Nisi u pravu.
Pozari su specificni i mnogo vise ostecuju voziilo od bilo kog udesa.
Pri tom, u prikolici ti je 'srce' autobusa, odnosno skoro sve vitalno.
Takodje, pri pozaru , kada se zapali instalacija, obicno stradaju svi elektronski delovi zbog nekontrolisanih struja.
To sto "na metar" deluje da je to mali deo autobusa, je ono sto zavarava.
A sa druge strane, sve ono sto se ispravno skida sa ovih olupina, u drugacijem slucaju bi moralo da se kupuje novo, tako da i to moramo uzeti u obzir kao finansijski faktor.
I na kraju, i da se izremontuje ta famozna N serija, kostalo bi kao 'svetog petra kajgana' a dobili bi "kao" nov a star bus koji ima ozbiljnih problema sa konstrukcijom, drzanjem visine, pregrevanjem, vwntilacijom...
Ta serija buseva je nazalost forsirana i nikada nije doprojektovana do kraja.
Takav poluproizvod i nije mogao imati bolju sudbinu, a nazalost vratio je ikarbus dve decenije unazad,
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pozari su specificni i mnogo vise ostecuju voziilo od bilo kog udesa.
Pri tom, u prikolici ti je 'srce' autobusa, odnosno skoro sve vitalno.
Takodje, pri pozaru , kada se zapali instalacija, obicno stradaju svi elektronski delovi zbog nekontrolisanih struja.
To sto "na metar" deluje da je to mali deo autobusa, je ono sto zavarava.
A sa druge strane, sve ono sto se ispravno skida sa ovih olupina, u drugacijem slucaju bi moralo da se kupuje novo, tako da i to moramo uzeti u obzir kao finansijski faktor.
I na kraju, i da se izremontuje ta famozna N serija, kostalo bi kao 'svetog petra kajgana' a dobili bi "kao" nov a star bus koji ima ozbiljnih problema sa konstrukcijom, drzanjem visine, pregrevanjem, vwntilacijom...
Ta serija buseva je nazalost forsirana i nikada nije doprojektovana do kraja.
Takav poluproizvod i nije mogao imati bolju sudbinu, a nazalost vratio je ikarbus dve decenije unazad,
Sent from my LG-D320 using Tapatalk