Šta je novo?

Zeleni venac

Stanica ponovo radi.

zv ponovo radi.png


Imamo i novi parking za dostavna vozila ;)
 
Uh kako bih jm svima koji se zaustavljaju i parkiraju bilo gde duž trasa javnog prevoza... Da je do mene, na tim trasama bi bila nulta tolerancija (osim za specijalne i vanredne slučajeve kad baš nema kako drukčije) i njima bih punio budžet i od njih pravio primere i opomene drugima.
 
Главни проблем је што постоје објекти који имају потребу за доставом, а немају паркинг за истовар.
Glavni problem je to što se takvim objektima izdaje dozvola za rad a nije im obezbeđen prostor za dostavu. Novac od tih dozvola i taksi bi trebalo upravo na to da odlazi.

Ako nije moguće obezbediti poseban prostor za dostavu onda se dozvola ni ne izdaje. Ili se definiše da se dostava vrši samo i isključivo noću ili rano ujutru (u periodima noćnog reda vožnje gradskog prevoza) i van tog perioda se strogo kontroliše i sankcioniše bilo kakvo zaustavljanje (ako je dostava, kazna i dostavljaču i objektu kao pravnim licima, a ako je neko drugi stao kazna fizičkom licu).

Ovaj pristup "pa šta će ljudi, moraju a nemaju gde" je suština neuređenog sistema gde se problemi ne rešavaju podizanjem na viši nivo (institucije) nego peglaju prebacivanjem na niži nivo, u ovom slučaju na sve korisnike saobraćajnice.
 
Svejedno, ne verujem da smeju da parkiraju na kolovozu, tj. ne znam za član zakona koji bi im to dozvolio.

Još jedna nedefinisana, a tolerisana, stvar.
 
Nemam problem da se istoleriše onima koji zaista moraju, ali zato bih se u...vao u život svima drugima koji ne moraju, a stanu ili parkiraju se duž prometnih ulica ili trasa JGPa.

Francuska, Kolarčeva, Terazije, Beogradska, Kumodraška, Ljubićka, Maksima Gorkog, Zeleni venac, Sarajevska, Svetogorska... to bih sve ubijao od kazni i naložio sudijama da od njih naprave primere.

Ubija nas kao društvo taj fenomen da smo se već svi i navikli da pravde i reda nema, i da je svako prepušten sam sebi a državu i nadležne zabole. Nije tu stvar samo do parkiranja, stvar je u tome što je to na duže staze ubistveno po naciju i društvo. Jer se naređa po nekoliko generacija koje ili gledaju kako da odu odavde, ili ostaju ali niko nikome ne veruje i nema nikakve nade za budućnost. Svo ovo bezakonje, anarhija i kupovina socijalnog mira i glasova gluperdi će nam strašno doći na naplatu. Ako već i nije. Niko nikome i ni u šta neće verovati. Takvo društvo je osuđeno na propast.
 
Poslednja izmena:
Slažem se, ali kako zakonski regulisati stajanje do 5 minuta za dostavljače i ostale koji po prirodi svog posla moraju nepropisno da parkiraju?

Da postoje parkinzi (garaže) na svakih 200m i infrastruktura prilagođena kolicima, pa da kažeš - parkiraj, stavi na kolica i teraj.

Daleko smo mi od toga...
 
Ma sve to stoji, nisam sad ulazio u pojedinosti, morao bih da razmislim pa da onds predložim.

Više sam se osvrnuo na to koliko nam je postalo normalno da gledamo bezakonje, štetočine i haos svuda non stop. I eto, mi npr ovde pomenemo mogućnost specijalnih parking mesta samo za te svrhe, i odmah znamo svi da od toga nema ništa, jer znamo da će to da se najpre uradi ofrlje. Zatim znamo da će sutra da se tu pojavi neki gmaz koji će to zloupotrebiti. I znamo da će nadležni da se prave ludi kad tog gmaza neko prijavi. I ništa se na kraju neće promeniti. E to me ubija, to dokle smo došli kao društvo. Da više ne možeš ništa ni da predložiš i zamisliš jer znaš da će svaka ideja biti nakrivo posađena a onda posle i zloupotrebljena i uništena. Mnogo je sve ovo porazno. Najprostije probleme i prekršaje u gradu nismo više u stanju da rešimo. J.š život u takvom gradu.

Rant over, što bi rekli danas klinci.
 
vrlo jednostavno, u centralnoj gradskoj zoni dostave i takvi radovi da budu dozvoljeni periodu 22-06 koga zateknu van tog vremena kazna za vozaca i za firmu kojoj dostavljaju/izvode radove
najveci problem kod nas je sto beli uhlebi i policija rade kao ispostave vladajucih stranaka i iskljucivo i samo po njihovom nalogu
 
Ne nije dobro ograničiti dostave u vreme 22-06. Mnogo dostava su dostave privatnim licima, koje ćeš da budiš u 3 ujutru, ili da lokal koji radi 9-21 specijalno šalje radnika da primi robu u 2 ujutru.

Holandija ima mnogo tesniji centara grada od beograda, i dostavu se rešili na mnogo logičniji način:
1-vozila za dostavu imaju posebne dozvole izdate od strane njihovog Sejretarijata za saobraćaj. Dostavna vozila u trenutku dostave postavljaju kod šoferšajbne plastificirani papir sa dozvolom. Dostavno vozilo ipak ni u kom slučaju ne sme da zauzima ni milimetar infrastrukture javnog prevoza.
2-dosta je više slobodnih pešačko-biciklističkih površina koje je dozvoljeno koristiti za dostavu. Obično pešak i biciklista imaju dovoljno mesta da zaobiđu dostavno vozilo.
3-u baš specifičnim zonama sa mnogo pešaka i turista, dostava i snabdevanje su ograničeni do 11:00 ili 12:00 u zavisnosti od grada.

U Belorusiji je to mnogo drugačije, zato što su od nule planirane ogromne saobraćajne površine. Ali u Istočnoj Evropi imamo čime da se pohvalimo pred Sovjetima, da smo imali bolje cipele i krpice, i... tu je negde kraj spiska.
 
Ne nije dobro ograničiti dostave u vreme 22-06. Mnogo dostava su dostave privatnim licima, koje ćeš da budiš u 3 ujutru, ili da lokal koji radi 9-21 specijalno šalje radnika da primi robu u 2 ujutru.

Holandija ima mnogo tesniji centara grada od beograda, i dostavu se rešili na mnogo logičniji način:
1-vozila za dostavu imaju posebne dozvole izdate od strane njihovog Sejretarijata za saobraćaj. Dostavna vozila u trenutku dostave postavljaju kod šoferšajbne plastificirani papir sa dozvolom. Dostavno vozilo ipak ni u kom slučaju ne sme da zauzima ni milimetar infrastrukture javnog prevoza.
2-dosta je više slobodnih pešačko-biciklističkih površina koje je dozvoljeno koristiti za dostavu. Obično pešak i biciklista imaju dovoljno mesta da zaobiđu dostavno vozilo.
3-u baš specifičnim zonama sa mnogo pešaka i turista, dostava i snabdevanje su ograničeni do 11:00 ili 12:00 u zavisnosti od grada.

U Belorusiji je to mnogo drugačije, zato što su od nule planirane ogromne saobraćajne površine. Ali u Istočnoj Evropi imamo čime da se pohvalimo pred Sovjetima, da smo imali bolje cipele i krpice, i... tu je negde kraj spiska.
Druže, pričamo o platou na Zelenom vencu. Gde su ti tamo fizička lica? Žive u krovu iznad Meka? Daj budi realan…
 
U uređenoj zemlji na trgu veličine i širine Zelenog venca se dostava dozvoljava vozilima sa specijalnom jasno istaknutom dozvolom sa stajanjem na tamo širokom trotoaru. Sati dozvole mogu biti definisani, ali moraju biti dnevni. Recimo, 21:00-6:00 i 9:00-13:00.

Uopšte nije važno da li su u pitanju fizička ili pravna lica. U Moskvi, recimo, teretna vozila ulaze isključivo sa dozvolama, koje se rade elektronski i plaćaju. Svest o potrebama transporta robe drumskim prevozom u zonama konflikta prostora postoji, samo se traži rešenje da se taj sektor dovede u red.
 
U uređenoj zemlji na trgu veličine i širine Zelenog venca se dostava dozvoljava vozilima sa specijalnom jasno istaknutom dozvolom sa stajanjem na tamo širokom trotoaru. Sati dozvole mogu biti definisani, ali moraju biti dnevni. Recimo, 21:00-6:00 i 9:00-13:00.

Uopšte nije važno da li su u pitanju fizička ili pravna lica. U Moskvi, recimo, teretna vozila ulaze isključivo sa dozvolama, koje se rade elektronski i plaćaju. Svest o potrebama transporta robe drumskim prevozom u zonama konflikta prostora postoji, samo se traži rešenje da se taj sektor dovede u red.
Pa što pominješ taj argument ako nije važno:
Mnogo dostava su dostave privatnim licima, koje ćeš da budiš u 3 ujutru
 
Ne nije dobro ograničiti dostave u vreme 22-06. Mnogo dostava su dostave privatnim licima, koje ćeš da budiš u 3 ujutru, ili da lokal koji radi 9-21 specijalno šalje radnika da primi robu u 2 ujutru.

Holandija ima mnogo tesniji centara grada od beograda, i dostavu se rešili na mnogo logičniji način:
1-vozila za dostavu imaju posebne dozvole izdate od strane njihovog Sejretarijata za saobraćaj. Dostavna vozila u trenutku dostave postavljaju kod šoferšajbne plastificirani papir sa dozvolom. Dostavno vozilo ipak ni u kom slučaju ne sme da zauzima ni milimetar infrastrukture javnog prevoza.
2-dosta je više slobodnih pešačko-biciklističkih površina koje je dozvoljeno koristiti za dostavu. Obično pešak i biciklista imaju dovoljno mesta da zaobiđu dostavno vozilo.
3-u baš specifičnim zonama sa mnogo pešaka i turista, dostava i snabdevanje su ograničeni do 11:00 ili 12:00 u zavisnosti od grada.

U Belorusiji je to mnogo drugačije, zato što su od nule planirane ogromne saobraćajne površine. Ali u Istočnoj Evropi imamo čime da se pohvalimo pred Sovjetima, da smo imali bolje cipele i krpice, i... tu je negde kraj spiska.
Битно је и како ће стати на стазу...
 
Pa što pominješ taj argument ako nije važno:
Da budem jasan, dostavljač je u uređenoj državi UVEK pravno lice. Primalac može biti fizičko ili pravno lice. Dakle, ako treba tetki da odneseš televizor, svojim kolima ne možeš, ali teretnom taksiju sa posebnom dozvolom se dozvoljava 9:00-13:00 i 21:00-6:00. Kao i firmama GLS, DHL, BEX ili nekoj drugoj sličnoj.
 
Sad sam gledao na kameri kako funkcioniše tu sa tom dodatnom trakom, ne da se ništa nije dobilo već se pravi dodatni problem jer busevi se dosta teže uključuju ka tunelu i neretko blokiraju obe trake (ovaj drugi na prvoj slici je uleteo i u suprotni smer dok ga je ispravio), a i tu se neminovno blokira ta traka ka Kraljice Natalije od buseva koji pokušavaju da se uključe. Tu je tunel prosto čep i ovakve intervencije ne donose ništa, a ovime je samo unazađen položaj javnog prevoza u odnosu na automobile i sužen trotoar za pešake.

1000246572.jpg

1000246573.jpg
 
Vrh