz Belvila tako i iz blokova do novog merkatora,a ja bih mogao iz centra za čas do delat cityja :p a i još jedna moguća stanica mi pade na pamet s obzirom da tunel počinje od Tošinog.b -Zemun,na Bežaniji kod Merkura bi mogla biti još jedna podzemna stanica koja bi kupila dobar deo Bežanije, a kada bi dodali još po jednu podzemnu u Ruzveltovoj i Cvijićevoj onda bi linija baš postala visokokapacitivna
 
Valjda ce je nabudze kad krene premestanje bus stanice,obozavam ovaj redosled

prokop-glavna zeleznicka-premestanje autobuske-zeleznicka nbg
 
direktor":1u8df9ok je napisao(la):
To je ako se nevaram ulica Avgustina Neta .A dobro bi dosla i ta stanica izmedju Tosinog i NBG stanice ;)
Агостина Нета, не Августина.;)
 
direktor":8jt5h83s je napisao(la):
To je ako se nevaram ulica Avgustina Neta .A dobro bi dosla i ta stanica izmedju Tosinog i NBG stanice ;)
Da, A. Neta sa jedne i Bul. umetnosti sa druge strane... A mala Beovoz stanica, bez dodatnih koloseka (aka jeftino za napraviti) bi mogla da bude baš između ovih ulica i O. Brigada... Bila bi na nešto više od kilometra i od Tošinog bunara i od stanice NBG (onog dela gde staju vozovi, pošto je stanica dugačka 500m). Dakle, prava metro razdaljina :D
 
Od Tosinog bunara do NBG stanice Beovoz toliko mili da je dovoljno samo da se otvore vrata i da ljudi mogu da iskoce ili uskoce u voz bez straha da ce se povrediti
 
Надам се да ће се та деоница ревитализовати од овог кредита који је град добио за беовоз...
 
Pa bez podizanja brzine barem na 80 km/h-100 nema ni puštanja prve linije po novom taktu ,tako da se podrazumeva da će srediti celu trasu kao i ulazak u Prokop, a da se nešto sprema na slobodnom placu pored stanice Nbg postavljeno je desetak novih plavo žutih kontejnera kao i dizalica sa natpisom "Zgop"novi sad specijalizovano za gradnju pruga i zamenu šina,a nedavno su završii novi ž.most nedaleko od stanice, a na samoj stanici naslagani stari drveni pragovi i nekakvi delov skinuti sa koloseka dok je jedan kolosek potpuno očišćen od šuta i ko zna još od čega,eto... a do nedavno su mogli da snimaju nastavak "0utbrake ebola" :rolleyes:
 
Sto se tice pragova,moze li uporedba betonskih i drvenih,jel samo cena i dugotrajnost na strani betonskih ili je i stabilnost?
 
Колико ја знам, бетонски су дуготрајнији од дрвених, не могу да се запале, али дрвени боље упијају вибрације... Трејдоф, као и увек у инжењерству :)
 
Malo informacija moj matori je inženjer radio je u zopu na JŽ-u betonski i drveni pragovi u prosjeku traju isto oko 30 god.Praktikuje se da se drveni stavljaju u krivinama a betonski na pravcima .Drveni p su elasticniji od betonskih .Švajcarci testiraju trenutno pragove od plasticnih masa kako bi spojili osobine betonskih i drvenih.ŽS na nasim prugama testiraju takozvane sendvic pragove patent nekog naseg covjeka do sada su se odlicno pokazali.Pragovi se sastoje iz tri vrste drveta dosta su jeftiniji od drugih i brze se prave .Dosadasnji testovi su pokazali da poslije 20 godina izgledaju kao da su juče ugrađeni.Za pragove je zainteresovan i DB. ;)
 
Какве везе има Државна безбедност с железничким праговима? :lol:
 
sizif":35u7qzgn je napisao(la):
Какве везе има Државна безбедност с железничким праговима? :lol:
A tek Zavod za obračun i plaćanja uf.:lol:
 
Vrh