Šta je novo?

Zrenjaninski put

Borčanac wrote:. . . ово као решење у неосветљеном делу пута, само је додатни ризик јер се ноћу види само пешачки и метар са стране. При брзинама које се овде примењују, то је позивница за несрећу, јер неко буквално закорачи из мрака, околног жбуна, на пешачки и тек је тада уочљив. . .




sizif":aowag9j3 je napisao(la):
Претерујеш.

Statistika govori da je Zrenjaninski put odneo do sada preveliki broj života
a u tom delu Zrenjaninski put davno je postao ulica

Sdruge strane ,,komad,, auto puta uradjen po svim stadardima
gde pešak ni pijan nekim slučajem ne može da dospe do kolovoza
dobio je status ulice što potvrdjuje i zvanično dodeljena imena :
Bulevar Arsenija Čarnojevića
Bulevar Franša D Epera
Stefana Prvovenčanog

ta ,,Zrenjaninska ulica,, gde vozači i dalje voze kao na putu, a što se vidi na fotografiji
gde pešaci nisu zaštičeni , na tom mestu ima samo dve je*********e sijalice

Da li naš Borčanac preteruje ?
ili lepo da dodje u naše kraj i ciglom polupa sve svetiljke pa i mi ostali da osetimo muke tih ljudi
kako bi smo mogli realno oceniti ima li tu trunčice preterivanja

Da jesam osetljiv
jer taj isti Zrenjaninac je pojeo mog člana familije dok se kretao noću kozijom stazom uz kolovoz
od tada prošlo je mnogooo vremena i malo je uradjeno u odnosu koliko se do danas mnogo krvi prolilo po njemu.
 
sizif":2wxemevx je napisao(la):
Претерујеш.
Nadam se da je ovo ironicno receno .

Onaj ko nije prosao ovim delom , ne zna o cemu prica borcanac ...

U blizini tog mesta je pre vise od godinu dana nastradal jedna zena .Samo jedan izgubljen zivot je preveliki gubitak u odnosu na ono sto bi se ulozilo da se saobracajna slika popravi .

Put kojim dnevno prodje oko 40 000 vozila mora da ima potpunu saobracajnu resenost , a ne neka kvazi resenja .
 

Не претерујем, био сам превише умерен, баш је много ургентно.
Чак и тротоар што се назире са десне стране слике изграђен је брзином муње у дужини од преко 6 км. Али је морало двоје комуналаца да погине да би се то десило. Људи свакодневно ризикују животе, без могућности да се сачувају дуж целе насељене трасе. А просто морају кући, или из ње. Ко зна колико је живота однео или упропастио, смо што их ја знам или сам видео сцене.
 
Аман, људи, па те несреће су се догодиле пре него што су постављени рефлектори. Деценијама се гине на овом месту, а ви ударили у пљување по онима који макар нешто раде да повећају безбедност. Ја разумем да неко није задовољан обимом предузетог посла, али када каже да је горе него што је било, онда му одговарам: "Претерујеш."

Борчанац тврди у тексту да је осветљавање пешачког прелаза "...додатни ризик јер се ноћу види само пешачки и метар са стране. При брзинама које се овде примењују, то је позивница за несрећу, јер неко буквално закорачи из мрака, околног жбуна, на пешачки и тек је тада уочљив." Побогу, па зар је боље да и даље из мрака да ступају на неосветљен прелаз и гину? Тад су безбеднији? За мене као возача то је претеривање, али свако има право на своју логику.
 
Кад тако поставиш ствари делује доста нормалније. И ја сигурно нисам довољно јасно и детаљно писао, али и ти уместо тако паушалне констатације питај.
Ја ти као возач кажем да је додатни ризик, упркос томе што то делује чудно. Раније је у потпуном мраку било лоше, али више уједначено за вожњу, а ови рефлектори су прејаки и фокусирани у једну тачку па заслепљују и тако сужавају видно поље. Једино да прођеш увече па да схватиш лично јер је овако тешко да се објасни.
Дозвољена брзина овде је 40, и таква вожња није ризик, али многи возе најмање дупло, док скоро сви возе брже од тога.
 
Osim pesaka, ovde je i problem i za automobile jer nemaju gde da naprave polukruzno, npr. ko se parkira sa jedne strane i hoce da se vrati odakle je dosao, ima dve opcije:
- preci preko pune i napraviti prekrsaj
- izgubiti 10 min iduci u suprotnom smeru do prvog dozvoljenog skretanja, pa uraditi polukruzno u nekoj sporednoj ulici
 
Prolazih vise puta zrenjanicem zadnjih dana.Uzas zivi od puta i vidi se sumadijski urbanizam jer su sve kuce i objekti nacickani do puta.Dok vec od Dunavca nije tako duz zrenjaninca do Zrenjanina.

Valjda ce jednog dana prosiriti put na 2+2 sa sve razdelnom trakom,to je jedini nacin koji ce ubrzati put,i naravno da na razdelnoj traci udare tarabe kao one koje stoje kod Veterinarskog fakulteta pa do autokomande.
 
sizif":1qziyw0i je napisao(la):
Аман, људи, па те несреће су се догодиле пре него што су постављени рефлектори. Деценијама се гине на овом месту, а ви ударили у пљување по онима који макар нешто раде да повећају безбедност. Ја разумем да неко није задовољан обимом предузетог посла, али када каже да је горе него што је било, онда му одговарам: "Претерујеш."

Борчанац тврди у тексту да је осветљавање пешачког прелаза "...додатни ризик јер се ноћу види само пешачки и метар са стране. При брзинама које се овде примењују, то је позивница за несрећу, јер неко буквално закорачи из мрака, околног жбуна, на пешачки и тек је тада уочљив." Побогу, па зар је боље да и даље из мрака да ступају на неосветљен прелаз и гину? Тад су безбеднији? За мене као возача то је претеривање, али свако има право на своју логику.

Nisam isao na zrenjaninac nocu, ali posto su isto uradili na ibarskoj kod P. Brda i kod Vidikovca, mogu da potvrdim ono sto je Borcanac napisao.
Upotrebljen je jako usmeren reflektor, koji bukvalno ne osvetljava ni metar van pesackog. Kada nocu dolazite ka njemu, posebno po kisovitom vremenu, strafte na zebri su ono sto vam je u prvom planu, a kako je reflektor na stubu tako usmeren i jak, imate utisak da zebra svetli.
Pesaka koji je na trotoaru, spreman da zakoraci zaista ne vidite, ili ga tek nazirete.
Po meni totalno pogresan izbor rasvetnog tela, nista vise...
 
Добра је намера, светло се да кориговати.
Верујем да ће овај пут бити 2+2 веома брзо. А моје је предвиђање да ће бити и комплетне, озбиљне реконструкције, у некој будућности. Зрео је за потпуно ново пројектовање већ сада а са нарастањем броја становника, и покретањем послова у стотинама, већ у некој мери изграђених хала и осталим најављеним стварима, биће све актуелније.
Изглед овог пута са стране гледано сада је ужас у највећем делу. Део на његовом почетку брзо се променио изградњом насеља, цркве, метроа, аутомобилских центара, покретањем пијаце цвећа, сада и аксе, менди, бмв-а. Интересовања има и верујем да ће постати прави градски булевар, тренутно то коче ненормалне цене плацева уз пут, срећом у паду већ годинама, као и стандардна запостављеност, у ствари негирање овог огромног дела града од стране државе.
 
Verovatno javasluk prvo u opstini Palilula , pa onda redom grad , republika itd...
Moram da kazem da su svi prigradski putevi u ocajnom stanju , ali da je zrenjaninac verovatno zbog ogromnog i brzog saobracaja najopsaniji .
Zavrsetkom mosta Zemun -Borca i SMT-a na ovoj strani ocekujem da se , konacno, i Zrenjaninski put dovede u kakvo takvo stanje. Inace od Pancevackog mosta do mesta gde se zrenjaninac suzava na dve trake ima 5 km , a do buduce petlje na ukrstanju zrenjaninca i SMT-a , ima jos 3 km . Mislim da to uopste nije kilometraza koja ne moze novcano da se podnese , iako su krizna vremena .
 
Да, али тих осам километара мора бити јако скупо јер потпуно мора да се мења функција и изглед, у складу са околностима које су настале и још настају. У овом делу града дошло је до радикалних промена и садашње стање одавно не задовољава минимуме. А саобраћајница је тренутно срце овог дела града и значај јој неће бити смањен ни изградњом саобраћајница новог моста.
 
Видео сам остатке судара, скретање преко пуне је сигурно узрок. То је на жалост и свакодневна појава јер сваких пар десетина метара постоји и улица која води у сплет сличних и некада је обавезно кршити прописе да би могао да дођеш до својих кућа. Зато нека све обухватна реконструкција не може да се избегне и ја сам је већ најављивао, без обзира што нисам у влади и немам дојаве.
 
Како напредују радови на петљи код збега и даље ка П.Путу све више камиона Ратка Митровића праши овим путем. Прашина, бука и гужва су на максимуму. Раније то нисам примећивао толико, као да су се алтернативом неком пребацивали ка мосту.
Ево и једне вести позитивне. Упркос мојој жељи да се у Србији, а на левој обали највише, граде производне фирме. Морам се задовољити било каквом градњом, па и трговинама. Код Лика система, видео сам нову таблу за извођење грађевинских радова.
Идеа супермаркет.
 
Samo da napisem da je pre sat vremena bio jos jedan sudar na Zrenjanincu . Bez tezih posledica , ali zato guzva od pola sata. Valjda ce se neko setiti da ovaj put bar uzme u razmatranje za rekonstrukciju
 
Мислим да се проток возила овде удвостручио задњих 5 година. А обзиром да се отвара све више радњи и да се десетине ако не и нека стотина грађених хала полако усељава. Притом се усељава велики број људи у зградице па чак и читава мини насеља, приватних инвеститора. Притисак расте, видећемо хоће ли доћи до пуцања када и транзит проциркулише ка Борчанском мосту.
 
img201311041509590.jpg

img201311041510030.jpg

img201311041510100.jpg


Прва велика трговина уз Зр. пут не рачунајући Метро који је за професионалне купце. Задњих месеци се ова траса кроз насеља убрзано пуни садржајима, углавном трговина али има и других. На пар места се и групишу нови садржаји. Сва је прилика да неће још дуго бити онако пуст и неугледан, да ће се све брже мењати осећај када пролазимо туда. Ово је Идеа, гради се тек неки месец а биће готова следећег.

Има и доста вести о саобраћајним несрећама овде у последње време, али сам окренуо на позитивније ствари а овим осталима ће се ваљда неко позабавити међу одговорнима.
 
Plus se šuška i da će Lidl biti na onoj poljani pored centra 5.

Što se tiče saobraćajnih nesreća... baš ih je bilo u poslednje vreme. Čak sam čuo i više ljudi na ulici da pričaju o tome. Nešto se mora podhitno uraditi, jer ih je sve više. Mahom zbog neprilagođene brzine (80-100km/h) kroz Borču i Krnjaču tj. zrenjaninski put.

Evo baš danas sam u Krnjači sedeo ispred frizerske radnje (30 minuta), čekao drugara dok se šiša i naravno, šta drugo da radim, gledao saobraćaj. Od 100 automobila, minimum 10 automobila je prekršilo neko saobraćajno pravilo - prebrza vožnja (80km/h+), prolazak na crveno, skretanje bez migavca, blokiranje pešačkog prelaza...

Policije naravno nigde, verovatno jer ih mrzi da rade posao za koji su plaćeni.
 
Па и има их на прилазима Борчи у последње време али нико не може да контролише 10 километара кроз насељено место. Овај пут не сме остати овакав. И ови садржаји којима се радујемо правиће још већи хаос. Па и брзину све мање прекорачују јер је број возила толики да успорава саобраћај сам себе у већим временским периодима током дана. :)
 
Ja stvarno ne znam šta je problem da se na svim sličnim mestima postave kamere za kontrolu brzine. Isplatila bi se za nedelju dana (ako ne i za dan).
 
Па колики су профити и колико је проблем решен на другим местима? Тамо где има камера
Ма ја сам убеђен да ће овде морати потпуна реконструкција па и нека проширења. Кружне токове и пасареле су већ помињали годинама. На неким местима су проширили пут за скретања, додавали траку и то се лепо показало, смањило гужве а урађено је местимично и траљаво. Мислим да се већина удеса дешава јер се из дивљих насеља, са малих неких уличица људи укључују и то преко дуплих пуних линија и слично. А избора немају ако мисле да се врате кући или оду негде.
Пешачке прелазе не можеш ни да уочиш, ако не пролазиш туда па знаш.
Не знам, овај пут је тренутно жила куцавица за 100 000 + људи, а непроходан је, спор, није обележен, основно је не уређен.
 
1388056151082.jpg

1388056142025.jpg

1388056145477.jpg

Да и ја донесем неке новости, улењио сам се.
Постављање нових семафора на Зрењанинцу...вероватно збогом пасарелама, кружним токовима... бржем протоку саобраћаја...
 
Jel ima neko informaciju sta je planirano , kada je prosirenje Zrenjaninca u pitanju . Cuo sam pre neki dan , doduse nepouzdana informacija , da je u pitanju prosirenje od cak 13 metara u delu gde su samo dve trake , ali samo sa jedne strane . Izgleda , one gde nije uradjen trotoar .

Po meni normalno i ocekivano , jer kada sledece godine most bude gotov , na delu gde su dve trake , saobracajni kolaps je u neizbezan.
 
Поред овог усликаног, најмање још један је постављен данас...
Колико кошта семафор а колико пасарела? Да ли је то некоме познато?
Саобраћај ће силно трпети овде а семафори се постављају само због пешачког прелаза који је већ обележен. Док се ни постојећи семафори не поштују, ударају нове. Да ли је то толика инвестиција, неколико пасарела и нема више семафора, знакова, зебри за одржавање па ни ризика по живот

П.С. Борисе у праву си, то је већ сада уско грло. А семафор кад идем према граду ми се бар два, три пута затвори док прођем до проширења. гррр...
 
Pasarela je skuplja ,plus semaforski lobi futurit i niko drugi kakav pupin .ei samo futurit
 
Vrh