Šta je novo?

Zrenjaninski put

Па сада сам мало гуглао и неке цифре за семафоре у разним чланцима иду од 15-20 000 евра а старија вест баш за Зрењанинац каже два милиона динара. То је дакле ту негде, па када додамо да нема више трошкова фарбања зебри и постављања и одржавања знака за прелаз...проток саобраћаја даје и еколошки плус, утрошак времена...
 
http://www.lobi-info.rs/novi-semafori-n ... skom-putu/
Репортажа лоби-инфо о новим семафорима Велика част и задовољство ми је да су искористили слике са ове странице и том приликом поменули форум Беобилд.
Већ је постала лепа пракса размене информација...
:pob:
 
"BEOGRAD - Sekretarijat za saobraćaj uputio je poziv građanima da dostave svoje predloge lokacija gde smatraju da je potrebna semaforizacija raskrsnica, postavljanje na semaforima uslovne zelene strelice za desno skretanje i obeležavanje pešačkih prelaza."

Svojevremeno sam poslao predlog za strlicu za desno skretanje iz smera Metro-a ka gradu, pismeno su me obavestili da je predlog usvojen ali da nema finansijskih sredstava da se strelica postavi. Sada su izmenili sve semafore ali strelice opet nema...strasno...
 
Хајмо да их спамујемо захтевима где заменити семафоре кружним током! Баш на Зрењанинцу би требало бар једно два комада, јер кружни токови би деловали против три кочења на равном и правом путу: укочена нога на гасу, укочена рука на волану и укочена пажња.
 
Nista posebno . Jos jedna saobracajna nesreca na Zrenjanincu . Cini mi se da je opet pesak u pitanju i nadam se da nije najgore .
Hvala vam gradski oci za ( nikakvu ) brigu .
 
cam00390.jpg

cam00391.jpg

Офарбали су по 30 метара у оба смера траке код нових семафора и данас их пустили у рад. Тешка жалост за саобраћај и џепове Београђана. Макар да су семафори могли да се поставе на неком од скретања која и иначе успоравају ствар, овако су строго пешачки.


cam00393.jpg

cam00397.jpg

cam00398.jpg

Ево мало прегледнијих слика ограде. Не знам у којој дужини ће их бити, за сада је стотинак метара ограђено сигнализацијом за радове, то није доста и промашује место где се претрчавања пешака дешавају, а то је код аутобуских стајалишта.

А у Борчи постављају пешачке баријере, што је ок. Али прелаз нигде, обећаних пасарела нема изгледа дефинитивно.
 
Одличне репортаже! Феноменална количина информација са само једног места.
А све оне који одлучују о Зрењанинцу надам се да мучи савест због трагичних судбина које су могли да спрече...
Да не причам да се избегава и сама помен потпуне реконструкције и преобликовања које се неће моћи одлагати вечно.

Добра гласина је да су они са двориштима на делу који је 1+1 још пре неку годину добили решење о ширењу пута у део њиховог поседа. Девојку која има такво двориште виђам на једној слави у новембру, па не могу да проверим из прве руке... Глупљи део гласине је да се шири на оној страни где је недавно изграђен тротоар са банкинама...десна ка граду.
 
Борчанац":anwinp15 je napisao(la):
А у Борчи постављају пешачке баријере, што је ок. Али прелаз нигде, обећаних пасарела нема изгледа дефинитивно

Po onome sto vidim na Ibarskoj na Vidikovcu gde je takodje najavljena pesacka pasarela, a sada uradjena postolja i ormaric za semafor mislim da pasareli ne treba da se nadas u skorijoj buducnosti. :violina:
 
Па док стављају семафоре и физички ограничавају претрчавање. Значи нема! :D
А када ми је то још било јасно можеш видети и по мојим сликама ормарића постављеним пре тачно годину дана.
И не патим толико за њима. Овде има проблема тона. Шта ће бити са раскрсницом која треба да прими полукружна или скретања која су онемогућена у та три километра ограде, ка безброј уских уличица у фантомским насељима?
Овде је потребно осмислити комплет нову саобраћајницу да не би сваки месец измишљали топлу воду, а виде ће се, као што се види већ да ће морати да се налазе решења. Боље једно право, него 500 за камере.

Ваљда је јефтиније ових три километра баријера и три семафора до сад у ту сврху, и укупних можда 200 метара исцртаних на путу. Па ће уследити нова серија црних вести, па нове бесмислене инвестиције за који месец. Као ова сада, сасвим довољно за масовна сликања по Борчи ових дана.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JipS-qzccwo[/youtube]
На захтев грађана, полицијске процене... :bash:
Весићу поштењачино хвала ти за све :roll:
Зашто грађани претрчавају, зашто се скреће преко дупле пуне? Да ли се сада краће путује или ипак дуже?
Круг од 300 метара уместо 25 и проблем решен.
 
Борчанац, како напредује постављање ових разделних ограда на путу или ти коловозу ? Докле су стигли са постављањем ?
Мислим да ће "зрењанинац" на овај начин бити базбеднији, поготово за пешаке, који су на неки начин и правили највише прекршаја.

На сајту Београд пута има на страни "РАСПОРЕД РАДОВА ЕКИПА ГРАЂЕВИНСКЕ ОПЕРАТИВЕ 25.02.2014." о тим радовима: http://www.beogradput.com/radovi/25.02.2014.htm

ТЕХНИЧКО РЕГУЛИСАЊЕ
ПАЛИЛУЛА
Зрењанински пут -монтажа разделне ограде на коловозу
 



Гаго, за тебе брз одговор. Ставили су 10- 15 панела, 20-30 метара. Треба ваљда 3 километра.
Има и слика свакодневне оптерећености овог пута.
Надам се Гаго да неће да се гине, то је најважније. Ипак ја нисам никада задовољан присилним решењима. То јест, разлози за претрчавање и друге прекршаје и даље постоје. Мора кад тад, да се прилагоди ова саобраћајница читавим насељима која су настала око ње. До тада гњавиће нас нови семафори а пешаци ће бити приморани на далек пут да би дошли 20 метара удаљеној другој страни пута. Кружни токови, пасареле/пролази, траке за скретања, и проширење уских грла наравно нису за нас и нису део решења.
 
Па и циљ постављања ових разделних ограда је управо то, да људи што мање претрчавају пут, а са тиме и да се мање гине. Зашто би некоме било тешко да прође 20 метара даље и пређе на пешачки прелаз уместо да претрчава "зрењанинац" и да га неко возило покупи.
Вероватно ће Београд пут да поставља ове ограде оном брзином како их буде добијао од произвођача !

За пасареле јесам јер су на неки начин добро принудно решење, али и ту се нађе паметњаковића који опет претрчавају пут/улицу, јер их ето сад мрзи да се пењу уз степенице пређу пут/улицу и опет сиђу низ степенице. Вероватно такви очекују да се на пасарелама уграде покретне степенице :D
 
Pa pazi razliku između puta kojeg moraš da pređeš idući pasarelom i direktnim prelaskom. Zato ljudi i pretrčavaju.

Kružni put
pasarela-kruzni-put-foto.jpg
 
Ево цртеж два поста изнад, није 20 већ 300, само да би се прешло са станице на станицу. То је тај део где су почели да ограђују. У праву си, безбедност на првом месту, то без поговора! Али може и пасарела уз ту ограду, јел да?

Опет, овај пут сада ће бити далеко спорији, већи је број семафора а и сама ограда прави више скучен простор. Пешаци ће се протезати ноге и тако.... Увек сам се грозио тих што нешто раде за моје добро, а да је то нешто физичко спутавање навика и потеза. Ето ништа ту не треба друго, само да се народ спута!? Када би нас све закључали по затворима, то би одлична превентива била од прекршаја, зар не?

А да ли се неко бави убрзањем саобраћаја, побољшањем услова преласка, не мора пасарела и подземни је ок :) да ставе тротоар и на другу страну, да се укине неки семафор а постави кружни ток, бициклистичка стаза можда? Или да се гурају бицикли, са мноштвом будућих камиона у делимично осветљеној средини? Да се блокира цела трака при скретању неког возила, а не да се прошири то место за ширину траке и постане независно за скретање, да никога не зауставља? И тако даље...

Просто, да ли се тај неко бави само спутавањем, или треба и саобраћај да се унапреди? То је оно што мене мучи :)
 
Opasan debilizam je na sceni sa ubacivanjem ovih novih semafora i pravljenjem barijera ...

Prvo te stvari nisu jeftine , doduse , bar po onom sto prikazuju kao cenu kostanja , a drugo ne prave neki efekat .

Ali gluvom govoriti , slepom crtati , a posebno glupom objasnjavati ne ide ...
 
ББорисе7, па није баш тако.
Ограда постављена у Булевару Михајла Пупина код Шест каплара и те како одрађује посао. Тамо више нема претрчавања, а са тиме ни страдалих, пешаци су се лепо навикли да користе подземни пешачки прoлаз.
Камо среће да је више оваквих ограда.
 
Mislim da tu nije bilo najviše nezgoda (pričam za Borču), nego baš na delu između toga i skretanja za Kotež. Ima nekoliko pešačkih prelaza na koje vozači ne obraćaju pažnju ni 2%. Prelazak puta je ravan Frogger igri. :)

Sad sa semaforima... pa, valjda je bolje. Nisam prolazio neko vreme tuda, pa se nadam da su postavili semafore na taster, kao kod Pančevačkog mosta.
 
gago , mrzi me da pisem pa onda ostajem neshvacen ..poenta je da su puno toga zapocinjali , a nista zavrsili ..
prvo su krenuli da rade kanalizacuju ,sto je najvaznije u ovom delu beograda i to od krnjace . stali su
onda su poceli da rade trotoar i uradili jednu stranu . sad cujem da ce to da ruse pa da prosiruju put . znaci opet bacanje para .
onda su krenuli da rade petu traku za skretanje u levo . tome ima vec dve godine , cini mi se . jos nije uradjena
sad ubacuju te semafore i krenuli sa barijerama . prosto, vodjen ovim primerima gore navedenim , ne vidim da ce zavrsiti ni taj posao...
ovaj put mora da dozivi potpunu transformaciju ....40 000 -50 000 vozila dnevno
a za barijere se potpuno slazem one i te kako odraduju posao i kod sajma , pancevca , usca itd.
 



Пар слика да се упамти какав је био јер се јако брзо мења. Што се радова на путу, стали су. Од прошли пут се ништа ново нема пријавити, постављање ограде није одмакло од почетне фазе.
 
cam00683.jpg

Уторак, 4 возила учествовала. Веома чест кадар.
Сада већ могу да утврдим, после дуже анализе да је постављање ограде код Борче изазвало нове гужве. Додата два семафора у Крњачи исто успоравају, гомилају возила, смањују проток саобраћаја. У тих 5-6 километара вожња је са стајањем свако мало, у шпицу се не може постићи просечних 30км на сат. Од проточне магистрале, настао је један од горих градских праваца.
 
mekbejn":24h8ue4f je napisao(la):
znači ovo ne bi bio novi AP nego pretvaranje postojećeg, verovatno u brzu magistralu.
Konačno malo pameti

A kako u tom slucaju dati koncesiju? Dal to znaci da ce dosadasnji magistralni pravac biti pod naplatom?
I kako u tom slucaju obezbediti alternativni pravac, jer koliko mi je poznato put pod naplatom mora imati alternativu koja se ne naplacuje?
Cela ova prica meni deluje koliko iznenadna i maglovita, toliko i nerealna.
Podseca na "Moravski koridor" :sad:

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vrh