Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Prođoh I ja oko 16h, glatko.

Najavljene su padavine, pa se nadam da će gospoda srediti to ove noći.

Vidim da su i menjali gb na većini linija, da li zbog tog busa ili ne, ne znam da li je u ispravnom stanju?!
 
Kakvi su to id*** 😢

Znate li koliko nas je zbog "stručnjaka" kasnilo na posao, bez ikakve mogućnosti da dođemo dalje od Kaluđerice, sem pešaka, da nisam imao koleginicu stigao bih za 2h.

Koliko je Smederevac faličan, dokazalo je ovo danas. Ako nešto blokira, totalno sam odsečeni od sveta.

Zna li gb?
A čemu služe Autoput i izlazak na isti kod Bubanj potoka, a preko Leštana?
 
A čemu služe Autoput i izlazak na isti kod Bubanj potoka, a preko Leštana?
Pa tu nema trenutno nikakve povezanosti, jer kad dođeš do Kaluđerice možeš samo napred Smederevcem da bi došao do neke veze do centra.

Nemamo ni liniju takve trase, ni voz ni ništa.
Zahvaljujući stručnjacima koji su ostavili ovaj deo grada u 19. veku.
 
Prođoh I ja oko 16h, glatko.

Najavljene su padavine, pa se nadam da će gospoda srediti to ove noći.

Vidim da su i menjali gb na većini linija, da li zbog tog busa ili ne, ne znam da li je u ispravnom stanju?!
Očigledno nisu sredili i predvideo sam šta će se desiti, Ik 112M 3253 upao u rupu i zaglavio se, sad ga izvukao kamion, rupa se još uvećala zbog snega i napravio se haos
 
Већ два дана узастопно на станицу у ул. Кнеза Милоша - правац ка Новом Београду, негде око 15.20 - долазе две 74-ке у размаку од 10-30 секунди. Да ли је то нормално? Први дан су ми обе побегле испред носа, јуче сам ушао у прву.
 
Trebalo bi da je skrate do Omladinskog, a da pojacaju 25P i da ga malo skrate sa kumodraske strane, a to da preuzme 25.
 
Jos neke stvari koje su mi nelogicne u blizini:
- 66 bas besmisleno kruzi, moze da ide direktno do Vuka, i da se uspostavi 66A recimo do Dunav stanice npr. Tako bi bilo lakse ljudima koji zive na Zvezdari iza groblja i zaposlenima u NTP i 66A bi omogucilo normalnu vezu Bogoslovije i BDS sto moze da se napravi tako sto
- 27E dobije stajaliste blizu kruznog toka
- 12 da se produzi do Visnjice (hoce oci da izbode koliko je ocigledno). Tramvaji su slabo popunjeni duz Ruzveltove jer najveci deo ljudi ide dalje ka periferiji pa su solo busevi prepuni. Vrlo brzo i skoro pa besplatno unapredjenje saobracaja.
 
Produženjem 74 je učinjenja medveđa usluga upravo onima zbog kojih je produžena. Živim na Karaburmi i liniju sam često koristio pre njenog produženja, kada je u 95% dobro funkcionisala. Sada, ako idem do Mirijeva, Biga ili neke treće tačke u lokalu, često mi se više isplati da idem na 27/27E ili na 16/23/25, u zavisnosti gde idem (što dosta ljudi i radi, pogotvo ukoliko im treba treba Novi Beograd ili Vračar i Dušanovac, pa i Big) zbog nepouzdanosti 25P i 74 (što savršeno opisuje prikačena slika), a mogle su lepo biti uvedene npr. 61 (Vukov Spomenik - Mirijevo 4) i 62 (Trg republike - Mirijevo 3), umesto ovih nesrećnih 25P (za koju sam ubeđen da u toku dana više vremena provede vozeći prazna radi uklapanja u RV, nego što vozi putnike) i 74. Koliko se sećam, prvobitni plan je bio da se pored 25P uvede i linija Mirijevo - Pančevački most, ali su se onda žitelji Mirijeva pobunili, i na njihov zahtev produžena je i 74. Za kraj, kad sam se dotakao Mirijevskog bulevara, podelio bih i jedno nepisano pravilo koje važi u istom u 99% slučajeva - ako nailazi jedna linija, sledeća je odmah iz ugla, što je izuzetno problematično nedeljom, kada i 25P i 74 idu na 15-20 minuta.
Screenshot_20230118_150417_BeoGRADSKI prevoz.jpg
 
Grešiš. NIje zbog vas produžena linija 74, nezo zbog Mirijevaca. Prvobitno je nuđena Mirijevcima potpuno nova linija koja bi išla iz Mirijeva III / IV preko Mirijevskog bulevara do Dunav stanice ili Trga republke (ne mogu da se setim tačne lokacije), ali je ona odbijena uz obrazloženje da nemaju direktnu liniju do Novog Beograda. Tada je 74 produžen, uz obrazloženje da veliki broj ljudi iz Mirijeva i Karaburme preseda na 74.​
 
Pade mi na pamet, da li bi bilo bolje da 25 ide pravo kroz Marijane Gregoran direktno na Bogosloviju? Malo skracuje put a ne gubi se nikakva veza.
 
Predlagao sam ja to odavno, i mišljenja su bila podeljena na forumu. Neki su pisali kako bi se izgubila važna presedačka stanica u Višnjičkoj, dok su drugi spominjali da su male šanse za tako nešto, pošto bi bilo potrebno da se ukloni parking sa jedne strane ulice, kako bi ista mogla da se pretvori (mislim na deo od Micka Krstića do Dragoslava Srejovića)...​
 
Grešiš. NIje zbog vas produžena linija 74, nezo zbog Mirijevaca. Prvobitno je nuđena Mirijevcima potpuno nova linija koja bi išla iz Mirijeva III / IV preko Mirijevskog bulevara do Dunav stanice ili Trga republke (ne mogu da se setim tačne lokacije), ali je ona odbijena uz obrazloženje da nemaju direktnu liniju do Novog Beograda. Tada je 74 produžen, uz obrazloženje da veliki broj ljudi iz Mirijeva i Karaburme preseda na 74.​
Šta god da je razlog, ceo taj potez Mirijevskog bulevara od pogona Karaburma do OŠ Despot Stefan Lazarević je, iako ima dve linije, užasno povezan. Više bi im koristila neka linija do Vukovog spomenika ili Omladinskog stadiona (da se npr. pocepa 74 i/ili 25P). Takva linija koja bi bila daleko kraća i pouzdanija bi mnogo više pomogla sa presedanjem, nego sa čekanjem 74 i 25P po 40 minuta.
 
Generalno mislim da bi preusmerenje 25 bilo značajno - sve češća pojava su ogromne gužve već od V. M. Krstića, koje se nastavljaju na Višnjičku i samo putovanje od V. M. Krstića do Bogoslovije može potrajati (pre par nedelja sam u špicu ovu deonicu prešao za 20 minuta), dok se preko Dragoslava Srejovića može uštedeti i po 7-8 minuta (većina ljudi koja iz M. Gregoran ide u tom pravcu ne skreće u V. M. Krstića, nego upravo nastavi ka Ul. Dragoslava Srejovića). Istina gubi se presedačka veza kod Tri bika (stajalište "Vuka Vrčevića"), gde dosta ljudi preseda, ali ta presedanja se mogu obaviti na drugim stanicama ili sa drugim linijama:

a)Sa Karaburme se do Tri bika mogu koristiti 16/23, koje su češče nego 25;
b)Iz Višnjice se može koristiti 32 do Omladinskog stadiona, gde se može presedati na 25;
c)Iz Slanaca i Velikog Sela može se koristiti 202 do Omladinskog stadiona i
d)Iz Višnjičke banje može se koristiti 202 ili 35 do Tri bika, gde staje 25P ili ići jednu stanicu sa 32/74 do Omladinskog stadiona.

Što se tiče jednosmernog dela M. Gregoran, on će u jednom trenutku morati da postane dvosmeran, zbog sve većih gužvi u V. M. Krstića i zbog toga što je pored V. M. Krstića jedini kršteni pravac u smeru grada sa tog dela Karaburme, a i veoma je apsurdno da je u 90% dvosmerna (čak je 50tak metara pre Dragoslava Srejovića dvosmerno), a ovde jednosmerna. Problem parking mesta mislim da bi lako bio rešen, jer u istoj, koliko znam, parking mesta nema, već su se ljudi samo parkirali na ulicu, pa se nemaju zbog čega žaliti.
 
Ni meni nije jasno zašto je samo malo parče ulice jednosmerno. Nije baš to toliko usko, pa da se kaže da mora tako, a jeste značajna, i dosta brža veza sa Bogoslovijom.
 
Šta god da je razlog, ceo taj potez Mirijevskog bulevara od pogona Karaburma do OŠ Despot Stefan Lazarević je, iako ima dve linije, užasno povezan. Više bi im koristila neka linija do Vukovog spomenika ili Omladinskog stadiona (da se npr. pocepa 74 i/ili 25P). Takva linija koja bi bila daleko kraća i pouzdanija bi mnogo više pomogla sa presedanjem, nego sa čekanjem 74 i 25P po 40 minuta.
Ovako je potrebno manje vozila da se pridoda. A stanovnici Mirijevskog bulevara su izvukli deblji kraj zbog nečijih želja. Dešavalo mi se da kada idem do TC Karaburma, da se vraćam sa 23 u velikom broju slučajeva, a da kada idem do BIG-a, da presedam u većini slučajeva, i to sve zato što 74 funkcioniše bez reda vožnje. Ako su već hteli da učine Mirijevcima, onda su mogli lepo da liniju 27E produže Bulevarom Nikole Tesle i Bulevarom Maršala Tolbuhina do okretnice u Pohorskoj, a da neku od linija odatle preusmere na blok 20, bez produžavanja 74 od Omladinskog stadiona, plus da Mirijevski bulevar i samo Mirijevo, dobiju jednu funkcionalnu liniju.

 
Ni meni nije jasno zašto je samo malo parče ulice jednosmerno. Nije baš to toliko usko, pa da se kaže da mora tako, a jeste značajna, i dosta brža veza sa Bogoslovijom.
Merio sam pre par meseci na GIS-u Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda (gis.beoland.com) i jednosmerni deo M. Gregoran je iste širine kao i dvosmerni deo - u zavisnosti od dela od 6,8 do 7,2m, što je i više nego dovoljno za dvosmerni saobraćaj i sasvim odgovarajuće za dvosmeran saobraćaj autobuske linije.
 
Vrh