djordjebg
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.04.2011.
- Poruke
- 767
- Pohvaljen
- 605
Zapravo LAki, taj koridor je puno izvesnija stvar. Preljina-Pojate, Sabac-Ruma-Novi Sad i deonica Beograd-Obrenovac ce gotovo izvesno biti gradjeni koncesijom jer za to itekako ima logike. To su najfrekventnije deonice u zemlji i nece biti problem naci koncesionara za te pravce, cak je i Ilic relativno skoro pomenuo da vise nece biti biti uzimanja kredita za nove autoputeve i da ce biti gradjeno kroz koncesije.
Sa druge strane frekvenca saobracaja na putu Beograd Zrenjanin znacajno pada iza PAdinske Skele i na istom nivou je sve do Zrenjanina. Takodje put je u veoma solidnom stanju i veoma lak za voznju, tako da ne vidim ikakvu logiku u gradnju autoputa.
Problem ovog puta je pre svega beogradska deonica, ne i ostatak ovog pravca.
Interesantna je jos jedna stvar sto se koncesija tice, npr. Kinezi ce dobiti koncesiju na deonicu Preljina-Pozgefa i Surcin Obrecnovac, to je ukupno 48,6 km, a uz njih i preostalih 103km koji se grade iz kredita i delom budzeta.
Sa druge strane frekvenca saobracaja na putu Beograd Zrenjanin znacajno pada iza PAdinske Skele i na istom nivou je sve do Zrenjanina. Takodje put je u veoma solidnom stanju i veoma lak za voznju, tako da ne vidim ikakvu logiku u gradnju autoputa.
Problem ovog puta je pre svega beogradska deonica, ne i ostatak ovog pravca.
Interesantna je jos jedna stvar sto se koncesija tice, npr. Kinezi ce dobiti koncesiju na deonicu Preljina-Pozgefa i Surcin Obrecnovac, to je ukupno 48,6 km, a uz njih i preostalih 103km koji se grade iz kredita i delom budzeta.