Узео си ми реч из уста, искрено доста добро се држао тај 70369. Данас видим није возио Пера другу смену него неки други матори.Jeste 70369, njega vozi Pera i ne cudi me da je crko
Стрела се у задње време доста поправила на 307. Нема више конвоја од пар возила, возачи се колико толико труде да стигну ову крајцовану туражу. Све у свему бољи су од гсп-а.Šta ove slike znače? Te dve kobre iznad su redovne. Osim toga strela lepo radi na 307.
Да да стварно супер раде комвоји су можда били првих месец месец и по дана док се нису уходали сад су екстра баш причам јуче са колегом док смо чекали бас да нема више изостављених полазака као за време док је држао гсп. Ако бих морао да нађем ману то би била хигијена мада бих рекао да су се и ту доста поправили у задње времеСтрела се у задње време доста поправила на 307. Нема више конвоја од пар возила, возачи се колико толико труде да стигну ову крајцовану туражу. Све у свему бољи су од гсп-а.
I takođe uvek poštuju red vožnje i ja mogu bez problema da izađem iz kuće 2 minuta pred polazak i autobus mi nikad neće otići. Sa Gsp-om se dešavalo da krenu po 7-8 minuta ranije kad završavaju smenu. Sad je moguće da toga više nema ni u Gsp-u od kad je uveden Beograd plus, ali nisam siguran.Стрела се у задње време доста поправила на 307. Нема више конвоја од пар возила, возачи се колико толико труде да стигну ову крајцовану туражу. Све у свему бољи су од гсп-а.
Higijena je neuporedivo bolja i baš su u poslednje vreme svi autobusi čisti i uredni, kako spolja, tako i iznutra. Jedina mana su pojedini vozači koji kao da namerno uništavaju Cobre koje su svakako lošeg kvaliteta i zbog takve njihove vožnje će se tek raspasti.Да да стварно супер раде комвоји су можда били првих месец месец и по дана док се нису уходали сад су екстра баш причам јуче са колегом док смо чекали бас да нема више изостављених полазака као за време док је држао гсп. Ако бих морао да нађем ману то би била хигијена мада бих рекао да су се и ту доста поправили у задње време
Verovatno si mislio na Dumecove Cobre, kao i od ostalih privatnika, ali Streline umesto 32/33 sedišta imaju 28 sedišta jer su skinuta dva reda sedišta i ima mnogo više prostora za stajanje u sredini, samim tim su i daleko bolje, a za 307 su super, jer je 28 sedišta odličan balans za ovu liniju.Te nove Kobre su užasne za gužve. Na srednja vrata kad uđeš udaraš u sedišta prekoputa. Bar ta dva reda spuštenih sedišta nisu morala da budu dupla, nego po jedna. Isto ona tri izdignuta kod motora, a preko puta spuštena. Užasan, ali užasan autobus.
Има само један матори што дужи 70365 углавном вози прву смену, обожава да креће раније. Ја могу да раумем да крене минут раније, али не, он 2-3 мин раније креће сваки правац. Треба им лупати пенале због тога.I takođe uvek poštuju red vožnje i ja mogu bez problema da izađem iz kuće 2 minuta pred polazak i autobus mi nikad neće otići. Sa Gsp-om se dešavalo da krenu po 7-8 minuta ranije kad završavaju smenu. Sad je moguće da toga više nema ni u Gsp-u od kad je uveden Beograd plus, ali nisam siguran.
Moguće. Mislio sam da su i Streline takve. Na 53 i 309 sam se vozio i to je katastrofa.Verovatno si mislio na Dumecove Cobre, kao i od ostalih privatnika, ali Streline umesto 32/33 sedišta imaju 28 sedišta jer su skinuta dva reda sedišta i ima mnogo više prostora za stajanje u sredini, samim tim su i daleko bolje, a za 307 su super, jer je 28 sedišta odličan balans za ovu liniju.
Dobre su kobre na 309 zadovoljan sam one starije kobre i nisu nesto a bmc nisu pustali u kaludjerici uopsteMoguće. Mislio sam da su i Streline takve. Na 53 i 309 sam se vozio i to je katastrofa.
Nadam se da ce srediti i samu raskrsnicu sa Mirka Sandića jer je u katastrofalnom stanju.Током извођења радова током извођења радова на редовном одржавању у улици Устаничка у Београду (Звездара), у периоду од 16.04. од 09.00 часова до 18.04.2025. године до 06.00 часова, доћи ће до измена у раду линија јавног превоза.
Радови се изводе на левој страни коловоза (смер ка улици Булевар краља Александра) у улици Устаничка, на делу од зоне раскрснице са улицом Ребеке Вест до зоне раскрснице са улицом Булевар краља Александра. Током извођења радова биће заузете обе саобраћајне траке, гледано у смеру ка улици Војислава Илића, док ће десна коловозна трака бити двосмерна за саобраћај. Приликом извођења радова биће онемогућен улаз/излаз у терминусу „Устаничка“, при чему ће доћи до промене у раду линија ЈЛПП-а и то:
Возила ће на измењеном делу трасе користити стајалишта:
- возила са линија бр. 50, 306, 307 и 311 – саобраћају до терминуса „Коњарник“;
- возила са линија бр. 63, 302, 303, 304 и 305 – саобраћају до терминуса „Звездара (пијаца)“.
Током извођења радова привремено се укида аутобуско стајалиште „Булевар краља Александра“ (шифра ст.#480 за линије бр. 20, 50, , 64, 308, 355, 355б, 356 и 363 – смер ка улици Војислава Илића).
- за линију бр. 63 – „Мите Ружића“ (смер ка граду), „др Велизара Косановића (смер ка граду);
- за линије бр. 306, 307 и 311 – „Булевар краља Александра“ (смер ка Гроцкој) и „Мирка Сандића“ (смер ка граду);
- за линије бр. 302, 303, 304 и 305 – „Првомајска“ (оба смера), „Косте Трифковића“ (оба смера) и терминус „Звездара (пијаца)“.