Aleksandaarrr
Beginner
- Učlanjen(a)
- 21.01.2024.
- Poruke
- 38
- Pohvaljen
- 74
Svaka cast! Bas lepo izgleda.
Naravno da nije ni laž ni prevara, već tvoja puka brzopletost i neznanje. Jel smo rekli već da će se raditi u tri faze! Prvo se valjda pročita redom sve ako se želi komentarisati. U prvoj fazi za poslovne džet avione, a u kasnijim fazama za komercijalni saobraćaj, od ATR-a do A320/B737 maksimalno. Meni je krivo što u idejnom rešenju na renderima nisu prikazali i upravo ta dva najveća aviona Boing i Erbas...pa neće valjda idejno rešenje da prikaže samo prvu fazu!Čista laž i prevara.
Pistu pomenute dužine od 950m ne mogu da koriste ATR avioni, a koji je nacrtan na prvoj slici ove bajke.
A tek Gulfstream pored njega - minimum 1.800+ m poletna staza, i to na nivou mora.
Dakle planiran je "veliki" priliv aero putnika. Sa Cesnama, Bičkraftima i tome slično, i to isključivo sa elisnim motirima.
Par putnika po letelici. Ha, ha, ha ....
Veoma isplativa investicija, verovatno opet za godinu dana.
A neki pominjali i pistu od 2.5km ...
Što se tiče prve faze kao što je rečeno, ona će da omogući sletanje poslovnih džet aviona koji obično imaju do 10-15 sedišta.
Kod nas su lepše devojkeVeć vidim prebacivanje elite iz StMoritza i Chamonixa i francuskih sireva i šampanjaca na komplet lepinju i šljivu
To je neospornoKod nas su lepše devojke![]()
Tako će isto biti na novom Zlatiborskom aerodromu, s tim što će posle druge i treće faze to da se promeni pa će i ovi teži moći odmah leteti na najudaljenije destinacije, recimo pravo sa snežnog i bajkovitog Zlatibora na topla Karipska ostrva![]()
A avioni poleću kao svugde po svetskim aerodromima koji su slične dužine i na istoj nadmorskoj visini
Smaraš temu više!
Čak je i tu sleteo jedan manji poslovni džet! I naravno poleteo...a visina aerodroma 1900mnv, skoro dva puta viši od Zlatiborskog!!Interesantan aerodrom.
Zbog male dužine piste samo elisni avioni mogu da ga koriste.
A što bi se ja sad bakćao sa tim, ako je Javno Preduzeće "Aerodromi Srbije" zvanično uradilo i kasnije overena i odobrena studija. To su sve zvanični dokumenti sa potpisima, jedino ako ćemo se sad svesti na ono ispred dragstora i za sve govoriti "Ma nemaju pojma", a u isto vreme mi se pravili pametni tipa "Ma ja znam bolje!". Koliko ja znam naše vazduhoplovstvo i stručnjaci su među boljima u svetu. Ako ćeš da malo čavrljamo na tu temu, važi slažem se, ali nemoj da ulaziš u diskusiju sa predubeđenjem kao da drugi ništa ne zna i omalovažavaš, mislim to je malo gedžovanski. Znači JP "Aerodromi Srbije" je dalo rešenje za traženu klasu Airbus 320/Boeing 737 koji imaju 70-80t da jednog dana slete/polete kad se uradi i ta treća faza. A u prvoj fazi znači sve vrste poslovnih mlaznjaka. I to je u skladu sa Razvojnim projektom Vizije ZlatiboraNIKAD nisi dao konkretan odgovor - kako mlazni avioni, uključujući i biz jetove, da poleću sa piste od 900 metara ?
Možda uz JATO ?
Ali ako mene pitaš, ja sam već dao link https://forum.beobuild.rs/threads/zlatibor.3968/post-1395545 gde se vidi jedan najmoderniji teški poslovni mlaznjak koji sleće na aerodrom u Švajcarskoj koji je na visini isto kao i Zlatibor i slične dužine piste u prvoj fazi! Pa normalno je da je posle i poleteo, nisu ga valjda rastavili i na sankama spustili sa planine![]()
Ta dužina je potrebna kad je avion pun goriva i putnika, a kad natankuje do obližnjeg većeg aerodroma onda je lagan ko pero i može da poleti sa petoparca takoreći.Pa navrati na fabrički sajt dotičnog Dessault Falcona 8X i pogledaj koliki je take-off run pa nam onda javi cifru, svega oko 55.000 feet-a.
Za one koji slabo stoje sa aritmetikom - to je oko 1.830 metara.
Nekako se ne uklapa u 950 metara ?
A možda oni i neznaju pravu cifru ?
Ili su sanke radile ?