Ево цртеж два поста изнад, није 20 већ 300, само да би се прешло са станице на станицу. То је тај део где су почели да ограђују. У праву си, безбедност на првом месту, то без поговора! Али може и пасарела уз ту ограду, јел да?
Опет, овај пут сада ће бити далеко спорији, већи је број семафора а и сама ограда прави више скучен простор. Пешаци ће се протезати ноге и тако.... Увек сам се грозио тих што нешто раде за моје добро, а да је то нешто физичко спутавање навика и потеза. Ето ништа ту не треба друго, само да се народ спута!? Када би нас све закључали по затворима, то би одлична превентива била од прекршаја, зар не?
А да ли се неко бави убрзањем саобраћаја, побољшањем услова преласка, не мора пасарела и подземни је ок
да ставе тротоар и на другу страну, да се укине неки семафор а постави кружни ток, бициклистичка стаза можда? Или да се гурају бицикли, са мноштвом будућих камиона у делимично осветљеној средини? Да се блокира цела трака при скретању неког возила, а не да се прошири то место за ширину траке и постане независно за скретање, да никога не зауставља? И тако даље...
Просто, да ли се тај неко бави само спутавањем, или треба и саобраћај да се унапреди? То је оно што мене мучи