Zato je i bolja opcija
produženje nekih linija za 1 stanicu, kako se ne bi remetili putnici
Bar pola linija mogu da se produže a pola
nek ostane.
-Produženje za 1 stanicu za ,,brdjane,,
1 stanica bi bila okretnica na Ušcu
troškovi minimalni a korist velika.
-Produzenje ,,ekspres,, linija iz pravca NBgd da bez zadržavanja prave krug
na trgu Republike.
Jasno da se time malo opterecuje Brankov most ali samo žuta traka koju ostala vozila i ovako ne koriste
te i nece bitno uticati na gustinu saobracaja, ni na tok kretanja putnika.
U špicevima, redovno autobusi na Zelenom vencu u okretnici su u tri reda parkirani užas pravi, te ne samo da je haotično vec ZV ima ,,aromu,, stare železničke stanice iz najgorih dana
što nikakva rekonstrukcija i ,,krečenje,, ne može opraviti .
Taj deo centra grada je sada samo za izbegavanje i tamo je samo onaj ko mora...
a centar grada... isto kao da držimo u sred grada djubrššte oko koga za silne pare uzaluno uredjujemo i ulepšavamo
Rasterecenje parkiranih autobusa značajno ce promeniti sliku venca a nece izgubiti ni jednog putnika. Što ce omogućiti dobijanje malo pristojnije slike i doživljaja Zelenog venca i samog centra grada