Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

A tu Kumodrašku su skoro celu renovirali...
Prva dva dela su razvlačili poprilično sa radovima, dok su ovaj treći deo gde pucaju cevi skarabudžili za 1-2 nedelje.
Radnici nešto govore kako je loš bio projekat pošto više nema inženjera koji umeju da projektuju. Sve preko stranke se zaposlili ili sa kumovskim vezama.
Samo ne znam jel pričaju za ViK ili puteve beograd, ili oba xDDD
A radnici sve same cvećke. Čuvena floskula kako su svi inženjeri zaposleni preko stranke u državne firme, pa nemaju veze sa životom. Projektant, jedan od svega par ljudi sa licencom u Vodovodu, je i moj najbliži prijatelj. Čovek radi projekat, nije izvođač radova, a sam Vodovod odavno ne radi ništa sem samog projekta. Izvođači su u 95% privatne firme. Ima i mnogo inženjera koji rade decenijama, apsolutno nemaju veze sa i jednom strankom. Imaju državne firme kadra, al sve manje, pošto sad za njih i te kako ima posla, pogotovo za građevinsku struku. Tako da to što pričaju majstori mogu da okače mačku o rep, pošto su upravo oni ti koji su mahom skupljeni sa konopca i koca, pa tako napraviše i lep gejzir nedavno u Teodora Drajzera.
 
Ja samo prenosim ono što sam čuo.
Ali da, kao i sam inženjer znam da je među majstorima svašta. Ali realno i među projektantima ima svašta.
Dobri majstori svi otišli, projektnante više ne uče u školama kako se pristupa projektovanju, političari guraju rok...i eto gejzira
 
A radnici sve same cvećke. Čuvena floskula kako su svi inženjeri zaposleni preko stranke u državne firme, pa nemaju veze sa životom. Projektant, jedan od svega par ljudi sa licencom u Vodovodu, je i moj najbliži prijatelj. Čovek radi projekat, nije izvođač radova, a sam Vodovod odavno ne radi ništa sem samog projekta. Izvođači su u 95% privatne firme. Ima i mnogo inženjera koji rade decenijama, apsolutno nemaju veze sa i jednom strankom. Imaju državne firme kadra, al sve manje, pošto sad za njih i te kako ima posla, pogotovo za građevinsku struku. Tako da to što pričaju majstori mogu da okače mačku o rep, pošto su upravo oni ti koji su mahom skupljeni sa konopca i koca, pa tako napraviše i lep gejzir nedavno u Teodora Drajzera.
Normalnih i dobrih majstora nema jer niko neće da ih plati. Danas dobar i iskusan majstor košta više nego neko ko ima sve moguće škole jer prosto je danas posao majstora tražen jer isti posao neće niko da radi. Svi hoće da budu gospođa u košulji i odelu, a kad treba da se plati majstor, onda kmeče kako je majstor skup.
 
37 zbog blokade ne ide kroz Kneza Miloša nego na Autokomandu pa na Slaviju, ali zašto od Slavije ne ide kao 31, odnosno kroz Kralja Milana, pa onda na Trg i dalje standardno, nego ide gore do Pravnog?
 
37 zbog blokade ne ide kroz Kneza Miloša nego na Autokomandu pa na Slaviju, ali zašto od Slavije ne ide kao 31, odnosno kroz Kralja Milana, pa onda na Trg i dalje standardno, nego ide gore do Pravnog?
Trenutno se vade kocke na Trgu ka Francuskoj. I 32E, 27 i 43 voze izmenjeno kroz Braće Jugović do okretnice na Trgu.
 
Normalnih i dobrih majstora nema jer niko neće da ih plati. Danas dobar i iskusan majstor košta više nego neko ko ima sve moguće škole jer prosto je danas posao majstora tražen jer isti posao neće niko da radi. Svi hoće da budu gospođa u košulji i odelu, a kad treba da se plati majstor, onda kmeče kako je majstor skup.
Nije baš da neće da ih plate, al da nema naročito puno normalnih i dobrih, to si u pravu. I na Zapadu njihove ruke koštaju kao da su hirurzi, al tamo znaju i da ih oderu sa porezom. Ovde i te kako zarađuju, ovi što privatno rade, kao plata jedno pet primarijusa, što će za mene uvek biti poražavajuće. Em biraju posao, em ošljare, em deru. Da su barem većinom pošteni u smislu odrađenog posla, ne bi mi bilo žao za pare. Dosta toga znam i sam da uradim, al isto tako ti i majstor treba za dosta toga. Nije tema, al za njima se najčešće mora ići kao za malom decom, čast izuzecima. Zeznu stvar dok se okreneš. Nikakvo čudo što sve manje ljudi hoće da radi takve poslove, kao i da se uhvati volana. Bez obzira na pare, biće to uvek deficitarna zanimanja.
 
Trenutno se vade kocke na Trgu ka Francuskoj. I 32E, 27 i 43 voze izmenjeno kroz Braće Jugović do okretnice na Trgu.​
Kako 24 može da ide normalno svojom trasom, videh ga juče u Francuskoj? Ovo pitam jer nije najjasnije, obzirom na pomenute radove.​
 
Ide od Slavije do SRC Milan Gale Muskatirovic i upisana je kao 22AA.
Tako da trenutno imamo 3 22-ojke:
22AA - gorepomenuta
22A - Slavija - Studentski trg
22A1 - Slavija - Kruševačka
a pre neki dan smo imali i 22A2 Slavija - Crveni krst

Šta reći a ne zaplakati…
 
Kako funkcioniše 78 sada kada je Nemanjina / Kneza Miloša blokirana?

Na sajtu gsp ne vidim nikakvu izmenu vezanu za taj deo.
 

Jel završeno ovo?
Jeste.
https://kamere.24sedam.rs/?grad=beograd&kamera=11&naziv=zeleni-venac
Menjali su asfalt. Skinuli su one stubiće između žeute i bele trake.
Taj asfalt je bio katastrofa, sav se izlokao.
Mada svuda na zelenjaku asfalt je katastrofa, loš kavlitet i još kada upekne sunce sav se istopi. Dok hodam peške osetim kako ostavljam tragove...
 
Какви мозгови раде у овом секретаријату, уместо да линију скрате до станице “Мике Петровића Аласа” због асфалтирања у делу код “Винчанске” нее. Они целу Винчу оставе без превоза и 307-ицу преусмере да иде као 306 којој капацитет попуњености не може ни да присмрди 307..
Стварно је срамота оставити толики народ без превоза 10 сати, због 150-200м асфалтирања..
 

Prilozi

  • IMG_1606.jpeg
    IMG_1606.jpeg
    62,4 KB · Pregleda: 54
Какви мозгови раде у овом секретаријату, уместо да линију скрате до станице “Мике Петровића Аласа” због асфалтирања у делу код “Винчанске” нее. Они целу Винчу оставе без превоза и 307-ицу преусмере да иде као 306 којој капацитет попуњености не може ни да присмрди 307..
Стварно је срамота оставити толики народ без превоза 10 сати, због 150-200м асфалтирања..
Ovo je neviđena bahatost, bruka i sramota za sekretarijat. Ostaviš ljude na 4km bez prevoza, a imaš najnormalniju okretnicu kod Crkve ispred stajališta Mike Petrovića Alasa. Ako ništa, mogli su da angažuju minibus da vrti od škole u Vinči, pa do brda kroz ulicu Palih Boraca.
Al najveća ludost od svega je staviti 307 da vrti prazan do Leštana, mogli su lepo da ukinu liniju i ćao, al mora Strela da vrti kilometre. Još ako na displeju ne stave 306, nego 307, niko iz Leštana neće ulaziti u bus i ićiće potpuno prazan u Leštane.
 
Poslednja izmena:
Ovo je neviđena bahatost, bruka i sramota za sekretarijat. Ostaviš ljude na 4km bez prevoza, a imaš najnormalniju okretnicu kod Crkve ispred stajališta Mike Petrovića Alasa. Ako ništa, mogli su da angažuju minibus da vrti od škole u Vinči, pa do brda kroz ulicu Palih Boraca.
Al najveća ludost od svega je staviti 307 da vrti prazan do Leštana, mogli su lepo da ukinu liniju i ćao, al mora Strela da vrti kilometre. Još ako na displeju ne stave 306, nego 307, niko iz Leštana neće ulaziti u bus i ićiće potpuno prazan u Leštane.
Једноставно им се може, нико се није жалио док су асфалтирали први део од улаза у Винчу до стајалишта “Светосавска” па су рачунали не смета им ништа да остану без превоза и тих 10 сати..

Ван памети
 
Једноставно им се може, нико се није жалио док су асфалтирали први део од улаза у Винчу до стајалишта “Светосавска” па су рачунали не смета им ништа да остану без превоза и тих 10 сати..

Ван памети
Tada je opstina platila minibus koji je išao institutskim putem do Crkve. To je bilo možda 2-3 dana dok su asfaltirali taj prvi deo Vinče
 
Tada je opstina platila minibus koji je išao institutskim putem do Crkve. To je bilo možda 2-3 dana dok su asfaltirali taj prvi deo Vinče
Аа да, јесте.
Ал ето, опет је била нека алтернатива, а сад иако постоји гомила алтернативна, ниједна није уведена.
 
Vrh