Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Da li je moguce? Ako to ima ikakvih veze sa temperaturom vazduha, ako je toliko autobusa izgorelo/zapaljeno, koliko ce tek biti na leto kada temperature budu preko 40 stepeni.
 
Ево шта Николета каже на то
nikoleta":3st6i9jc je napisao(la):
Информација није прецизна, није изгорело седам аутобуса, већ је дошло до пожара на приближно том броју возила (С.П. „Космај“). Иначе, за овај период је просек у пожарима (који се евидентирају) на нивоу целог ГСП-а између три и четири возила дневно, али углавном су у питању мање материјалне штете које је могуће санирати у року од 24 часа или евентуално неколико дана.
 
Зашто икарбус? До сада су изгорела два мутанта и два конекта тако да је једнак са мерцедесом.
 
Meni je interesantno da je par vozila izgorelo neposredno posle servisiranja ukljucujuci i lastin autobus koji je pre 10-tak dana izgoreo na Ibarskoj magistrali.
Namece se pitanje, kakvi su servisi, strucnost servisera i najbitnije, kvalitet rezernih delova...

@Marrecar kakva crna veza sa temperaturom?
Pa sta bi onda trebalo da bude u Grckoj, Spaniji... da ne pomisljam u tropskim podrucjima???
 
Servis :D
Da dopišem i nešto povodom toga, recimo na mom busu je tokom servisa iskrivljen španer jedan tako da spada kaiš sa alternatora, pritom nakon 3 servisa i dalje mu gori lapmica za vodu u boš pumpi nikoga to ne zanima, napominjem to je redovan servis tokom "GARANCIJE", sramota !
 
Pa dobro, otkud znam... Samo sam napravio pretpostavku sto ne znaci da sam rekao da stvarno ima veze i da sam sto posto siguran u to. Izgleda kao jedan od faktora koji moze da doprinese tome, pored ostalih.
 
Pa posalji im pisamce da to nije ljepo da su te potpisali pa ajd i nekako
 
A vidi ti taj bezobrazluk administratora sajta Kurira. Ja sam poslao komentar:
"Pa pored starosti autobusa, najveca krivica pada na odrzavanje koje je katastrofa. Zbog toga se svakodnevno zapali po par autobusa. Uzgred, stvarno je bezobrazno sto se kopirali tekst bez dozvole"

A oni postavili ovaj komentar
marrecar

Pa pored starosti autobusa, najveca krivica pada na odrzavanje koje je katastrofa. Zbog toga se svakodnevno zapali po par autobusa
.

:bash: :bash: :bash:
 
Pa šta misliš da će da objave da su ukrali tekst, oni znaju koji je Mercedes u pitanju, indijanci, da nema logoa napred napisali bi autobus GSP-a se zapalio.... Iritantno je sve ovo...
 
laki72":u3xgatjm je napisao(la):
Meni je interesantno da je par vozila izgorelo neposredno posle servisiranja ukljucujuci i lastin autobus koji je pre 10-tak dana izgoreo na Ibarskoj magistrali.
Namece se pitanje, kakvi su servisi, strucnost servisera i najbitnije, kvalitet rezernih delova...
Ово подвучено. Говорим из личног искуства.

Породична фирма је била један од компоненташа Икарбуса (између осталих, ИМТ-а, ИМР-а, ФАП-а и осталих радних машина) и до пре пар година је радила сасвим фино. Онда на сцену ступа увозни тајкунски лоби потпомогнут ортацима из партијске државе и дозвољавају увоз свега и свачега што на крају резултира гашењем наше, и стотине других домаћих фирми из машинске индустрије.

Реазлог? Наш инструмент је коштао 12 евра, а турски кошта 4 евра, а индијски 2.5 евра.... Нема везе што је квалитет дно живота, али наш финансијски изнемогао народ се лепи јер мора да покуша негде да уштеди, не схватајући да ће га то касније можда јако скупо коштати.

Према томе, разлог за спаљивање ових аутобуса је увозно мафијашко тајкунско партијски систем. Исти тај систем је кривац за то што Икарбус има све мање домаћих уграђених делова.... па како да има када је тај лоби потписао смрт нашој индустрији?
 
Evo posta sa SSC od clana nelson cisto da se docara nerad u garazama gspa
Ортак ми је механичар у ГСП-у и код једног приватника. Кад је почео да ради у ГСП-у данима је изговарао исту реченицу: Не могу да верујем!!! То је понављао безброј пута у току дана. Да ти не препричавам све бисере задржаћу се на најосновнијим стварима.
За поправку коју код приватника изведе сам за 45 минута, у ГСП-у добије налог да изведе радове за 3-4 сата, уз обавезну помоћ колеге механичара, плус бравара и електричара. То ти је мерило продуктивности у ГСП-у. О јавашлуку нећу да трошим речи.
При том, резервни делови и неретко алат не постоје. Човек није могао да верује кад му је бригадир (тако зову шефа) наредио да поправи аутобус за који не постоји резервни део. Кад је питао одакле му део, бригадир је упро прстом у аутобус који се управо паркирао (исправан) након завршене смене. Дакле, наређено му је да поквари исправан аутобус да би поправио неисправан. Можете мислити како се изнанадио возач који је дошао да преузме исправан аутобус, а у њему фале делови мотора. То вам је слика и прилика ГСП-а данас.
Након 2 године рада у ГСП-у мој ортак и даље са времена на време изговори реченицу - "не могу да верујем" чим га неко пита за посао. Сваки дан нови бисери.

A direktor GSPa se vozi kolima sluzbenim na posao i time se hvali u danasnjem blicu a autobusima samo sluzbeno :twisted: :twisted: :bash:
 
U BG postalo opasno voziti se JGP :cry:


Izgoreo autobus GSP-a na Miljakovcu

Autobus GSP-a Beograd na liniji 504 jutros putpuno izgoreo u požaru u beogradskom naselju Miljakovac. Nema povređenih.

Autobus GSP "Beograd" na liniji 504 potpuno je izgoreo u požaru jutros oko šest časova na okretnici u beogradskom naselju Miljakovac. Nema povređenih.

Autobus.jpg


Kako nam je javio gledalac reporter Ivan Marić najpre je dim počeo da izbija iz zadnjeg dela autobusa gde je smešten motor, a kada je to uočio, vozač je pristupio gašenju požara protivpožarnim aparatom.

Njegove kolege su priskočile u pomoć, ali je za vrlo kratko vreme došlo je do otvorenog plamena u vozilu, koji se za svega desetak minuta proširio na ostatak autobusa.

Na lice mesta su stigle dve vatrogasne ekipe koje su uspele da za manje od petnaest minuta u potpunosti ugase požar na autobusu, koji gotovo potpuno izgoreo.

U trenutku izbijanja požara autobus se nalazio na početnoj stanici i čekao je vreme polaska, a u vozilu nije bilo putnika.

Izgoreo je autobus tipa "ikarbus IK-FAP-103", proizveden 2005. godine.

U MUP-u nam je rečeno da će istraga utvrditi uzrok požara na autobusu.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... kovcu.html
 
Meni je cudno to ste se plamen toliko brzo siri, zasto ne koriste tesko-zapaljivi materijal?
 
Маре, ако се заиста не користи самогасећи/тешко запаљив материјал, то је вероватно због цене. Биће да је "КАФ" оанко скуп између осталог и због таквих "ситница". Изгледа још нисмо ни свесни колико се штеди на путницима у ЈГП...?
 
Dakle, bilo je očekavno da čim krenu vrućine da odmah krene i masovno uništavanje vozila GSP-a kao posledica lošeg održavanja... Ovo je najava onoga što nas čeka tokom leta.

Uneo sam ova 4 nova slučaja za koja smo saznali u listu na prvoj strani ove teme, a šteta je što nemamo podatke i o ostalim slučajevima požara na vozilima prethodnih dana.
 
До лета, Космај више неће постојати.

166229_10201108567739333_1628208389_n.jpg

945759_10201108567819335_1784708271_n.jpg
 
stf":2mvu5p6g je napisao(la):
До лета, Космај више неће постојати.

166229_10201108567739333_1628208389_n.jpg

945759_10201108567819335_1784708271_n.jpg

Kada nece da servisiraju zglobne u Lasti ostadose bez Solarisa, i to zglobnih a potez 50 vapi za istim. NBG ce malo morgen da da sve polaske Urbino 18 na 59. Pitanje da li ce i 1 dobiti. Sve sto prolazi kroz B.Brdo i preko Ade mora da bude Solarisovano a ostalo nek se vozi solo krsevima kao da su gradjani drugog reda.

I treba da trune.
 
O čemu ti prijatelju pričaš da li si ikada bio u pogonu Kosmaj? Gde ti tamo misliš da parkiraš zglobno vozilo? Lastina garaža je krcata, samo im još fale kosmajci... Kosmaj prvo treba reorganizovati, kompletno, potom razabrati šta valja od auta, one polaske što ne mogu da odrade nek prodaju privatnicima kupe nove buseve bar neka korist od njih da bude...
 
Vrh