[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469295#p469295:nlc9yoh3 je napisao(la):kupacL1 » Pet Avg 04, 2017 7:09 am[/url]":nlc9yoh3]Ovo nije obicna kupovina stana u izgradnji. Kupovali smo ono sto smo videli u oglednom stanu sto znaci da smo platili ravne zidove, parket koji nam se dopao a za koji nas niko nije pitao da li zelimo drugi, klima uredjaj i sve ostalo sto nam je ponudjeno a sto smo imali prilike da vidimo. Meni to ne deluje kao preuvelicavanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467994#p467994:nlc9yoh3 je napisao(la):Slobodanka » Pet Jul 28, 2017 2:46 pm[/url]":nlc9yoh3]Pozdrav svima Kupac sam stana broj 15 u lameli 1 i moram da naglasim da sam jako zadovoljna profesionalizmom izvođača i investitora. Po prethodnim postovima vidim da ne dele svi moje mišljenje, ali moram da kažem da mislim da se malo problemi preuveličavaju. Ja sam takođe imala nekoliko zamerki (prekidač za kuhinju na neodgovarajućem mestu, farba na zidovima oguljena), ali moram da priznam da su sve otklonjene jako brzo.
Doduše, ja sam već jednom prolazila proces kupovine i to jako loše urađenog stana u izgradnji pa nažalost znam kako izgleda kada se "boriš" sa izvođačima oko problema i zamerki koje se na kraju nikad ne otklone, tako da mi ovo ništa nije strašno, pogotovo što mi je izvođač izašao u susret svaki put kada sam se obratila sa nekim pitanjem.
Ja pola od toga nisam dobio.
Znam sta sam platio i ne zelim da se zadovoljim izjavama da drugi rade gore jer nisam kupio kod drugih i ne zanima me kako drugi rade.
Slobodanka":2hffidhk je napisao(la):Pozdrav svima Kupac sam stana broj 15 u lameli 1 i moram da naglasim da sam jako zadovoljna profesionalizmom izvođača i investitora. Po prethodnim postovima vidim da ne dele svi moje mišljenje, ali moram da kažem da mislim da se malo problemi preuveličavaju. Ja sam takođe imala nekoliko zamerki (prekidač za kuhinju na neodgovarajućem mestu, farba na zidovima oguljena), ali moram da priznam da su sve otklonjene jako brzo.
Doduše, ja sam već jednom prolazila proces kupovine i to jako loše urađenog stana u izgradnji pa nažalost znam kako izgleda kada se "boriš" sa izvođačima oko problema i zamerki koje se na kraju nikad ne otklone, tako da mi ovo ništa nije strašno, pogotovo što mi je izvođač izašao u susret svaki put kada sam se obratila sa nekim pitanjem.
datum, cena, m2, g, cena po m2
2016-07-13, 123,849.00, 75, 0, 1,651.32
2016-07-14, 106,078.00, 64, 0, 1,657.47
2016-07-25, 67,468.00, 41, 0, 1,645.56
2016-08-01, 119,345.00, 75, 0, 1,591.27
2016-08-10, 72,981.00, 46, 0, 1,586.54
2016-08-10, 67,470.00, 41, 0, 1,645.61
2016-08-11, 75,520.00, 46, 0, 1,641.74
2016-08-17, 67,468.00, 41, 0, 1,645.56
2016-08-18, 105,913.00, 64, 0, 1,654.89
2016-08-23, 67,468.00, 41, 0, 1,645.56
2016-09-05, 67,469.00, 41, 0, 1,645.59
2016-09-05, 195,428.00, 106, 2, 1,636.11
2016-09-12, 95,468.00, 64, 0, 1,491.69
2016-09-15, 123,849.00, 75, 0, 1,651.32
2016-09-23, 100,488.00, 63, 0, 1,595.05
2016-09-26, 85,520.00, 46, 1, 1,620.00
2016-09-26, 67,468.00, 41, 0, 1,645.56
2016-10-04, 30,360.00, 41, 0, 740.49
2016-10-07, 66,264.00, 40, 0, 1,656.60
2016-10-07, 76,424.00, 41, 0, 1,864.00
2016-10-07, 105,913.00, 64, 0, 1,654.89
2016-10-11, 89,661.00, 54, 0, 1,660.39
2016-10-13, 56,281.00, 34, 0, 1,655.32
2016-10-25, 75,735.00, 46, 0, 1,646.41
2016-11-01, 175,428.00, 106, 0, 1,654.98
2016-11-02, 112,507.00, 64, 0, 1,757.92
2016-11-18, 102,864.00, 64, 0, 1,607.25
2016-11-29, 67,638.00, 43, 0, 1,572.98
2016-12-21, 54,378.00, 34, 0, 1,599.35
2016-12-26, 63,457.00, 40, 0, 1,586.43
2017-02-03, 89,660.00, 54, 0, 1,660.37
2017-02-10, 65,424.00, 41, 0, 1,595.71
2017-02-10, 65,424.00, 41, 0, 1,595.71
2017-02-10, 120,096.00, 75, 0, 1,601.28
2017-02-14, 180,700.00, 106, 0, 1,704.72
2017-03-15, 78,686.00, 47, 0, 1,674.17
2017-03-15, 92,480.00, 47, 1, 1,733.62
2017-03-15, 68,445.00, 41, 0, 1,669.39
2017-03-16, 68,445.00, 41, 0, 1,669.39
2017-03-16, 89,685.00, 47, 1, 1,674.15
2017-03-17, 121,578.00, 64, 0, 1,899.66
2017-03-17, 68,445.00, 41, 0, 1,669.39
2017-03-17, 112,500.00, 64, 0, 1,757.81
2017-03-20, 108,480.00, 64, 0, 1,695.00
2017-03-20, 78,803.00, 40, 1, 1,695.08
2017-03-20, 68,445.00, 41, 0, 1,669.39
2017-03-21, 69,037.00, 41, 0, 1,683.83
2017-03-21, 108,481.00, 64, 0, 1,695.02
2017-03-21, 108,650.00, 64, 0, 1,697.66
2017-03-22, 79,030.00, 41, 1, 1,659.27
2017-03-23, 68,000.00, 41, 0, 1,658.54
2017-03-23, 55,128.00, 33, 0, 1,670.55
2017-03-24, 78,686.00, 47, 0, 1,674.17
2017-03-24, 80,036.00, 41, 1, 1,683.80
2017-03-27, 123,500.00, 64, 0, 1,929.69
2017-03-28, 78,517.00, 46, 0, 1,706.89
2017-03-30, 68,445.00, 41, 0, 1,669.39
2017-03-31, 80,095.00, 46, 0, 1,741.20
2017-04-04, 78,686.00, 47, 0, 1,674.17
2017-04-04, 82,500.00, 41, 0, 2,012.20
2017-04-06, 71,555.00, 41, 0, 1,745.24
2017-04-10, 126,000.00, 74, 0, 1,702.70
2017-04-11, 81,480.00, 47, 0, 1,733.62
2017-04-21, 92,480.00, 47, 1, 1,733.62
2017-05-26, 217,170.00, 44, 0, 4,935.68
2017-06-01, 54,416.00, 34, 0, 1,600.47
2017-06-22, 153,355.00, 75, 0, 2,044.73
2017-06-22, 78,725.00, 46, 0, 1,711.41
2017-06-23, 112,330.00, 64, 0, 1,755.16
2017-06-23, 63,600.00, 40, 0, 1,590.00
2017-06-29, 240,990.00, 126, 2, 1,738.02
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470195#p470195:1qzvdyqd je napisao(la):tviti986 » Sre Avg 09, 2017 10:55 am[/url]":1qzvdyqd]
Nije mi jasno kako je doslo do ovolike oscilacije u ceni, najmanja je 740 po kvm a najvisa cak 4935 ?!
A cak nije ni cena rasla vremenom, vec neko u martu plati isti stan 200 evra skuplje nego neko u junu..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470015#p470015:dgc53iv5 je napisao(la):DusanBG » 08 Aug 2017 09:53 am[/url]":dgc53iv5]Mekbejn, ti si ovde stariji forumaš, kako se tebi čine radovi na ovim zgradama obzirom da si uzeo stan?
1. Svi smo primetili da informacije o aktuelnim dešavanjima ne dobijamo sistematski i blagovremeno, te predlažemo da iskoristite sopstvenu web stranicu i da u sekciji vesti makar jednom nedeljino objavljujete informacije od značaja za stanare, a u nastavku će biti jasno o kojim temama se radi. Ako web site nije opcija, onda molimo bar za ažurnu oglasnu tablu.
2. Prema informacijama sa kojima raspolažemo grejanje od toplane nije još dovedeno do lamele 1. Grejna sezona počinje za manje od 3 meseca. Molimo za precizan status i plan akcije do konačne realizacije grejanja kao stavke od krucijalnog značaja za stanovanje. Stanove smo kupovali sa centralnim grejanjem bez opcionog rešenja i bilo bi problematično da se ovo pitanje ne reši na vreme.
3. Saznali smo da će broj zgrade biti promenjen sa 14 na 16, te insistiramo da sve posledice usled promene (lična dokumenta, poreska prijava, aneksi potrebni za ugovore sa toplana i EPSom i slično), budu realizovana uz smernice, pravnu i finansijsku podršku investitora. Ovo takođe podrazumeva i izmenu kupoprodajnih ugovora, jer će se broj iz ugovora razlikovati od faktičkog stanja.
4. Senzori za liftove funkcionišu diskutabilno i/ili nisu postavljeni u dovoljnom broju pa su kabine kao takve opasne za decu, koja svojom snagom ne bi mogla da se suprotstave vratima. Vrata na pojedinim spratovima su već izgubila inicijalna svojstva usled ovog problema.
5. Lamela 1 je trenutno jako prljava te molimo da nas obavestite u kom roku će biti sprovedeno razdvajanje gradilišta od lamele pregradnim elementima koje će sprečiti prodor prašine? (razdvajanje je potrebno sprovesti i u zoni ulaznog hodnika, te svetlarnika). Takođe vas molimo da se radnicima skrene pažnja da ne bacaju smeće i opuške, naročito u atrijum, s obzirom na to da ovo više nije samo gradilište već mesto za stanovanje.
6. Molimo za potvrdu nezvanične informacije da će čišćenje, održavanje i obezbeđenje zgrade počinje od 01 avgusta 2017. godine – koja je cena usluge i da li će biti deo računa za Infostan. Trenutno stanje je da su hodnici izuzetno prašnjavi, a zelena trava ispred zgrade bez zalivanja vene… koga bismo i kako zvali u slučaju da je potrebno npr. isključiti vodovodnu vertikalu usled pucanja glavnog ventila u stanu u subotu u ponoć?
7. Molimo da objavite precizno kada i kako će biti sprovedeno
8. Molimo za preciznu informaciju koji kablovski i telko operateri pored SBB imaju tehničke mogućnosti za priključenje u našim stanovima. Insistiramo da zgrada ima jednak tretman prema svim operaterima.
- Prijava i plaćanje na snabdevanje električnom energijom
- Prijava i plaćanje za komunalije (Infostan)
- Prijava i plaćanje za grejanje
- Uknjižba vlasništva nad posebnim celinama (stanovi)
9. Kutije slabe struje nisu dovoljno velike, a ni opremljene kako bi se u njih smestila oprema SBBa za kablovsku televiziju. Molimo da se pronađe odgovarajuće rešenje, čak i ukoliko ono podrazumeva zamenu postojećih kutija novima.
10. Uobičajeno je da sa na poruke poslate na email adresu za reklamacije ne odgovara, te zahtevamo da se uvede rok za odgovor (predlažemo do 48h), kao i rok za rešavanje primedbe (120h). Ujedno molimo da se primedbe otklanjaju kvalitetno i sa pažnjom jer se često dešava da majstor koji otklanja jedan propust napravi drugi, koji je opet iznova potrebno prijavljivati….
11. Gotovo svi smo primetili da WC šolje imaju oblik koji prilikom povlačenja vode izbacuje van šolje priličnu količinu sadržaja. To apsolutno nije higijenski ni prihvatljivo i molimo za predlog rešenja sa vaše strane.
12. Garažna mesta u zgradi su vrlo diskutabilna usled toga što prostor nije zatvoren prema spolja, što u velikoj meri obesmišljava funkcionalnost prostora, kao i neodgovarajući nagib na ulazu u garažu. Dodatno koji je rok za puštanje garažinih mesta u funkciju?
13. Parking mesta ispred zgrade u prostoru iza rampe. Kako je regulisano pravo korišćenja ovih mesta, te kako će stanari bez parking mesta ili garažnog mesta prilaziti zgradi svojim vozilima nakon puštanja rampe u funkciju. Prilazak je neophodan usled brojnih razloga u vezi sa normalnim korišćenjem i stanovanjem u objektu.
14. Svetla u hodnicima često ne rade ni nakon pritiska tastera. Molimo da se kvar otkloni. Ujedno molimo da svetla u donjem delu hodnika rade 24h.
15. Prekidači u stanovima su veoma diskutabilnog kvaliteta, te molimo da razmotrite predlog da se isti zamene kvalitetnijima za stanare koji se izjasne za promenu, a o trošku investitora ili izvođača.
16. Veliki broj neravnina na zidovima, nepotrebnih niša i slično je nešto što sada ne može da se promeni, ali svakako je negativno iznenađenje. Kao npr. i da antenski priključci za tv stoje dole, a priključci za struju 1.5m iznad, što uslovljava razvlačenje kabova po zidu što je sa estetskog aspekta potpuno neprikladno.
Isto tako nepostojanje zaštitnih obloga ispod prozora posmatramo kao meru uštede neprimerenu aspiraciji prema kvalitetu stanova u ovakvom kompleksu. Insistiramo da uvažite predlog da se ove obloge naknadno ugrade u stanove vlasnika osim ukoliko neko nije izričito protiv toga.
17. Predlažemo da u cilju doprinosa lokaciji organizujete akciju osvetljavanje ulice Petra Kočiča prema Zemunskom parku, kako bi navedeni potez bio prijatan i bezbedan za kretanje pešaka i dece do obližnjih škola, a stojimo na raspolaganju za svaku podršku.
18. Interna trafo-stanica (TS) nalazi se u prizemlju zgrade i sa zdravstvenog aspekta može imati negativne uticaje na zdravlje stanara zbog elektromagnetnog zračenja, što je posebno izraženo u stanovima koji su u vertikali iznad TS jer su u tom delu pretežno spavaće sobe. Insistiramo da zbog toga izvedete faradejev kavez koji je veoma mala investicija, a znači mnogo. Kupci stanova nisu imali ovu informaciju prilikom kupovine tj. prodaje.
19. Iako su u okviru prozora ostavljeni prostori za postavljanje komarnika, oni nisu postavljeni uz obrazloženje da na njih nije moguće dati garanciju. Molimo vas da napravite dogovor sa dobavljačima prozora i postavite komarnike, makar i po cenu da nam ne date garanciju na iste, jer se to ima smatrati standardom
20. Molimo da nas obaveštavate i o lokalima, tačnije kada će i koji početi sa radom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470253#p470253:2xxswtrv je napisao(la):mekbejn » Wed Aug 09, 2017 1:27 pm[/url]":2xxswtrv]Samo još da dodam: nakon ovog mejla, u roku od 1h (sat vremena, a svako ko je ikada pisao poslovni mejl zna koliko je potrebno da se odgovori na 20 tačaka!) smo dobili odgovor od investitora, sa uopštenim uveravanjima da će sve biti u redu.
Nakon toga smo poslali još jedan mejl, sa konkretnijim zahtevima (da nam se pošalju rezultati EM zračenja trafo stanice, ugovor sa toplanom i sl.) i od tada - muk, već dve nedelje je prošlo bez ikakvog odgovora.
Mene samo zanima zasto je vas vise od 30 kupaca potpisalo taj mail kada Slobodan-ka kaze da je sve savrseno sto podrzava i njen prijatelj kupac 321?![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470237#p470237:h8ndjpkd je napisao(la):mekbejn » Sre Avg 09, 2017 12:49 pm[/url]":h8ndjpkd][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470015#p470015:h8ndjpkd je napisao(la):DusanBG » 08 Aug 2017 09:53 am[/url]":h8ndjpkd]Mekbejn, ti si ovde stariji forumaš, kako se tebi čine radovi na ovim zgradama obzirom da si uzeo stan?
Postoje razna nerešena pitanja i mnogi problemi u samim stanovima kao i u odosima sa investitorom.
Nisam hteo ovde da pišem detaljno o tome jer sam se nadao da će stvari početi da se odvijaju u dobrom smeru,
ali kako se ništa ne dešava, podeliću sa vama pitanja i zahteve koje je grupa stanara (u početku nas je bilo desetak, ali sada oko 30) uputila mejlom investitoru, a od koji gotovo da ništa nije rešeno:
1. Svi smo primetili da informacije o aktuelnim dešavanjima ne dobijamo sistematski i blagovremeno, te predlažemo da iskoristite sopstvenu web stranicu i da u sekciji vesti makar jednom nedeljino objavljujete informacije od značaja za stanare, a u nastavku će biti jasno o kojim temama se radi. Ako web site nije opcija, onda molimo bar za ažurnu oglasnu tablu.
2. Prema informacijama sa kojima raspolažemo grejanje od toplane nije još dovedeno do lamele 1. Grejna sezona počinje za manje od 3 meseca. Molimo za precizan status i plan akcije do konačne realizacije grejanja kao stavke od krucijalnog značaja za stanovanje. Stanove smo kupovali sa centralnim grejanjem bez opcionog rešenja i bilo bi problematično da se ovo pitanje ne reši na vreme.
3. Saznali smo da će broj zgrade biti promenjen sa 14 na 16, te insistiramo da sve posledice usled promene (lična dokumenta, poreska prijava, aneksi potrebni za ugovore sa toplana i EPSom i slično), budu realizovana uz smernice, pravnu i finansijsku podršku investitora. Ovo takođe podrazumeva i izmenu kupoprodajnih ugovora, jer će se broj iz ugovora razlikovati od faktičkog stanja.
4. Senzori za liftove funkcionišu diskutabilno i/ili nisu postavljeni u dovoljnom broju pa su kabine kao takve opasne za decu, koja svojom snagom ne bi mogla da se suprotstave vratima. Vrata na pojedinim spratovima su već izgubila inicijalna svojstva usled ovog problema.
5. Lamela 1 je trenutno jako prljava te molimo da nas obavestite u kom roku će biti sprovedeno razdvajanje gradilišta od lamele pregradnim elementima koje će sprečiti prodor prašine? (razdvajanje je potrebno sprovesti i u zoni ulaznog hodnika, te svetlarnika). Takođe vas molimo da se radnicima skrene pažnja da ne bacaju smeće i opuške, naročito u atrijum, s obzirom na to da ovo više nije samo gradilište već mesto za stanovanje.
6. Molimo za potvrdu nezvanične informacije da će čišćenje, održavanje i obezbeđenje zgrade počinje od 01 avgusta 2017. godine – koja je cena usluge i da li će biti deo računa za Infostan. Trenutno stanje je da su hodnici izuzetno prašnjavi, a zelena trava ispred zgrade bez zalivanja vene… koga bismo i kako zvali u slučaju da je potrebno npr. isključiti vodovodnu vertikalu usled pucanja glavnog ventila u stanu u subotu u ponoć?
7. Molimo da objavite precizno kada i kako će biti sprovedeno
8. Molimo za preciznu informaciju koji kablovski i telko operateri pored SBB imaju tehničke mogućnosti za priključenje u našim stanovima. Insistiramo da zgrada ima jednak tretman prema svim operaterima.
- Prijava i plaćanje na snabdevanje električnom energijom
- Prijava i plaćanje za komunalije (Infostan)
- Prijava i plaćanje za grejanje
- Uknjižba vlasništva nad posebnim celinama (stanovi)
9. Kutije slabe struje nisu dovoljno velike, a ni opremljene kako bi se u njih smestila oprema SBBa za kablovsku televiziju. Molimo da se pronađe odgovarajuće rešenje, čak i ukoliko ono podrazumeva zamenu postojećih kutija novima.
10. Uobičajeno je da sa na poruke poslate na email adresu za reklamacije ne odgovara, te zahtevamo da se uvede rok za odgovor (predlažemo do 48h), kao i rok za rešavanje primedbe (120h). Ujedno molimo da se primedbe otklanjaju kvalitetno i sa pažnjom jer se često dešava da majstor koji otklanja jedan propust napravi drugi, koji je opet iznova potrebno prijavljivati….
11. Gotovo svi smo primetili da WC šolje imaju oblik koji prilikom povlačenja vode izbacuje van šolje priličnu količinu sadržaja. To apsolutno nije higijenski ni prihvatljivo i molimo za predlog rešenja sa vaše strane.
12. Garažna mesta u zgradi su vrlo diskutabilna usled toga što prostor nije zatvoren prema spolja, što u velikoj meri obesmišljava funkcionalnost prostora, kao i neodgovarajući nagib na ulazu u garažu. Dodatno koji je rok za puštanje garažinih mesta u funkciju?
13. Parking mesta ispred zgrade u prostoru iza rampe. Kako je regulisano pravo korišćenja ovih mesta, te kako će stanari bez parking mesta ili garažnog mesta prilaziti zgradi svojim vozilima nakon puštanja rampe u funkciju. Prilazak je neophodan usled brojnih razloga u vezi sa normalnim korišćenjem i stanovanjem u objektu.
14. Svetla u hodnicima često ne rade ni nakon pritiska tastera. Molimo da se kvar otkloni. Ujedno molimo da svetla u donjem delu hodnika rade 24h.
15. Prekidači u stanovima su veoma diskutabilnog kvaliteta, te molimo da razmotrite predlog da se isti zamene kvalitetnijima za stanare koji se izjasne za promenu, a o trošku investitora ili izvođača.
16. Veliki broj neravnina na zidovima, nepotrebnih niša i slično je nešto što sada ne može da se promeni, ali svakako je negativno iznenađenje. Kao npr. i da antenski priključci za tv stoje dole, a priključci za struju 1.5m iznad, što uslovljava razvlačenje kabova po zidu što je sa estetskog aspekta potpuno neprikladno.
Isto tako nepostojanje zaštitnih obloga ispod prozora posmatramo kao meru uštede neprimerenu aspiraciji prema kvalitetu stanova u ovakvom kompleksu. Insistiramo da uvažite predlog da se ove obloge naknadno ugrade u stanove vlasnika osim ukoliko neko nije izričito protiv toga.
17. Predlažemo da u cilju doprinosa lokaciji organizujete akciju osvetljavanje ulice Petra Kočiča prema Zemunskom parku, kako bi navedeni potez bio prijatan i bezbedan za kretanje pešaka i dece do obližnjih škola, a stojimo na raspolaganju za svaku podršku.
18. Interna trafo-stanica (TS) nalazi se u prizemlju zgrade i sa zdravstvenog aspekta može imati negativne uticaje na zdravlje stanara zbog elektromagnetnog zračenja, što je posebno izraženo u stanovima koji su u vertikali iznad TS jer su u tom delu pretežno spavaće sobe. Insistiramo da zbog toga izvedete faradejev kavez koji je veoma mala investicija, a znači mnogo. Kupci stanova nisu imali ovu informaciju prilikom kupovine tj. prodaje.
19. Iako su u okviru prozora ostavljeni prostori za postavljanje komarnika, oni nisu postavljeni uz obrazloženje da na njih nije moguće dati garanciju. Molimo vas da napravite dogovor sa dobavljačima prozora i postavite komarnike, makar i po cenu da nam ne date garanciju na iste, jer se to ima smatrati standardom
20. Molimo da nas obaveštavate i o lokalima, tačnije kada će i koji početi sa radom.
Hvala na informaciji.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470264#p470264:1wjm9g73 je napisao(la):darkot » 09 Aug 2017 02:18 pm[/url]":1wjm9g73]@mekbejn Razumem da trazite da se EM zracenje uradi strucno i da imate potvrdu. Ali, da li ste mozda probali da merite EM zracenje smart phone-om? Postoje android aplikacije za merenje, sad pitanje koliko je to precizno. Inace drugar mi je to pomenuo, merio je kod dalekovoda u blokovima i navodno moze da se detektuje.
2. Prema informacijama sa kojima raspolažemo grejanje od toplane nije još dovedeno do lamele 1. Grejna sezona počinje za manje od 3 meseca. Molimo za precizan status i plan akcije do konačne realizacije grejanja kao stavke od krucijalnog značaja za stanovanje. Stanove smo kupovali sa centralnim grejanjem bez opcionog rešenja i bilo bi problematično da se ovo pitanje ne reši na vreme.
8. Molimo za preciznu informaciju koji kablovski i telko operateri pored SBB imaju tehničke mogućnosti za priključenje u našim stanovima. Insistiramo da zgrada ima jednak tretman prema svim operaterima.
9. Kutije slabe struje nisu dovoljno velike, a ni opremljene kako bi se u njih smestila oprema SBBa za kablovsku televiziju. Molimo da se pronađe odgovarajuće rešenje, čak i ukoliko ono podrazumeva zamenu postojećih kutija novima.
13. Parking mesta ispred zgrade u prostoru iza rampe. Kako je regulisano pravo korišćenja ovih mesta, te kako će stanari bez parking mesta ili garažnog mesta prilaziti zgradi svojim vozilima nakon puštanja rampe u funkciju. Prilazak je neophodan usled brojnih razloga u vezi sa normalnim korišćenjem i stanovanjem u objektu.
15. Prekidači u stanovima su veoma diskutabilnog kvaliteta, te molimo da razmotrite predlog da se isti zamene kvalitetnijima za stanare koji se izjasne za promenu, a o trošku investitora ili izvođača.
16. Isto tako nepostojanje zaštitnih obloga ispod prozora posmatramo kao meru uštede neprimerenu aspiraciji prema kvalitetu stanova u ovakvom kompleksu. Insistiramo da uvažite predlog da se ove obloge naknadno ugrade u stanove vlasnika osim ukoliko neko nije izričito protiv toga.
18. Interna trafo-stanica (TS) nalazi se u prizemlju zgrade i sa zdravstvenog aspekta može imati negativne uticaje na zdravlje stanara zbog elektromagnetnog zračenja, što je posebno izraženo u stanovima koji su u vertikali iznad TS jer su u tom delu pretežno spavaće sobe. Insistiramo da zbog toga izvedete faradejev kavez koji je veoma mala investicija, a znači mnogo. Kupci stanova nisu imali ovu informaciju prilikom kupovine tj. prodaje.
19. Iako su u okviru prozora ostavljeni prostori za postavljanje komarnika, oni nisu postavljeni uz obrazloženje da na njih nije moguće dati garanciju. Molimo vas da napravite dogovor sa dobavljačima prozora i postavite komarnike, makar i po cenu da nam ne date garanciju na iste, jer se to ima smatrati standardom