Šta je novo?

Zlatibor

@beli labud koji je tvoj izbor za najbolje komplekse to jest ulaganje u Zlatibor trenutno? Ako možeš daj top 3, svakako bih tebe zvao čisto zbog informacije privatno u porukama zbog ovog.
Hvala unapred, po meni je koncept Modene koji sam navodio odličan, ali pošto ne pratim toliko i jer sam tu pomalo subjektivan zato te pitam.
 
Osim nekih baš baš posebnih projekata lično bih možda izbegavao strogi centar, odnosno birao bih jedno od uzvišenih delova sa pogledom...svi turisti to vole! Recimo ovi greenplaza.rs su na odličnoj poziciji, cene 3000-5000 eur/m2, takođe titova vila sa druge strane ima još bolju poziciju na tzv. Zlatiborskom Dedinju gde je sve okruženo zelenilom. Oni sad završavaju poslednju zgradu cene idu oko 2500-3000, ali samo zato što se nisu baš pokazali na prethodnim zgradama, pa se narod žalio na završne radove (proveriti kvalitet).
Znači biraš isključivo premijum sa sadržajima, jer su takvi 100% puni u glavnim delovima sezone + van glavnih delova sezone takođe zbog kongresa, konferencija, raznih skupova, team building i sl
U Standard klasi što bi bilo interesantno preko puta njih je fudbaler Nemanja Vidić sagradio jedan objekat nalps.rs, cene oko 2100-2200 i onih par zgrada iznad crkve ali su tu cene čak i za Standard klasu 2500-3000 zato što svi vole da odsedaju gde je crkva, okruženo zelenilom i sl. a opet blizu centra. Ali kod ostalih novih zgrada u standard klasi moraš vremenom da stvaraš i gajiš klijentelu-turiste...pa je u standardu duži put do pune zarade

To su sve delovi sa borovima uokolo i na uzvišenjima sa pogledom, a opet na 500-800m od centra

A što ti ne gradiš nešto sam, znam da si pričao da se u to razumeš...
 
У Титовој вили су имали проблем са исључењима воде и струје. Квадрата има бар 3 пута више него што би требало и апартман ће ти већи део године бити празан.
 
Osim nekih baš baš posebnih projekata lično bih možda izbegavao strogi centar, odnosno birao bih jedno od uzvišenih delova sa pogledom...svi turisti to vole! Recimo ovi greenplaza.rs su na odličnoj poziciji, cene 3000-5000 eur/m2, takođe titova vila sa druge strane ima još bolju poziciju na tzv. Zlatiborskom Dedinju gde je sve okruženo zelenilom. Oni sad završavaju poslednju zgradu cene idu oko 2500-3000, ali samo zato što se nisu baš pokazali na prethodnim zgradama, pa se narod žalio na završne radove (proveriti kvalitet).
Znači biraš isključivo premijum sa sadržajima, jer su takvi 100% puni u glavnim delovima sezone + van glavnih delova sezone takođe zbog kongresa, konferencija, raznih skupova, team building i sl
U Standard klasi što bi bilo interesantno preko puta njih je fudbaler Nemanja Vidić sagradio jedan objekat nalps.rs, cene oko 2100-2200 i onih par zgrada iznad crkve ali su tu cene čak i za Standard klasu 2500-3000 zato što svi vole da odsedaju gde je crkva, okruženo zelenilom i sl. a opet blizu centra. Ali kod ostalih novih zgrada u standard klasi moraš vremenom da stvaraš i gajiš klijentelu-turiste...pa je u standardu duži put do pune zarade

To su sve delovi sa borovima uokolo i na uzvišenjima sa pogledom, a opet na 500-800m od centra

A što ti ne gradiš nešto sam, znam da si pričao da se u to razumeš...
Hvala ti na odgovorima, pogledaću detaljnije projekte koje si mi i poslao ovde.
Jedino da se kloniram, pa da i to radim u ovom periodu, minimum još 1-2 godine ne mogu ni početi planiranje takvog poduhvata, jer ne mogu tome da se posvetim.
Svakako bih tebe kontaktirao za saradnju ako budem u prilici za takav poduhvat na Zlatiboru 😉. Gradi mi kum manju zgradicu na Zlatiboru ali za sebe i prijatelje i ostaće 1-2 stana za prodaju ali isključivo nekom koga on poznaje.
Nije premium zgrada što se tiče sadržaja nema bazen i SPA kao ni uslugu recepcije i mogućnost ozbiljnijeg rentiranja pa zbog toga nisam ni razmišljao da uzimam.
 
Za godinu dana poskupeo hotelski smeštaj 18% a piće i hrana od 10 do 15%...i što je interesantno ukupno je veći broj turista i popunjenost u hotelima. Što bi rekli nema krize 🚀

 
Po meni ova obil
Da li neko zna nesto u vezi obilaznice oko Zlatibora?

Dugo stoji samo nasuta šljunkom i oivičena do kružnog toka u blizini nove zgrade JKP Zlatibor. Nisam video ove godine da li se šta promenilo, mada sumnjam jer vreme nije bilo idealno za asfaltiranje, možda nešto počnu na proleće. Rekli su da će ići i biciklistička staza sve do vrha Karaule, nisam video da se išta radi po tome pitanju.

Ova obilaznica neće imati veliki benefit po pitanju rasterećenja saobraćaja dokle god ne dođe autoput do Sušice i petlje Braneško polje. Nije da će biti beskorisna, koristiće je određen broj vozila mada će to biti vrlo mali procenat.

Na našu žalost, autoput uz višegodišnje kašnjenje idalje nije došao do Požege, a do pomenute petlje i spajanja sa obilaznicom neće još 10 godina.

Do tada, ne vidim zašto bi neko npr. iz pravca CG do Kružnog puta (ulica A.Jevremovića) išao obilaznicom kada onda ide poprilično daleko od naselja i ima puno bližih opcija...
 
I ja se slazem da takozvana obilaznica nece uopste rastereti saobracaj , samo ce olaksati izlazak vozila ka Torniku i brze ce stizati do puta sto vodi ka Tari i Mokroj gori . Ali i za to ce trebati jos par godina a autoput nije ni na vidiku .
 
I ja se slazem da takozvana obilaznica nece uopste rastereti saobracaj , samo ce olaksati izlazak vozila ka Torniku i brze ce stizati do puta sto vodi ka Tari i Mokroj gori . Ali i za to ce trebati jos par godina a autoput nije ni na vidiku .

Možda im se zato i ne žuri sa izgradnjom, sutra da je završe nema velikog benefita od nje bez AP.

Taj put uopšte ne treba zvati "obilaznica" jer ne obilazi oko naselja nego je to po meni put Zlatibor - (buduća) Petlja Braneško polje (Autoput BG-SA).

Čak nije ni brza saobraćajnica...
 
Naravno da će rasteretiti, ali je projektovana u skladu sa autoputem kako reče Cherry, jer će se graditi prvo samo deo AP do iza Sušice, tako da kad se izađe sa autoputa odmah se ulazi na obilaznicu i ide dalje. A prethodni izlaz sa AP je kod Mačkata.
Na taj način se rasterećuje i sam izlaz sa AP, jer neko će izaći na kraju kod Sušice a neko kod Mačkata

Takođe i najbrža veza autoputa sa budućim aerodromom

Obilaznica.jpg
 
Naravno da će rasteretiti, ali je projektovana u skladu sa autoputem kako reče Cherry, jer će se graditi prvo samo deo AP do iza Sušice, tako da kad se izađe sa autoputa odmah se ulazi na obilaznicu i ide dalje. A prethodni izlaz sa AP je kod Mačkata.
Na taj način se rasterećuje i sam izlaz sa AP, jer neko će izaći na kraju kod Sušice a neko kod Mačkata

Takođe i najbrža veza autoputa sa budućim aerodromom

Buduće petlje Mačkat i Sušica će biti oko 8-9km udaljenosti. Da li su potrebne dve petlje u na tako maloj udaljenosti?!

U svakom slučaju je dobro što planiraju dve, pratit ćemo stanje na mapama pa ako bude gužva na jednoj koristićemo onu drugu.

Samo što je to još baš na dalekom štapu, samo da se mi dovučemo do petlje Grobilje...
 
Buduće petlje Mačkat i Sušica će biti oko 8-9km udaljenosti. Da li su potrebne dve petlje u na tako maloj udaljenosti?!

U svakom slučaju je dobro što planiraju dve, pratit ćemo stanje na mapama pa ako bude gužva na jednoj koristićemo onu drugu.

Samo što je to još baš na dalekom štapu, samo da se mi dovučemo do petlje Grobilje...

Da je u pitanju neko drugo mesto možda bih rekao da nisu, ali Zlatibor je druga priča. Tu se zna sliti po 50.000-100.000 ljudi u kratkom roku, onda imamo nastavak puta ka CG gde isto ima dosta vozila. U ovom slučaju bolje da ima više izlaza pa neka svako sebi pravi izbor, kao što reče po mapama.

Blizu je Vidovdan kad se planira puštanje dela do Požege (Gorobilje), ovaj ostatak od 30-ak kilometara ako bi odmah uzeli Kinezi ili neki drugi sa iskustvom kroz brdsko-planinski deo, brzo bi završili. Oni to kod njih u znatno složenijoj geologiji rade za 1,5-2 godine...za neverovatno kratko vreme su kod sebe pa i drugima napravili ogromnu mrežu autoputeva i isto tako veoma složenih super brzih pruga
 
Има ли каквих вести од секретарице? Хоће ли почињати да раде пут или су одложили за нека боља времена?
Експо се приближава, изгледа да ни од оног патрљка до Пожеге неће бити ништа.
 
Sve evropske metropole redom zabranjuju iznajmljivanje tipa "stan na dan" koje je vlasnicima nekretnina donosilo veliki povrat na svoju investiciju. Priča se da to čeka i Beograd. Već je krenulo lagano snižavanje renti od ove godine, što zbog studenata, što zbog smanjenja turista koji obično tako posećuju prestonice i veće gradove

Takođe na Zlatiboru se povećava broj stalno nastanjenih ljudi koji mogu da rade "online" na daljinu. Neki prodaju svoje stanove u gradovima i kupuju ili dugoročno rentiraju apartmane na Zlatiboru...em zdraviji život, em će uskoro po Vidovdanu biti udaljeni svega 2 sata vožnje od Beograda

Zlatibor postaje sve interesantniji i za život i kao investicija

 
Mora da si pogrešio temu, pošto se ova i zove Zlatibor :), obaveštavamo se svi koji smo zainteresovani da ulažemo ili pratimo trendove oko turizma, infrastrukture itd. Takođe kudimo sve što nam se ne sviđa i td. Trenutno je veliki razvojni projekat u toku, a s druge strane u Beogradu naročito primetan pad, pa se i piše o lepim stvarima i upoređuje
 
UREĐIVANJE TRŽIŠTA

Uskoro će se sasvim iskoreniti ulaganje u stanove koji bi se iznajmljivali kao "stan na dan", odnosno moći će ostati samo oni koji se prijave, kategorišu i uredno plaćaju porez !
Predpostavlja se da će se ulaganje u ovu vrstu stanova u Beogradu i NS prepoloviti ! Investicioni kupci će moći da računaju na dosta manji povrat investicije - ROI pa im neće biti interesantno da ulažu. Kao što kaže direktor poslovnog udruženja Hores doći će do izražaja objekti tipa Hotel, Apart hotel, Garni hotel gde će se u jednom uređenom okruženju moći kupovati takvi stanovi - apartmani i sobe, i iznajmljivati na dnevnom nivou uz visoke prinose i brzi povrat investicije

Tu naravno dolaze do izražaja i Vrnj.Banja i Zlatibor koji grade ili već imaju ovakve objekte i do kojih se zahvaljujući novim autoputevima dolazi duplo brže nego što je to bilo nekad.

 
Da li su možda planirali da i Čajetina bude spojena na obilaznicu?
Evo označio sam pravolinijski, možda tako geografski nebi išlo ali idejno bi se mogla zaobići Čajetina i taj nepotrebni uspon pa da obilaznica dobije nekakvu funkciju pre nego dođe autoput jednog dana...
Obilaznica.jpg
 
Da li su možda planirali da i Čajetina bude spojena na obilaznicu?
Evo označio sam pravolinijski, možda tako geografski nebi išlo ali idejno bi se mogla zaobići Čajetina i taj nepotrebni uspon pa da obilaznica dobije nekakvu funkciju pre nego dođe autoput jednog dana...

Ustvari obilaznica je i smišljena zbog autoputa, i samo sa njim će imati punu svrhu. Generalno je ta ideja koju predlažeš dobra ali kad se završi autoput i kad recimo izađeš autom iza Sušice (kod Sainovine) kreneš obilaznicom i odmah levo ka Čajetini. Međutim teren je veoma strm i nezgodan, pa će verovatno biti skupo za uraditi. Najverovatnije će oni koji idu za Čajetinu da izađu sa AP kod ukrštaja Mačkat i onda još oko 7km postojećom magistralom. To je negde oko 7 minuta vožnje...
 
Vrh