Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Bio je danas generalni gsp pravdao svoju pr kako eto nismo se razumjeli tako nesto je lupetao niko da dobije otkaz podnese ostavku
 
becks89":nsgi3q3s je napisao(la):
Od koga očekuješ ostavku, pa generalni ovaj otkako je stupio na scenu, više od 20 vozila je gorelo, pa nikom ništa. U normalnoj državi bi ga okačili negde za primer.
Ne samo generalni, vec i upravni odbor kao i odgovorno lice u gradskoj vlasti.

Problem je sto "vrana vrani oci ne vadi"

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
- На линији 302 је дефинитивно дошло до проблема са противпожарним системима - рекла је пи-ар ГСП Јована Пауновић гостујући на РТС. - Људи који раде са тим системима знају како их онеспособити, а да се то не примети. Могуће је само пресећи један кабл, па да дође до тоталне штете.

Haha, GSP i njihove izjave. Nisam znao da kada otkaže protivpožarni sistem autobus se odmah zapali. Prošli put sam naučio da ako je autbus star, normalno da je da gori, ovaj put ovo, šta je sledeće :laugh:
 
Ispravnom i redovno održavanom vozilu protiv-požarni sistem nije ni potreban jer ne postoji mogućnost da izbije požar ili je ona minimalna. Normalno je da vozila treba da imaju ovaj sistem da iako se desi požar on bude momentalno ugašen.
Ali ovde je genijalan spin i obmana GSP-a i grada koj je umesto održavanja vozila okrivio za požar protiv-požarni sistem čija je jedina funkcija da ugasi požar kada on nastaje.

Pravo pitanje na koje GSP krije odgovor je: kako je požar nastao a ne kako se on razbuktao?
 
POŽAR I U BATAJNICI Buknuo motor autobusa
B. J. | 06. 02. 2017 - 20:20h
| Komentara: 1

Još jedan požar u voznom parku GSP-a - autobus na liniji 700 zapalio se tokom vožnje danas oko 17 sati u Ulici Save Grkinića u Batajnici, saznaje "Blic".

MrDktkqTURBXy9kMzgxZWFkNDBjMDEyNWI1ZDllYzI1MTQ4MDAzNzg2Yi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Naime, došlo je do požara na motoru koji je potpuno izgoreo, ali srećom, tokom prilikom niko nije povređen, a požar je lokalizovan.

OPdktkqTURBXy82ZGVhNjZkN2QzNjFmOGE1ZDExZGJlZWE1ZTdjMGJkMy5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Inače, tokom prethodnih dana u požaru potpuno su uništena i dva autobus na liniji 302, ali bilo je i nekoliko udesa na ovoj liniji, zbog čega su čelnici preduzeća optužili čak i radnike, tvrdeći da je reč o sabotaži.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/pozar- ... sa/034ed5b
 
Stari delovi pale autobuse
N. VUKIĆ | 08. februar 2017. 22:16 | Komentara: 0

Istraga unutrašnje kontrole GSP posle požara na liniji 700. Problem višegodišnji, od 100 vozila iz 2008. ispravno 20


IZ GSP "Beograd" tvrde da su Beograđani bezbedni u njihovim vozilima, uprkos činjenici da je u poslednje vreme izbilo više požara na autobusima. I dok rukovodstvo prst upire na radnike, optužujući ih za sabotažu, iz sindikata tvrde da je uzrok kvarova nedostatak delova, kao i neispravni protivpožarni sistemi.

U toku je istraga u GSP, koju sprovodi unutrašnja kontrola, međutim, menadžment još nije izašao u javnost sa podrobnijim podacima o učestalim požarima koji izbijaju u autobusima. Prema nezvaničnim informacijama uzrok požara na liniji 700, koji se dogodio preksinoć u Batajnici, jeste kvar na prelivnom crevu.

Nikola Antić, predsednik SOS sindikata GSP, ističe da se zanemaruju razlozi zbog kojih požari izbijaju, a to su istrošenost, loš kvalitet ili nedostatak delova.

- Tako je lane na više vozila izbio plamen zbog pucanja creva visokog pritiska, što je prouzrokovalo višemilionsku štetu - objašnjava Antić. - Naš sindikat je tada podneo zahtev za pokretanje laboratorijskog ispitivanja creva visokog pritiska. Nakon toga su ih povukli iz upotrebe. Situacija sa delovima je kritična. Količine koje pogoni dobijaju su minimalne i uglavnom se sve svodi na rad pomoću "štapa i kanapa". Delovi se skidaju sa autobusa koji ne izlazi u saobraćaj, zbog težeg kvara ili nezgode, pa se onda prebacuju na drugi i tako unedogled. Najkritičnija je situacija sa niskopodnim autobusima iz 2008. godine - "ikarbus" IK218N i IK112N, gde od 100 autobusa koje GSP poseduje radi svega oko 20, dok ostali mesecima, a neki i godinama čekaju delove.
BARAJEVO
"Lastin" pogon u Barajevu juče je dobio dva nova autobusa marke "Sor", koji saobraćaju na liniji 560 od Banovog brda do Barajeva. Urađen je i generalni remont tri autobusa za potrebe lokalnog saobraćaja. Prilikom svake sledeće isporuke novih autobusa, Barajevo biti uključeno u njihovu raspodelu, kažu u "Lasti".

Antić dodaje i da su problem i neispravni protivpožarni sistemi.

- Ukoliko se na vozilu nešto zapali u zadnjem delu, postoji sistem koji automatski signalizira vozaču da nešto nije uredu - objašnjava Antić.

- Dakle, on ima vremena da pokuša pomoću PP aparata da lokalizuje požar. Međutim, ukoliko sistem zakaže, plamen se brzo proširi i autobus izgori. Sistem bi trebalo da se aktivira i ugasi požar ili bar da ga uspori kako bi vozač mogao aparatom da reaguje i lokalizuje ga.

NEDOSTAJE I ZAŠTITNA OPREMA

Iz SOS sindikata tvrde i da radnici na održavanju nemaju osnovnu zaštitnu opremu koja je propisana zakonom i pravilnicima GSP. Nemaju čak ni obuću, zaštitna odela, maske, pastu za pranje ruku, najosnovnije stvari.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... e-autobuse
 
@Директоре, и за тебе исто другарскиски савет, као што рекох и Боци. Не треба да преносиш (поставиш) буквално цео чланак, заузима се простор. Довољно је само наслов, поднаслов и наравно веза (линк) према том чланку из новина.

Ко хоће, прочитаће да види о чему се ради, ко неће, он ће прескочити.

Без љутиш на савет :wink:

За тебе још додатак, а може и за Боцу, могли сте барем на ћирилици да копирате чланак. :dil:
 
Znam da zauzima prostor ali desi se vrlo cesto da clanak ispari bude izmjenjen a link promjenjen
Blic mislim da nema cirilicnu varijantu kao ni b92 a novostima po difoltu stoji latinica prva
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432681#p432681:38z6vq29 je napisao(la):
Гага » 10 Feb 2017, 00:44[/url]":38z6vq29]@Директоре, и за тебе исто другарскиски савет, као што рекох и Боци. Не треба да преносиш (поставиш) буквално цео чланак, заузима се простор. Довољно је само наслов, поднаслов и наравно веза (линк) према том чланку из новина.

Ко хоће, прочитаће да види о чему се ради, ко неће, он ће прескочити.

Без љутиш на савет :wink:

За тебе још додатак, а може и за Боцу, могли сте барем на ћирилици да копирате чланак. :dil:

Onda i za tebe drugarski savet koristi spojlere prilikom foto reportaža. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432687#p432687:yeokxdnr je napisao(la):
direktor » February 10th, 2017, 2:30 am[/url]":yeokxdnr]Znam da zauzima prostor ali desi se vrlo cesto da clanak ispari bude izmjenjen a link promjenjen
Par puta sam bio u prilici da se uverim u to , a o novom trendu da se umesto botovskih odgovora , brišu postovi koji se ne sviđaju urednicima , da i ne govorim. Od kako mi se desilo da ne mogu da nađem nigde određeni članak , čak i kada imam link sačuvan u WORD - u , počeo sam da odmah kopiram ono što mi je bitno , jer mnoge stvari možeš samo jednom da vidiš ili čuješ , i posle misteriozno nestanu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432722#p432722:42c0qt81 je napisao(la):
Kokos » 10 Феб 2017 11:16 am[/url]":42c0qt81]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432681#p432681:42c0qt81 je napisao(la):
Гага » 10 Feb 2017, 00:44[/url]":42c0qt81]@Директоре, и за тебе исто другарскиски савет, као што рекох и Боци. Не треба да преносиш (поставиш) буквално цео чланак, заузима се простор. Довољно је само наслов, поднаслов и наравно веза (линк) према том чланку из новина.

Ко хоће, прочитаће да види о чему се ради, ко неће, он ће прескочити.

Без љутиш на савет :wink:

За тебе још додатак, а може и за Боцу, могли сте барем на ћирилици да копирате чланак. :dil:

Onda i za tebe drugarski savet koristi spojlere prilikom foto reportaža. :sesir:
Фоторепортаже су сасвим друга ствар, где је нагласак на слике да се виде, а не да се сакрију. А ако и сметају моје фоторепортаже, односно ако заузимају пуно простора, лако ћу ја, нажалост, да прекинем да их постављам.

"Спојлер" или ти "скривалицу" ионако ретко ко користи, а мени лично то не ради, пошто сам покушао једном са сликама које је објавила Дирекција где ће све бити постављене камере на Мосту на Ади, али никако није могло да се постави у ту "скривалицу", па и уз Игорову помоћ коју сам тражио.

Онда се уједно и извињавам Директору и Боци-Ици (на једној другој теми) што сам им ово напосао.
:sesir:
 
Ponekad , kada se ima malo više slika , barem je kod mene slučaj , da se slike duže učitavaju , kako ukupno , tako i svaka pojedinačno.
 
Nemoj Gago biti kao tinejdžerka, tvoje reprotaže su dragocene za ovaj forum. Retko ko koristi spojlere i to je loše. Ja bih voleo da svi koji okače više od 3 slike koriste spojlere.

Prvo, preglednije je, napišeš, ovde vidimo žuti autobus za koji se nadamo da neće nikada postati crven
Solaris_Urbino_18_GSP_Beograd.jpg

Drugo, zazima manje mesta, pa je pretraga nekih starih postova mnogo brža i lakša, ovako sa puno slika na nekim temama u jednom trenutku će mi riknuti točkić na mišu

Trećež, to sam samo ja, možda se ostali ne slažu sa mnom.

Sad primetih da kada se stavi više spojlera u post na koji god da se klikne on otvara prvi.
 
Ja mislim da se ni u jednoj firmi na svetu ne kupuju autobusi da bi se sa njih posle skidali delovi za popravku drugih autobusa. Ovo je tuga stvarno.
 
Moze se tu dosta toga iskoristiti ovo pogon karaburma
Moglo bi se to u ikarbusu kompletirati
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433746#p433746:2wite2ue je napisao(la):
Biciklistkinja » 15 Feb 2017 10:50 pm[/url]":2wite2ue]Ja mislim da se ni u jednoj firmi na svetu ne kupuju autobusi da bi se sa njih posle skidali delovi za popravku drugih autobusa. Ovo je tuga stvarno.

direktor":2wite2ue je napisao(la):
Moze se tu dosta toga iskoristiti ovo pogon karaburma
Moglo bi se to u ikarbusu kompletirati

ako je deo resetkaste sasije ozbiljno goreo, posoji opasnost od strukturaslnog ostecenja. i samo peskiranje ce dovesti do dodatnog tanjenja, vec ostecenih kutija. u tom slucaju busu nema spasa.
a u tom slucaju sasvim je normalno da se koristi kao donor delova, umesto da se ceo baci na otpad.

Ne znam koliko je razumno ocekivati od ikarbusa da radi izgorele buseve, a posebno sto je ovo ona nesrecna serija od koje se hvala bogu odustalo,
 
Ikarbusu radi sve za sta mu se plati narvno odbaci ce cjeli dio zadnji busa nprvi novi identican i spoji sa prednjim to se fino upakuje zategne uradi papirologija i registruje i tjeraj
Nije sporno sto se skidaju djelovi da bi se iskoristili i nesto drugo stavilo u saobracaj po meni je sporno kako se to radi i kako se ostatak busa ostvi ne zasticen
I nje mi jasno sta rade sa stolicama jel moguce da se toliko lome sjedistem vozaca itd
Ako vec sasija i kroserija za otpad onda se ostalo skine razvrsta i odnese u magacin
Totalno mi nisu jasni gsp mozgovi
 
Pazi da bi se ovo ovde sredilo treba para gomilu to se ne ispalti
Dva ova busa da bi se sredila kosta ko jedan nov sigruno kao jedan ipo nov
Ovde treba sve novo motor prenos osovine skoro sve bolje iseći ovi 5 i kupiti 3 nova busa ipak novo je novo
 
Игоре, листа на првој страници није ажурирана скоро две године. Јел можеш ти то да уредиш или да некако контактираш Феликса?
 
Možemo jedino da sami editujemo u novi post ovde, pa da Igor ubaci u prvi...
 
Da moze tako ako je neko upuceniji voljan da osvezi listu pa da je ubacim u prvi post.
 
Normalno da je jeftinije rekonstruisati zapaljeni autobus nego kupiti isti takav nov iz najprostijeg razloga što zapaljeni autobus ima dosta delova koje nije potrebno opet kupovati. Ako je bolje kupiti novo vozilo nego popraviti oštećeno zašto se automobili posle sudara popravljaju? Od stepena zahvaćenosti autobusa plamenom

Ako nov IK-112N košta 100 000e ili 150 000e izgradnja potpuno nove prikolice sa kompletnom popravkom ne može da košta više od 50 00e a dobije se potpuno isti autobus kao da je nov
 
Vrh