astrodule
Professional
Stanica ponovo radi.
Imamo i novi parking za dostavna vozila
Imamo i novi parking za dostavna vozila
Glavni problem je to što se takvim objektima izdaje dozvola za rad a nije im obezbeđen prostor za dostavu. Novac od tih dozvola i taksi bi trebalo upravo na to da odlazi.Главни проблем је што постоје објекти који имају потребу за доставом, а немају паркинг за истовар.
Мислим да је то комби од оне фирме што одржава рекламе и опрему на стајалиштима, заборавио сам им име.
Druže, pričamo o platou na Zelenom vencu. Gde su ti tamo fizička lica? Žive u krovu iznad Meka? Daj budi realan…Ne nije dobro ograničiti dostave u vreme 22-06. Mnogo dostava su dostave privatnim licima, koje ćeš da budiš u 3 ujutru, ili da lokal koji radi 9-21 specijalno šalje radnika da primi robu u 2 ujutru.
Holandija ima mnogo tesniji centara grada od beograda, i dostavu se rešili na mnogo logičniji način:
1-vozila za dostavu imaju posebne dozvole izdate od strane njihovog Sejretarijata za saobraćaj. Dostavna vozila u trenutku dostave postavljaju kod šoferšajbne plastificirani papir sa dozvolom. Dostavno vozilo ipak ni u kom slučaju ne sme da zauzima ni milimetar infrastrukture javnog prevoza.
2-dosta je više slobodnih pešačko-biciklističkih površina koje je dozvoljeno koristiti za dostavu. Obično pešak i biciklista imaju dovoljno mesta da zaobiđu dostavno vozilo.
3-u baš specifičnim zonama sa mnogo pešaka i turista, dostava i snabdevanje su ograničeni do 11:00 ili 12:00 u zavisnosti od grada.
U Belorusiji je to mnogo drugačije, zato što su od nule planirane ogromne saobraćajne površine. Ali u Istočnoj Evropi imamo čime da se pohvalimo pred Sovjetima, da smo imali bolje cipele i krpice, i... tu je negde kraj spiska.
Pa što pominješ taj argument ako nije važno:U uređenoj zemlji na trgu veličine i širine Zelenog venca se dostava dozvoljava vozilima sa specijalnom jasno istaknutom dozvolom sa stajanjem na tamo širokom trotoaru. Sati dozvole mogu biti definisani, ali moraju biti dnevni. Recimo, 21:00-6:00 i 9:00-13:00.
Uopšte nije važno da li su u pitanju fizička ili pravna lica. U Moskvi, recimo, teretna vozila ulaze isključivo sa dozvolama, koje se rade elektronski i plaćaju. Svest o potrebama transporta robe drumskim prevozom u zonama konflikta prostora postoji, samo se traži rešenje da se taj sektor dovede u red.
Mnogo dostava su dostave privatnim licima, koje ćeš da budiš u 3 ujutru
Битно је и како ће стати на стазу...Ne nije dobro ograničiti dostave u vreme 22-06. Mnogo dostava su dostave privatnim licima, koje ćeš da budiš u 3 ujutru, ili da lokal koji radi 9-21 specijalno šalje radnika da primi robu u 2 ujutru.
Holandija ima mnogo tesniji centara grada od beograda, i dostavu se rešili na mnogo logičniji način:
1-vozila za dostavu imaju posebne dozvole izdate od strane njihovog Sejretarijata za saobraćaj. Dostavna vozila u trenutku dostave postavljaju kod šoferšajbne plastificirani papir sa dozvolom. Dostavno vozilo ipak ni u kom slučaju ne sme da zauzima ni milimetar infrastrukture javnog prevoza.
2-dosta je više slobodnih pešačko-biciklističkih površina koje je dozvoljeno koristiti za dostavu. Obično pešak i biciklista imaju dovoljno mesta da zaobiđu dostavno vozilo.
3-u baš specifičnim zonama sa mnogo pešaka i turista, dostava i snabdevanje su ograničeni do 11:00 ili 12:00 u zavisnosti od grada.
U Belorusiji je to mnogo drugačije, zato što su od nule planirane ogromne saobraćajne površine. Ali u Istočnoj Evropi imamo čime da se pohvalimo pred Sovjetima, da smo imali bolje cipele i krpice, i... tu je negde kraj spiska.
Da budem jasan, dostavljač je u uređenoj državi UVEK pravno lice. Primalac može biti fizičko ili pravno lice. Dakle, ako treba tetki da odneseš televizor, svojim kolima ne možeš, ali teretnom taksiju sa posebnom dozvolom se dozvoljava 9:00-13:00 i 21:00-6:00. Kao i firmama GLS, DHL, BEX ili nekoj drugoj sličnoj.Pa što pominješ taj argument ako nije važno: